28 mars, 2011

Tidningen Isabellas

Isabellas, i morgon även på svenska.


Tusen tack för kloka kommentarer på mitt tidigare inlägg idag - suger i mig för fullt, och känner huvudet klarna redan :)

Skulle ju också berätta om en glad nyhet - nämligen tidningen Isabellas.  Jag har tjatat om deras danska moder tidning massor av gånger (klicka på länkarna):

- träff med danska redaktionen
- Isabellas underbara trädgårdsbok (där även mina bilder finns med)
- berättat om grundaren Isabella Smith
- gläds åt isabellas.dk hemsida

och nu är jag så glad att ni som inte haft möjlighet att bekanta er med denna underbara tidning, kommer att kunna göra det! För då kommer nämligen det första svenska numret ut.

På deras Facebook-sida pågår en tävling där du kan vinna en årsprenumeration. Tack alla ni söta som har röstat på Blomsterverkstad!

Solsken!
Minna :)

10 kommentarer:

Johanna Hagberg sa...

Jättefin blogg du har och vilka fantastiska bilder du tar:)
johanna

Solhatten - Isas Trädgård sa...

Hej Minna !

Nu skall jag hålla utkik efter tidningen i affären och hoppas få inspiration från dina vackra reportage !!

Hoppas du har fått det lite lugnare nu och må så gott !

Kram/Isa

AnnaHelena sa...

Köpte tidningen på Ica i dag. Den verkar jättemysig!

Kram // AH

Inger Marie sa...

Kjempeflott blad :)
Jeg har lest den fast i mange år....alle årstider er like bra!
Nyt den og bli inspirert!! :)

Inger Marie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anna sa...

Jepp, den läser jag i norsk version nu o då! Helt ok, funkar inte helt på nordnorska förhållanden tyvärr...(inte mkt som gör)
Men massa vackarar bilder, kanontips mm!!

Klem Anna

annick sa...

hello, je me suis permise de publier une photo de toi ici: http://chaleur-du-foyer-fraicheur-du-jardin.e-monsite.com/rubrique,mes-p-tites-visites-sympas,1523565.html

si ça t'embête, dis-le moi et je l'enlèverai tout de suite

Skumpa och Spaljé sa...

Lycka till...
Jag förstår hur det känns, jag syftar på förra inlägget.
Kram Helena.

Ingrid @ thesunnyside.me sa...

love following your blog. not sure how i even stumbled upon it but have been following for almost a year now and never commented. am a swedish gal - swedish parents who live in vaxholm - born in so.california but lived in sweden for almost 10yrs. happily married living in southern california but miss the simple life of what i call 'home'. parents live in vaxholm and we go back to visit often but not enough. anyways - love sifting through all your images. just spent the whole weekend planting and get such inspiration from your images.

Staudefeen sa...

Jeg kan kun anbefale dette blad. Det er det eneste bolig- og haveblad (tidning), som jeg har holdt i alle årene - det vil sige ca. 10-12 år. Glæd jer - hvis I er til Country stilen :-)

Vh. Marlene