Nässelgården

Det här var ju bästa jag gjort på länge! Mailen bara strömmar in och alla dessa underbara berättelser om hur dessa små älskade företag har blivit till. Och inte vilka företag som helst, alla har en bra bärande affärsidé och tonsvis av företagslust. Idag får ni bekanta er med Nina, en tvålmakare och lite till.

Läs mer om "Blomsterverkstad supports small businesses" här.


Nina + Nässelgården= Sant!




Nina+Nässelgården=Sant!



Jag är 32 år och jobbar halvtid i familjens företag, men kände att det kliade i min kreativa.  I februari 2010 föddes min webshop Nässelgården. Namnet anspelar på mitt stora örtintresse kombinerat med mitt hem i en liten stuga på landet. I webshopen säljer jag egenproducerade hud- och hårvårdsprodukter i vackra förpackningar under det egna varumärket Soap Sense. Ekologiska ingredienser ska det vara så långt det bara är möjligt. Bra för dig och bra för vår natur!


Jag säljer även badrumsantikt och lite vackra badrumsaccessoarer.


Vilken lycka att få ägna  50% av sin arbetstid åt kreativa och roliga saker. Lyx skulle jag vilja säga!


Hälsningar och välkomna att besöka min butik här på nätet! www.nasselgarden.se
Nina