23 mars, 2009

www.isabellas.dk

Foto: Minna Mercke Schmidt



Borta underbart, hemma härligt! Bergen var fantastisk, sällskapet var fantastisk, farmor som tog hand om barn, hundar & huset är fantastisk. Kort sagt - drömhelg!
Har gjort reklam för min absoluta favorit tidning Isabellas förr, men nu har de även en kanon hemsida där man kan hitta tips för en vacker vardag! Surfa alltså hit. Fina framsidor har de också, den nyaste av mig :)
Vacker vårvecka till er alla!
Kram, Minna :)
Had a absolutely fantistic weekend in Bergen, Norway!!!
I've mentioned my favorite magazine Isabellas before... now they've opened a fantastic site with tons of inspiration and ideas for beautiful living. Check it out here. They have lovely covers as well, the latest shoot by me :)
Have a wonderful week everybody!
Hugs, Minna :)

28 kommentarer:

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Åh Minna, jag känner igen de fina papperskrukorna från Vackre Hjem. Jag blev så inspirerad att jag gjorde en liknande papperskruka till min väninna. Min gjordes av bibelsidor och sidenband med en enkel vit Muscari i, så enkelt och vackert! TUSEN TACK för underbar inspiration!
Kram, Lydia

Tulipa sa...

Jättevackert omslag!

Man blir onekligen inspirerad!

Vårhälsningar!

Guldkant På Livet sa...

Så ljuvligt, så vackert!!! Ett mycket fint & läckert foto du tagit Minna som pryder framsidan av Isabellas! Vårvinterhälsn till Dig!

Randi sa...

Grattis Minna, så läckert att få se din vackra bild som omslag!!!
Jag läser också Isabellas och besöker hennes butik när jag är på Gisselfeld.
Kram Randi

Millie sa...

What a lovely magazine Isabella's looks dear Minna. Thanks for the link, I'm looking forward to taking a look around their site.
Millie ^_^

Designe sa...

Superfin bild och bra tips! :)

Gotlandsliv sa...

Ser ut att vara en härlig tidning, ska absolut surfa in och kika på hemsidan. Inspiration kan man inte få för mycket av! :)

Ha en skön måndag!

Annie sa...

Congratulations on having your photo on the cover of such a beautiful magazine!

I love your work. It's so inspiring, your photography and your floral designs.

Stenlycka sa...

Trevligt magasin, brukar också läsa detta.
Tack för tipset om deras hemsida.
Vår hälsningar från Stenlycka

rosenskära sa...

Kan man få tag i den på Pressbyrån tror du?! Jag gillar verkligen din stil och hur du använder växterna. Grattis till din framgång!

Lena

Living in the Garden sa...

Hello,
I am a new viewer to your blog and I love it's
reason for being and I love your styling and photography. thank you for the inspiration.

kullervilla sa...

Ser ut att vara en härlig tidning… skall titta efter den… tack för tipset.
Kramiz//kullervilla

Bea sa...

Härlig tidning! Dessutom har jag kikat in till din sida många ggr och "suger" in all inspiration du bjuder på, det är bara sååå underbart och kreativt. Tack för att du delar med dig! /Bea

Växthusmadam sa...

Tack för bra tips om deras hemsida! Jag älskar den tidningen, har sett dina bilder där också! Roligt att kunna komplettera med hemsidan i väntan på nästa nummer!
Växthusmadam

Badhusviken sa...

Jösses vilken fin tidning!Och vilka underbara bilder.
Den vill jag verkligen prenumerera på.
Kram Susanne

Of Spring and Summer sa...

Hej Minna! Gratulerar till omslaget på Isabellas. Läser Isabellas när jag är i Sverige på somrarna.Har lagt till din blogg på min Blogglista. Vi hörs. Kram Ingrid

Kaffe med drömmar sa...

Tack för tipset!

Kolla in det fina påskerbjudandet i min blogg!

Att ha det gott sa...

Fint reportage i Leila

Fransk inredning sa...

Såå vackert du är såå duktig! Underbara bilder du tagit i jeanettes hem! Kram susanne

Njut i din trädgård sa...

Verkar vara en underbar tidning, tack för tips! Vilka bilder du bidrar med - tidningen ska skatta sig lycklig!

Guldkant På Livet sa...

Grattis MInna till TVÅ jättefina reportage i Vackre hjem!!! Mari.

Marja Visscher sa...

Dag Minna,
Ik heb vandaag de tijd genomen om je Blog te bekijken. Ik volg je al een poosje. Fijn dat er een vertaler bij staat, zodat ik het tekstueel ook een beetje kan volgen. Van de foto's van het huis was ik er onder de indruk. Vooral de serre die deed mij denken aan de prachtige tekeningen van Carl Larsson, maar dan een moderne versie. Heel mooi!! Wens je een fijn weekend en veel liefs Marja

Catherine sa...

Looks like a beautiful magazine~The cover is gorgeous!:)Congrats!~ I love your work!! Look forward to checking out the site!
Glad to hear you had a lovely weekend, now wishing you a beautiful week!!
Cat

M. Bloomstrom sa...

I just discovered your blog and am surprised at the impact. My family came from Sweden across the pond. My grandmother was never able to go home but I was able to visit a few years ago. If I were younger I would try so hard to move back. I felt so much more at home in Sweden than I do in my own country as a US citizen. It is so beautiful. I so want to go back. WE lost the language in one generation.

Cilla sa...

Härliga bilder! Jag brukar klaga på min kamera men jag tror problemet kanske står bakom....


ha en bra vecka. Cilla

Noticias de Manaus sa...

Ola, estou apaixonada pelo seu blog, suas fotos sao muitos bonitas e inspiradoras. :)

sarah @ a beachcottage sa...

i am off to look thanks for the heads up

Sarah
ABeachCottage

Likely sa...

Hi! My husband's grandmother is Swedish and lives here in the states. Do you know by chance if this beautiful Swedish magazine is available to subscribe to here?

Would be able to email me about this?

tiffanyrueckert@hotmail.com