Bomhus Blommor

Heja heja alla ni företagare! Idag får vi bekanta oss med Annelie och Sara från Bomhus Blommor - your blomsteraffär i Gävle :)


http://bomhusblommor.blogspot.com/
 Jag heter Annelie och är en glad 42-årig tjej som har arbetat med blommor i ca 22 år. För 4 år sedan fick jag ett erbjudande om att köpa en butik i Bomhus som ligger i utkanten av Gävle. Erbjudandet kändes helt rätt, man kan säga att det var rätt tid och rätt plats.


Innan jag köpte min egen butik Bomhus jobbade jag i en annan butik i Gävle, där träffade jag min vän Sara. Vi trivdes väldigt bra ihop och det har lett till en varm vänskap, henne tog jag med mig! Tillsammans har vi skapat en liten charmig butik med vackra blommor och blomsterdekorationer. Tanken är att man som kund ska komma till oss och hitta något lite finare som vi skapat med mycket känsla och kärlek. Naturligtvis har vi en härlig blandning av både vackra blommor och inredning som är lite lantlig och charmig.

Alla ni som har vägarna förbi Gävle är varmt välkomna in till oss och alla är välkomna att följa oss på bloggen. Hoppas vi ses!

Varma hälsningar från Annelie och Sara