Rapport

Slottsträdgården Ulriksdal - bl a en underbar butik


Underbart roligt möte med mitt bokförlag igår. Vi var på Slottsträdgården Ulrikdsdal - har ni inte besökt stället, gör det nästa gång ni är i Stockolm. Härligaste trädgårdscafé med mumsmat, finaste butiken och vilka blommor. Hur det ser ut i trädgården vet jag inte för jag har aldrig varit där på sommaren.




Underbara krukor från Kew Garden - beställ din egen på www.rappne.nu

Krukfrossa - de hade precis fått in maaaassor av dessa fina Kew Garden -krukor i alla färger och former. På Ulriksdal sprang jag även på Anna K från Lantliv i stan. Ni måste kolla dagen inlägg - sötaste finns inte.

Och när ni ändå är där, får ni inte missa förhandsvisningen av Sania Hedengrens och Susanne Zackes nya bok "Vackert med vintage". Den är bara så fin!!! De har samma förlag som jag - och flickorna är lika härliga som deras böcker kan jag intyga!

Festlig fredag! Här ska vi ha ett möte med en ev ny medarbetare - Blomsterverkstad växer så det knakar :)

Kram,
Minna :)

Back from Stockholm. Had a good meeting with girls from publishing company. We met at Slottsträdgården Ulriksdal, a must if you're in Stockholm. The sell Kew Garden's fantastic pots - I love!!!
There I also run to Anna K from Countrylife in City - check out today's post, adorable. Ans also a new Swedish interior book "Vackert med vintage".


Have a festive friday! Over here we're gonna have a meeting with a possible new co worker - Blomsterverkstad is getting bigger and bigger!


Hugs,
Minna :)