07 mars, 2010

Vinn min bok Blomstrande idéer * Win my new bok


TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD! DU KAN SE VINNARNA HÄR.
Jag vet, det har varit mycket tävlingar, men här kommer bara en till :) Har äntligen fått en trave av mina böcker hem - och som jag skriver i förorden - så är delad glädje dubbel glädje.
.
Alltså - tag chanser o du kan vinna en av de tre böckerna som jag lottar ut:
Kopiera omslagsbilden i högerspalten inkl en länk till detta inlägg på din blogg, samt lämna en kommentar här. Då är du med med två lotter, ni utan blogg deltar genom att lämna en kommentar.
Lottningen sker måndagen den 29 mars.

Stort tack också till alla som visat sånt intresse för min bok. Jag är alldeles överväldigad av alla rara kommntarer - tack vänner!

Kram, Minna :)

THE GIVE AWAY IS CLOSED. YOU CAN SEE THE WINNERS HERE.
I know there has been an awful lot of lotteries here - but I just have to have one more. I finally received a pile of my new book. And as I write in the foreword - shared happiness doubles the happiness!

So - copy the book image on the right column and link to this post. Leave also a comment here and you can win one of the three books I'm giving away.
Thank you all so much for your kind words and support for my book. I'm so grateful beeing a part of this wonderful blogworld! Thank you my friends!

Hugs, Minna :)

326 kommentarer:

1 – 200 av 326   Nyare›   Senaste»
Susie~From My Home To Yours sa...

I would LOVE to own your book. Your blog is so beautiful and inspiring!
Blessings,
Susie

Annika- Jag Älskar VITT sa...

Åh vilken fin bok! Vill GÄRNA vara med i tävlingen! Jag länkar från min blogg! Hoppas på tur! :)
Kram från Annika

Amiechan sa...

Kål runt buketten? Skojigt! Hänger med i utlottningen... :)

Maria sa...

Sinulta on siis ilmestynyt oma kirja!?! Onnea sen johdosta hurjan paljon! Tyylisi on innoittava ja inspiroiva. Olen ehdottomasti mukana arvonnassa.

Skatan sa...

Jag vill, jag vill, jag vill VINNA :)

Jag skall lägga till en bild och en länk hemma hos mig!

En vårkram (äntligen!) från mig :)

Anna

Uttan sa...

Men Vilken Fin Bok!!!
Jag vill också Vinna hos Minna!

Jag har länkat i högerspalten på Min Blogg!
Kram!

Annás sa...

Hi Minna! I follow your adorable blog from the last year, I visit it every day. And now I hope that I will be one of the 3 lucky winners :)
Hugs!
Anna from Hungary

opakowana sa...

I'd love to win your book - lovely - just like your blog. Very inspiring.

Charlotte sa...

Hej! Vill jättegärna vara med i utlottningen. Behöver ny inspiration inför våren!

Ledighetsparadiset Solåkra sa...

Åh Minna!
Skulle så gärna vilja ha din fina bok. Din blogg är en ständig inspiration för mig... Jag gör ett inlägg på min blogg.

gittan sa...

Som "nykomling" i läsarskaran förväntar jag mig inte två vinster (vann ju biljetter, tack än en gång, till mässan) Men gör såklart ett försök ändå och länkar / gittan

Tove's to og firbeinte sa...

Selvfølgelig vil jeg gjerne vinne boken din!!!!!!!! Jeg bruker egentlig ikke være med på give-aways,men synes denne gangen prøver jeg meg:)
Har selv jobbet i blomsterbutikk i 11 år og kjenner det kribler i fingrene når jeg ser bildene på bloggen din og regner med boken er minst like inspirerende.Lykke til med salget av den,det er nok mange som får glede av den!!!!!! :)))

Heidi sa...

Onnea hienosta saavutuksesta! Juuri luin viime vuotitsta koti ja keittiö lehteä ja ihailin kuvia teidän tutuista maisemista Ü
Toivottavasti voittaisin ihanan näköisen kirjasi!

Heidi

Heidi sa...

I enjoy the beautiful ideas you post on your blog so much I know I would enjoy your book as well.

Mesi sa...

Yes, I'd be most happy with this book.

Point and shoot-bloggerskan sa...

Jag tycker det ser ut som en mycket trevligt bok och om den är minst lika inspirerande som din blogg så är den väl värd att vinna! :)
Länkar på min blogg också.

Sussi sa...

Næh, hvor spændende, jeg håber at der også kommer lidt billeder på din blog - vi vinder jo nok ikke alle sammen :-) Held og lykke med bogen.

Marie sa...

Oj vad många som vill ha din bok.. och det vill såklart jag också :)

Fundera grönt sa...

Stort grattis till boken! Måste kännas härligt att äntligen hålla den i handen... Spännande!
Ha det fint!
Nanna

Lindas blommor o design sa...

Blev glad när jag såg att du gjort en bok. Känner igen mycket av dina arbeten i mina. Har länkat från min blogg till din.
Hälsningar från Norrland
Linda

Anonym sa...

Vilken jättefin bok,såklart jag vill vara med på utlottningen;)
Kram Monica

monikanen@yahoo.se

Maliva`s verden sa...

Hei...jeg elsker både bloggen din og blomster. Jeg jeg vil veldig gjerne være med i trekningen av din nydelige bok. Klem fra Maliva

Claudia sa...

Hello Minna,
I will link your blog on to my blog in 2009.
http://homeideasandinspirations.blogspot.com/

I want to winn your new book very much.
I like your Fotos soooooooo much.

Colourful greetings from Germany, Claudia

ninifee sa...

Ohhhh - I would love to win your book. I am always waiting for new posts from you, because they make me so happy and they are so inspiring.

Greetings from Bavaria
ninifee

mitt gröna hjärta sa...

Det här låter som en bok för mig! Har länge beundrat dina arbeten, länkar från min sida och håller tummarna...
Jenny

Mors værelse sa...

Gleder meg veldig til å se din bok...tror den er vakker..:))

kustnära sa...

OJ, vilken underbar bok!
Har ingen egen blogg så jag hoppas på turen här ändå ;) Dragningen kommer ju att var den 29 mars på min mans fördelsadag så hoppas att även jag får ett paket då...
Kram och tack för all underbar inspiration du sprider.
Själv fick jag för 10 år sedn sluta mitt yrke som florist pga att jag fick reumatism så nu gläds jag med er som producerar och inspirerar. Kram A

Anonym sa...

Åh, så roligt med din bok. Klart jag vill ha! Hoppas du hade massor av nyfikna besökare på mässan.

Kram,
Cecilia F

C. Tvillingmamma sa...

Å så spännande! En lott tack!

kullervilla sa...

Vill också vinna den underbara boken, länkar till dig
kramiz//kullervilla

bakom berget sa...

Jaaaaa! Jag vill jättegärna vinna din fina bok. Jag har länkat till dig på min blogg.
Ha en trevlig måndagskväll!
Kram Åsa.

rosenskära sa...

JAAAA! Självklart Minna, skulle bli helglad, länkar också!

Lena

Jamie sa...

I am so happy for you! The book looks wonderful. I would love to win a copy. I've posted about it on my blog!
Jamie V in Montana
http://rem-nants.blogspot.com
amzanioli@yahoo.com

fröken knopp sa...

Oj detta vill jag inte missa!!
2 lotter till mig tack!! :)

Varma Kramar Elin

Anonym sa...

would love to be lucky and win your book !! I love your pictures and beautiful decoration ideas !
Merci !!
corinne

Anonym sa...

Väntar såå på att få tag på din bok! Gärna förståss som vinst via din underbara blog!
Åsa i Finland

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Hej,
har precis hittat din blogg och utlottningen av din bok! Ser jättefin ut, så jag vill gärna vara med och har länkar från Blogg Betongkrukan.

Fyller år dagarna innan så kanske Fru Fortuna är med mig!!

Hälsningar Monica

Sherry sa...

I would love to own your book!! Your images are amazing. Have linked to your giveaway on my blog. Great success with your book!
Sherry
http://thecharmofhome.blogspot.com/

Romantiska Hem sa...

Åh jippi! JAG VILL VARA MED! Och självklart vill jag öka mina chanser genom att länka. Kram

Tonerose sa...

ojojoj, så gøy! jeg vil såklart gjerne være med!! :o)

Legger link til blogen din fra min også!

Ønsker deg en vidunderlig uke!!

Anonym sa...

Hello Minna (kaimani)! I would love to have your book!! I love your blog, I always look at it first, when I open my computer. I work with flowers too; I own 2 flowershops... Just love flowers!!

minna suomesta :)

Vicki's Bit-o-earth sa...

I have tried to find your book here in the USA... but of course its not available anywhere, so I would love to be one of the ones you're giving away! (: Vicki

Entre Nous sa...

Hi. Put a paragraph on my blog, but so new to this I can't figure out the linking stuff yet! But I'd give my first born cat to own your book. Well, not really but it shows how much I want one!

Hem och Harmoni Marie sa...

Vilket fint omslag! Känns som en bok för mig...
Jag är gärna med och tar chans på att ha turen med mig...

Länkar så klart också.
Kram Marie

Anonym sa...

Håper det er ok at ei dame fra Norge kan være med i trekkningen om den nye boken også.Jeg har ventet i spenning på at boken skulle bli gitt ut.
Lykke til med bok salget
Takk for at jeg får titte på din fine blogg.
Gratulerer med kvinnedagen.

hilsen 53 modell fra Norge

Karolina sa...

Skulle gärna vinna din fina bok!
/Karolina, karolinalp@hotmail.com

hemma på Hasselgatan sa...

Jag vill verkligen vara med och tävla om din fina bok.
Länkar till dig på min blogg.
Mvh
Agneta

Marie - Sofias syster! sa...

Det var ju tur jag gick in och kollade - var här inne tidigare idag och bestämde mig för att delta. La upp en länk och allt, men skrev alltså ingen kommentar! Snurrig... ;-) Men NU vet du, vi vill vara med och tävla!
mvh/Marie - Systrarna -

Rita sa...

Oh Minna,
I do not know what i wouldn't give to win your gorgoeus book. Needless to say I adore your blog
and find it such an extraordinary source of inspiration. Please enter me. Your blog has been on my fave blog list since the very beginning and I'm now off to copy your blog pic onto my blog and link it to this post.
Can almost hear the book call my name...
fondly
rita

Styling by Coty Farquhar sa...

Hi Minna,
It looks fantastic,
I can't wait to see it.
xxx Coty

Anonym sa...

Hoppas jag har turen med mig här! Älskar din blom-konst! Mvh Sara R, Örebro.

Mette Irgens sa...

Å så vakker bok, håper det kan bli meg :)
Du imponerer meg med alle dine blomsterinnlegg, og din vakre blogg.

Klem, Mette

Kris sa...

Hej!
Vill gärna vara med och tävla!
Har länkat fr min blogg!
Kram kristina

AnnaLena sa...

Vill gärna vara med i utlottningen trots att jag inte har nån blogg:)

/AnnaLena

Designe sa...

Åh! Din bok ser helt underbar ut! Har faktiskt funderat på att köpa den! Prövar min lycka här först, vill gärna vinna den! Älskar dina blomsterbilder! Jag lägger bilden med länk till tävlingen hos mig! :)

sofie sa...

Hej

Din bok verkar jätte fin, den skulle man gärna vilja ha. Hoppas jag vinner....

Sofie

Sara sa...

Jag vill naturligtvis vara med och tävla om din fina bok!

Anonym sa...

Hej!
En färgglad inspirationsbok om blommor skulle göra mig glad!
Tar en lott och hoppas på lite tur!
Ha en strålande dag!
Nina-Christin

Jeanettes hus sa...

Grattis vännen till den underbara bok du skapat.

Jag länkar din utlottning så fler och fler får upp ögon för den.

Är ju inte med i utlottningen, jag har ju redan boken.

Men jag vill så gärna sprida den till så många som möjligt.
Hoppas att du har royaltis....

Kramisar Jeanette

...Miss...Maddie's... sa...

I found my way here through California and discovered what others already know, the charm of your book has traveled the world over...
Winning a copy would be wonderful as it is not available here in Canada.
Susan

Martha sa...

I can't wait to see it.
It looks fantastic.
Martha from Hungary

Carin i Trädgår'n sa...

Ja, jag skulle gärna vinna en av dina vackra böcker. Blommor gör varadagen vackrare!

Anonym sa...

Hej! Vill jättegärna vinna din bok! Du är så inspirerande och har så härliga bilder! Blir alltid så glad av ett besök på din blog!
/Susanna Hilmer, Åstorp

Åsa sa...

Hej!
Vill jättegärna vara med i utlottningen. Vem behöver inte lite ny inspiration ibland!

/Åsa

glimranu sa...

Hej!
Vill gärna vinna din fina bok.
Jag lägger bild med länk hos mig.

/Helena

Anonym sa...

Klart som korvspad att jag vill vara med i utlottningen. Har jag inte turen på min sida ska jag absolut köpa boken. Den verkar underbar! Hälsningar Eva Salomonsson

Tigris Predikantan sa...

Jag är inte med och tävlar ... ville bara säga grattis till din fina ( utseendet, det andra ser jag inte *ler*) bok som du fått utgiven!
:)

Louise sa...

Vill gärna vara med och tävla om den fina boken och länkar givetvis med bild till egen blogg! :O)

Mara sa...

I'd love to win your book! I always read your blog to see your fantastic pictures!
http://home-shabby-home.blogspot.com

Cosmos sa...

jeg er gjerne med. Den boka så bare skjønn ut

Ljuva Lantliv sa...

Hej Minna, jag vill gärna tävla om en kopia av din vackra bok. Länkar till dig från mig! Kram Anna

Växthusmadam sa...

Vill förstås gärna vara med och pröva lyckan i din tävling, är jättesugen på boken! Jag länkar till din tävlng på min blogg!
Med hopp om en härlig vinst,
Växthusmadam

It's me sa...

Hello Minna

Count me in ! i will make a chance on your book !

I will put a link on my blog !

Hugs Ria

zzoe sa...

spero di vincere... sara

Susanne Lindén sa...

Vill gärna vara med och få chansen att vinna den fina boken. Länkar okså till din tävling.

Nordingården sa...

Nej men gud, självklart vill jag vara med och pröva min lycka, eftersom jag ändå tänkt köpa boken, är den lika underbar som din blogg så blir det bästa blomsterboken genom tiderna!!! Länk finns på min sida! Mari.

Susan {Florali} sa...

Dear Minna,
How could one possibly resist such an invitation. I'm sure your book is as lovely as your blog. You can see your link on my blog here:
http://florali.typepad.com/florali/2010/03/little-blue-and-little-yellow.html
I found you via Coty's blog.
Susan

ciasbutik sa...

Hej, jag vill jättegärna vinna din bok. Ha en bra dag, Cia

Liselott sa...

Såklart vill jag jättegärna vinna men jag köper den i alla fall:)

Att ha det gott sa...

Åhh jag vill gärna vinna
Älskar dina bilder
Tipsar hos mig och på marianova.se

Anonym sa...

Hi from Greece. i'd love to win it

Lina ♥ C´est la vie sa...

Ser fram emot den 15 mars när vi har den i vår butik! Ha det bäst, kram Lina

J sa...

Det är tydligen inte bara jag som gillar det du gör! Har länkat i min blogg, nu håller jag tummarna. Saknar blomster yrket något enormt när jag ser sådana vackra arrangemang du gör och foton du tar.
Kram Jenny

godastunder-tokigaidéer sa...

Hej igen,
Nu vet jag inte vad som hände eller om mitt inlägg till dig kom fram. i Så fall kommer de ett till här. Jag är en stor blomster älskare och vill jätte gärna vara med i din tävling och självklart har jag länkat från min blogg.
Tävlingar och utlottningar kan mna inte få nog av.

Kram Anna

Lena/isis sa...

Ååå jag vill väldigt gärna vara med. Jag har länkat på min blogg. Kram från Lena/isis

Mari sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om din bok, verkar spännande!
Jag har länkat från min blogg
Hälsningar Mari

Charlotta Ward sa...

Ja tack jag tar garna en lott ocksa!

Lagger nu ut omslaget pa min blogg - sa TVA lotter tack! :)

xCharlotta

Helene Wait sa...

Jättefin blog och säkert lika fin bok!
Bästa hälsningar från Estland!

Hwita Villan sa...

Åh vad jag hoppas på tur i den här tävlingen! Har såklart länkat från min blogg också :-). Nu håller jag tummarna...

Kram M

mammamia sa...

Fantastisk blogg...då måste det vara en fantastisk bok också såklart!!!

Lena sa...

Jeg vil gjerne vinne boken...jeg også!

Lumo sa...

Onpa viehättävä blogi.

Kirja olisi ihana yllätys, toivottavasti onni suosii!

Omentjej sa...

Oj, läckert! Upptäckte just din blogg och jag vill väldigt gärna vara med och tävla, blomsterälskare som jag är. Ha en fin dag!

Lina sa...

Hej!
Vilken härlig bok! Jag är jätte gärna med och tävlar! =)

Kika in hos mig, jag har en liten utlottning jag med!

Må så gott & ha en fortsatt bra vecka!
Kram, Lina

Ticking and Toile sa...

Hi
Just found your blog thru Susie at From my Home to Yours. It looks beautiful. I will be posting your button on my sidebar. Thanks!

Shellag

Kari sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen, da jeg synes du har så flotte bilder på bloggen. Boken vil helt sikkert ikke bli noe dårligere...

Kari :-)

Anonym sa...

Hej Minna! oh jag gillarverkligen din blogg!! och jag vill va med i din utlottning, dragningen är på min födelsedag så jag håppas verkligen på tur.
Boken är så fin och den skulle ge mig många glada stunder av längtan och idér. Önskar dig all lycka med allt vad du gör i fortsättningen.
Hälsning Meta

Anonym sa...

Vill gärna vara med i tävlingen med en lott! Klart man önskar vinna en sån inspirerande bok.

Ha det bäst!

Varma vårhälsningar från Renate!
wretefelt@hotmail.com

Lokki sa...

Så moro!
Kan skjønne jeg ønsker å være med på dette!!
Jeg lnker opp bildet på bloggen ❥❥❥
Ønsker deg en strålende uke!
Klem Lokki

Tusenfröjd sa...

Klart jag vill vara med och dela lite på din stora glädje! Det är en jättefin bok du har gjort. Och så var det kul att få träffa dig. Du är mer än varmt välkommen hit på en liten fika längre fram i vår.
Ha det bäst!
Liv

meandmyhome sa...

Nu finns din vackra bok i min butik!!! ÅÅÅH vad ljuvlig den är Minna!! Du är bara bäst!!
Kram Sofia

Anonym sa...

EN lott för oss blogglösa. Det är väl bara att lite till turen då ;)

Granne med Selma sa...

jaaa....vad ska man säga? Det verkar som om väldigt många är sugna på att vinna din bok :-) Så även jag. Därför länkar jag inne hos mig såklart.

Och vinner jag ingen bok skulle jag säkert kunna tänka mig att sälja när Stallet blir klart (Om du inte läst på ett tag så är vi i full gång med att göra iordning vårt stall där det ska finnas övernattningsmöjligheter, café/butik och förläsningsmöjligheter. Allt i lantlig stil såklrt ,-)

Ha det så bra i vår!
Kram Sussie

Tulipa sa...

Hej Minna!
Vill absolut ha en chans att vinna boken! Den verkar underbar, precis som allt du rör vid!

Länkar givetvis!

Kram Mariette

ANNIKA sa...

Vill också vinna en bok.
Hoppas nu på lyckan..
gustafsson.57@hotmail.com

TuijaR. sa...

Hei Minna ja onnea uuden kirjasi johdosta!
Osallistun mielelläni arvontaan ja laitan linkin sivulleni. Blogisi on siellä listalla ollutkin jo kauan.
Kevätterveisin täältä lumen keskeltä,
Tuija R.

Önskedrömmar i hvitt sa...

Hoppsan!
Vi var många som vill få chansen att vinna din bok. Jag prenumererar på din blogg för att inte missa några av dina underbara bilder. De är verkligen så inspirerande. Vore trevligt att kunna få njuta av dem utan att släpa med sig datorn ;)Hoppas att jag har tur!
Kramar Maria

Emmily sa...

Vilken vacker bok, den vill jag jättegärna ha! Har följt din blogg ett tag och tycker du är så duktig! Mvh Emmily - litlamin@live.se

Caramel sa...

Jag vill också prova lyckan i din utlottning. Har också länkat från min blogg/caramel

Vaktmästarn sa...

Som jag har väntat på boken, sedan du först skrev i bloggen om den! Härligt att den nu finns att få tag på, säkert en gåva till mänskligheten. Självklart vill jag vinna ett eget exemplar!

Nu har jag länkat från min (nystartade)blogg http://anvantonytt.blogspot.com/

Tack för all inspiration, kram Outi

Jenny sa...

Jag vill självklart vara med i din underbara tävling! Håller tummarna hårt att jag vinner! :) Länkar såklart! Kram

Fröken Machuna sa...

Nu har jag länkat med bild och allt.

KLart man vill vara med och ha chansen att vinna denna super härliga bok. Bara måste ha :)

Fröken M

Bittan sa...

har hört så mycket fint om boken att jag bara "måste" ha den .
Vill givetvis vara med i tävlingen. vinner jag inte får jag vänta tills den 30 mars för att köpa den :-)

Länkar fr min blogg
http://bitsblog-bits.blogspot.com/

kram Bittan

Farmor Agge sa...

Hej!!!
Vill gärna vara med i utlottningen av en så fin bok! Länkar givetvis oxå! Ha en skön dag...:)

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Är jättegärna med om utlottning av din fina bild!

Länkar fr min blogg också.
Ha en bra dag!

Heidi - Beauty&Living! sa...

Det er noe til deg på bloggen min :)
Ha en fin dag! :)

Pajupirttin Kaisa sa...

Jag vill också vara med.
Kajsa

Anonym sa...

Åh, om jag skulle vinna den här boken skulle jag ge den till min underbara mamma! Hon älskar blommor och är superkreativ och kommer på många egna idéer på arrangemang o.d. Din bok skulle nog ge henne ännu mer inspiration!

Våriga hälsningar från Stina i Jönköping!

Lina ♥ C´est la vie sa...

Hej Minna! Idag kom din bok in i min butik! HEEEELT underbara, tack snälla du för att du gjorde en bok :)

Ha en undebrar vecka!

Lina på C´est la vie

Maria sa...

Hej, är jättegärna med i en utlottning. Länkar på min blogg förstås. :)
Ha en bra dag.
Maria

Anonym sa...

Grattis till din nya bok! Äntligen!! Åh vad roligt det skall bli att få kika i din bok, den är jättefin!
Lycka till! Tror den kommer att gå åt som smör i solsken.
/Sofia

Petra Eklund sa...

Är jätte gärna med på utlottningen av boken. Underbar blogg du har!

IreneL sa...

Jag är jättegärna med på din utlottning och håller tummarna för att jag ska vinna din fina bok. Jag sätter in en bildlänk i min blogg! / Irene

Anna-Karin sa...

Vill gärna vara med i din utlottning. Kan bli en fin present till min dotter som är florist. Har länkat till dig i min blogg.

bolin of sweden sa...

Jag vill gärna vara med!! Är så nyfiken på din bok och skulle tycka det var jätteroligt att få vinna! Jag har länkat från min blogg. Hälsar Helena

Guldgumman@yahoo.se sa...

Skulle gärna vinna denna superfina bok. Behöver inspiration till våren och till mitt nya hem. :-)

Lief Leuk & Anders sa...

Hi Minna,

I also take the (little) chance to win your book. I enjoy your work. So just keep doing what you do! It's great!

Karin

Karin / Livsluft sa...

Ohhh, den ser alldeles underbar ut!
Jag behöver verkligen en inspirationsbok om blommor....ladda mig lite för våren.Grattis till en sådan fin bok!
Jag är förstås med i tävlingen och länkar med bilden i min blogg.
Ha en riktigt underbar helg och ledighet!(?)
/Mvh Karin

Latta sa...

Ååå... jag vill jättegärna vara med i utlottningen av din bok. Det skulle vara väldigt roligt med lite tips och idéer nu när vi ska få en egen liten uteplats till våren.

Jag har så klart länkat i min blogg.

http://latta.blogg.se/2010/march/utkast-mars-12-2010.html

// Lotta

Teresia sa...

Ska ha hela släkten hemma på påskmiddag för första gången, skulle behöva lite vårinspiration till dukningen (och till lägenheten i övrigt). Tror att jag kan få det från din bok!

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar om din fina bok. Din blogg är underbar- vad är då inte din bok?
Sara Olsson

Zaga sa...

Vilken fin bok!!
Givetvis vill jag jätte gärna vara med i utlottningen!
Önskar Dig ett STORT LYCKA till med ditt författarskap!
Trevlig helg!
Eva-Lis

Monica sa...

Denhär chansen vill jag inte heller missa. Visst vill jag vara med och tävla om din bok. Länkar också.
Kramar Monica

Solgården Cafe, Butik sa...

Hej!

Den där boken skulle vara jätte kul att få vinna, och jag skulle verkligen kunna få en massa inspiration från den, nu specielt när det börjar att blomma ute.

Som sagt många som är med i tävlingen...men PLÖTSLIGT händer det =)

Fortsatt trevlig helg!

Kram Sofia!

Solgården Cafe, Butik sa...

LÄNKAR PÅ MIN BLOGG OXÅ....kanske hjälper att vinna ;)

Inspiration i vitt sa...

Hej Minna, stort stort grattis till dig och din fina bok. Åååå vad jag älskar sånna fina böcker, det behövs verkligen på bokmarknaden. Du är en stooooor inspiratör och ide'spridare, full av härligga idee'r. Hoppas att många upptäcker din fina bok och att många köper den.
Jag vill givetvis vara med i din tävling och länkar med bild såklart.
Kram på dig/Ingela.

Anonym sa...

Jag är definitivt med! Har ingen blogg men tar en lott :)

Maria Ö/
hatti_fnatti@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i denna utlottning! Så fin bok. Hoppas på tur.

mvh

vattendroppe5@gmail.com

Jenny sa...

Skulle gärna spana in din bok;) Har en länk till din tävling på min blogg också, ha en skön helg i solen!

Therese sa...

Hej Minna! Stort grattis till din fina bok, är den bata hälften så inspirerande som din blogg är det en 10-poängare! Dessutom så ler jag ofta nu när jag bläddrar i veckotidningar och ser ditt namn vid olika inspirerande artiklar, skoj när man vet vem fotografen är tack vare din blogg!

Har länkat/tipsat om din utlottning - http://lurans.blogg.se/2010/march/blomstrande-ideer.html

Kram
Therese - Sockenvägens Söta

THEA sa...

Hello Minna,

Congratulations on your beautiful book. I find it very nice for you!

I hope that in the Netherlands to come, I'll definitely buy it!

Dear greetings from Thea from Netherlands

Hemma i radhuslängan sa...

Hej! Jag följer din blogg regelbundet - så full av inspiration och vackra bilder! Tack för att du delar med dig av det - och nu även i din bok :) Hoppas på tur! Har även länkat från min hemsida!
Hälsningar
Åsa

Majsan sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om din bok! Har länkat också =)
Din sida är ny för mig, så nu ska jag ta en sväng runt här.
Ha en fin fortsättning på helgen!
/Majsan

Smilla sa...

Jag är gärna med i din utlottning =)

Mia sa...

Tar en lott och hoppas på tur =)
//Mia

Anneli sa...

Blommor i alla former - det är livsnjutning!!
Jag hittade hit tack vare din krans av brysselkål.
Älskar din fantasi och kreativitet.

Du skapande kvinna
Som för blommor brinna
Nu vill jag vinna
En bok från dig Minna

Hälsningar Anneli

Teija sa...

Jonkun linkin kautta taisin tupsahtaa blogiisi ekaa kertaa, vaikka sinusta olenkin lukenut aikaisemmin jostain muualta. Onnea uudesta kirjasta, mieluusti mukana arvonnassa :)

Agneta sa...

Jag är med i tävlingen om boken. Jag gillar både böcker och trädgård så jag hoppas vinna inför kommande vår med blomster i mängder. Jag måste läsa mer i din blogg eftersom detta är mitt första besök här.

Agneta sa...

Jag glömde skriva att jag länkar också.

Anne B. sa...

Tar en lott, tack. Har ingen blogg.

abackman66 at hotmail.com

Ofelia sa...

Underbara bilder och ideér..

Vill självklart vara med i din tävling. Länkar på min blogg.

Lycka till.
Josefine

wendy sa...

I adore books something that has thrilled me since i was a child.....to pick up a book and lose myself amongst the pages and travel to places and home known and unknown is a real pleasure.....i would love to add your book to my ever growing library and thank you for the giveaway...

Tropicalia sa...

Det klart jag vill vara med och tävla om en sådan fin bok. Jag har skrivit om den tävling i min blogg Tropicalia

Mia sa...

JAA, självklart drar jag ett par lotter. Har hört så mycket om din fina bok och skulle bli alldeles överlycklig om den fick pryda min bokhylla. :)

Länkar förstås hos mig!
Kram Mia

Ljuva Drömmar sa...

Ååh vilken underbar blogg jag hittade till nu! Här finns sååå mycket inspiration! Jag lägger direkt till dig i min blogglista så jag inte missar nåt.

Jag vill oxå gärna vara med i din utlottning och har länkat från min blogg. Håller tummarna!

Hoppas du får en underbar vårvecka!
Kram Maria

Amanda sa...

Jag vill såklart absolut vara med och tävla om din fina bok!

Har också länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/march/tavling-bok-293.html

Hoppas, hoppas på tur! ♥

Saker & Ting sa...

Sätter gärna upp mig på listan och länkar från min blogg. Nu ska jag kika runt lite i din mysiga blogg. Kram Mia

Beatrice sa...

Vilken fin bok! Jag vill gärna vara med i tävlingen och försöka vinna den :-).

Jag länkar från min blogg
http://rosedechine.blogspot.com

Kram
Beatrice

Helene sa...

Hej!
Jag tar två lotter och hoppas på tur för en sådan vacker bok skulle gärna få flytta hem till mig!
Kram, Helene

cat sa...

Åhh, vilken fin bok. Självklart vill jag vara med och försöka vinna ett exemplar.
Jag länkar från min blogg.
Kraisar
Catarina

haspet sa...

Så klart jag vill vara med. Detta kan jag ju inte motstå. Länkar också från min blogg. Ha det gott.// Peter

Hjärtat Mitt sa...

Grattis till boken!
Jag vill gärna vara med och försöka vinna en.
Länkar till dig.

Kram Mari

Ullis sa...

Hoppas på att vinna din härliga bok.
Länkar på bloggen.

Helena sa...

Jag vill GÄRNA vara med i utlottningen!!

Håller tummarna *ler*

Jag har länkat:
http://lottiec.blogg.se/?tmp=15092502

Kram Helena
lottie.c@telia.com

Cathrin sa...

Och jag med!!! Länkar så klart från mig för att öka chansen och håller nu tummarna hårt, hårt.

Ha en fin måndag!
Cathrin

Christina sa...

Hej!

Åhhh vilken kanon fin bok :-)

Har ingen egen blogg men vill ändå vara med...så nu håller jag mina tummar o hoppas på tur :-)

Många kramar
Christina Niska Andersson
christina_niska@hotmail.com

Trottinglady - Cajsas Rum sa...

Härligt! Vilken fin bok du har skrivit! Den skulle jag vilja vinna!
Hittade till din sida och hit kommer jag fler ggr!
Carin i norr!
Länkar också med bild!

Hemmafruns hörna sa...

Hjälp här är det ju folksamling -men jag förstår det! Du har en inspirerande blogg, och jag vill gärna vinna din bok! Nu gör jag reklam på min blogg... och hoppas att den blir en bästsäljare! Det är du värd!

Nettskie sa...

Jag vill gärna vara med i din tävling och vinna din fina bok! Jag har länkat hit från min blogg: http://rodaradhuset.blogspot.com/2010/03/tavla-vinn_3045.html

Kram från Nettan

Josefine sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om din fina bok:) Jag länkar från min blogg, i sidmenyn.

Ha en bra start på veckan!

/Josefine- at home

Mokzan sa...

Hej, den här boken skulle man behöva, jag älskar blomsterarrangemang men är lite tafatt när jag själv ska sätta ihop något. Länkar redan till din sida, men har lagt in en bild med länk också. =)

Anonym sa...

Hjälp jag behöver inspiration. Är gärna med i utlottningen av din bok!

Made in Persbo...Carina sa...

Å va roligt Minna! GRATTIS till boken...den ser jättefin ut!
Jag har länkat på min blogg och hoppas på tur :)

Kram, Carina

Karin sa...

Åh vilken underbar bok! Jag är mer än gärna med i utlottningen trots att jag inte har någon egen blogg att länka från. *håller tummarna*
:-) Karin

Anonym sa...

Vill gärna tävla om din bok omslaget ser så fint ut
ger mycket vårkänsla som behövs i kylan
kram yvonne

gustafsson.yvonne@telia.com

Anonym sa...

Underbara böcker får man aldrig för mycket av, jag är gärna med och tävlar


Hälsningar Friederike


friederike-a@hotmail.com

♥Min Eden♥ sa...

Dett får man inte missa! Jag vill gärna vill din fina bok, jag har även en länk på min blogg.

Fro (Idyll på landet...) sa...

Hei! Det er mitt første besøk på bloggen din, og jeg titter gjerne innom igjen, for her var det mye koselig å finne!

Jeg blir gjerne med i trekningen, har linket på bloggen min!

Klem

LunoDesign sa...

Oj oj vilken intressant bok. Den får man ju bara inte missa att vara med och tävla om=) Jag länkar såklart fint i min blogg:

www.arcturasidyll.blogspot.com

/Cissi

Miss Mette sa...

Hei Minna…
Oppdaget nettopp din fantastiske flotte blogg, og vil gjerne være med i trekninge av dine bøker... Legger siden din på min bloggliste, for her kommer jeg igjen :) Jeg tar 2 lodd, og legger en link på min side. Ønsker deg en fin dag videre. Klem fra Mette

Sanna sa...

Vill gärna vara med och tävla om din fina bok. Länkar från min blogg oc tar alltså 2 lotter

Merja sa...

Den skulle jag gärna vilja ha:) Länkar förstås.
Ha det gott!

Alicia sa...

Brava Minna!!!!! I eagerly await seeing your artistry on the page. Amazon.com better fulfill my need!!!

Limetwig sa...

Kan tänka mig att denna bok är helt fantastisk efter att tittat på din blogg länge! Vill gärna vara med och tävla om en bok!
Ha det bäst! Åse

Susanne sa...

Denna chans vill jag inte missa..för jag behöver inspiration!!

gotland(at)speedmail.se

Janne sa...

Jeg vil gjerne vinne:)

Victoria sa...

Åh, jag vill ju också gärna vinna denna inspirerande bok :)

Anonym sa...

Hej!
Jag vill också vara med och tävla om din fina bok!

Hälsn Ann-Charlotte

anncha75@spray.se

Sofie sa...

Skulle känna mig så lyckligt lottad om jag vann din fina bok.

KarenSue sa...

Boy that was a long way down to the bottom! It sure would make my day/week/month/year/life if I won your book!
Please pick me!

lilli's sa...

hallo from germany......
iiiiiiii neeeeeed your book....

i can`t by it in germany.....
and i´m workimg sine 4 weeks for my husbands flower shop and i neeeedddd your inspiration.....

please please please.....

www.blumenschmitt.de
thamks so much
anja

Charlotte sa...

Hej!

Boken verkar fantastiskt inspirerande och jag vill gärna vara med i utlottningen. Länkar till dig!

Norrlandshälsningar
/Charlotte

Christina sa...

Ser ut att vara en inspirerande bok. Jag vill gärna var med i utlottningen. Jag har länkat till dig!
Ha en fortsatt bra dag!
Christina
http://drommenomentradgard.blogspot.com

lillan sa...

Du är en sådan enorm inspirationskälla med din kreativitet och självklart vill jag vara med i utlottning.
Jag har bild på bloggen och länkar till dig.
Varma hälsningar
Caroline

The Shiny Pebble sa...

will link back

Christin sa...

Hejsan!
Vill vara med och tävla om boken. Men vad många fler än jag det var....här måste man nog ha mer än tur.....
christin_hermansson@hotmail.com

Mirtzi sa...

Hej! Jag vill vara med i tävlingen. Hoppas på tur!

Mirtzi från Finland:)

lottens vita och gröna sa...

ohhhh minna, tar en lott och hoppas på turlotten, blink!!!
vi ses på trädgårdsmässan!!!varmkram lotten

Lorca sa...

Hello and laba diena:)
I don't understand Your language, but English helps for me:) But if I couldn't read and understand Your words...I could understand You by Your photo. They are amazing!!!

Best wishes from Lithuania!

Anna sa...

Självklart vill jag vara med!!! Jag länkar i högerkanten på min blogg: http://iannasliv.blogspot.com o håller alla mina tummar!!!

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 326   Nyare› Senaste»