Lärk på våren * Larch in the Spring

Lärk - blommor eller kottar?


Titta vad min man gav mig idag! Det kallar jag för en kärleksgåva - han vet precis vad frun älskar - och klättrar upp i ett träd för att hämta det om det skulle behövas (nu är han rätt lång så jag tror han bara hoppade lite).

Har ni sett - en lärkkvist med de vackraste blomsterkottarna :)  Lärk har varit inne som en inredningsgrej till jul/vinter - men nu har den definitivt ökat sitt användningsområde även tidigt på våren. Me like. Och tackar mannen min ödmjukast.

Glad-gladare-gladast hälsningar,
Minna :)


Look what my husband gave me today. A real treasure, picked from a three - he really knows how to make the wife happy :) 


These are the cones (or a flowers?) of larch now in early spring. Aren't they wonderful?! Thank you my dearest darling hubby!


Happy-happier-happiest greeting,
Minna :),