Ibland suger det.

Mina inlägg är lite missvisande. För oftast när det suger på jobbfronten (eller vilken front som helst) så säger jag inte ett knyst. Men när jag är glad och allt flyter, då jäklar får ni reda på det. Varför är det så? Jag är väl typen som måste stångas i min bubbla och när saker och ting är bra, då vänder jag blicken utåt igen.

Detta inlägg är till er som är likadana! Ska vi fortsätta som vi gör eller borde vi börja dela de trista dagarna också? Och visa alla de dåliga bilderna som hamnar i ö- mappen?

Idag är jag faktiskt nöjd. Har äntligen hittat min krage och ryckt tag i den och märker att jag kan visst.... den gamla "jag älskar mitt jobb" - glädjen is back.

Njuter för fullt! Men vet att det kommer gråare dagar också och vill definitivt inte låtsas att jag är alltid så glad så!

Njuter så länge det varar! Gör det ni med!
Kram, Minna :)