29 mars, 2010

Grattis vinnarna! * Congratulations to the winners!

Färgade ägg tillsammans med plättar i luften. Läs hur du gör här.
Foto: Minna Mercke Schmidt


Ta-daa, nu är tävlingen avgjord. Ni kan gissa att det tog lite tid att skriva ner alla lotter, och dubbellotter... aldrig att jag kunde föreställa mig att ni var så många som skulle delta - och från så många länder! Tusen tack för alla värmande ord, uppmuntringar, dikter (tack Anneli) och kära kommentarer. Har läst dem alla - och blir helt varm i hjärtat av tanken att det finns så många härliga människor där ute!

Ja, och vinnarna då :) Assistenten drog lappar med följande namn på:



Grattis tjejer - jag tar kontakt med er! Och tack ännu en gång alla som var med!!!



Winners of the give-away are listed above!



Thank you som much - each and everyone of you who participated. I'm all touched of your warming, cheering and thoughtful comments. I would have never guessed that so many would participate - and from so many different countries. Thank you from all of my heart!



Minna :)

22 kommentarer:

Jeanettes hus sa...

Grattis till vinnarna!

Härlilgt att så många ville vara med i din utlottning.

Nu hoppas jag att din bok skall bli en försäljningsuccé.

Hör av mig!
Kramisar Jeanette

AnnA sa...

GRATTIS till alla vinnarna!
Glad Påsk till dig Minna!
hälsn
AnnA

Bittan sa...

Hej !

Tjoho !!!!! Jag vann :-)
Tack för den underbara påskpresenten.
Längtar att få bläddra i den och njuta av den. Du kommer att sälja maaaaaaassor det är jag säker på.

Kram o Glad påsk Bittan

Lokki sa...

Gratulerer til heldige vinnere!!
Og en herlig påske ønskes deg :))
Klem Lokki

Designe sa...

Grattis till vinnarna och Glad Påsk! :)

Beatrice sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna! :-)

Kram och en önskan om en Glad Påsk!
Beatrice

bakom berget sa...

Grattis! säger jag till dina vinnare. Det var väl en fin påskpresent. GLAD PÅSK!
Åsa.

Tulipa sa...

Stort gratis till dem!!
Nu ska jag köpa boken!

Kram Mariette

Un Taller de Miniaturas sa...

Congrats to the winners, and thanks so much to you for the chance to win this beautiful gift :))
Hugs,
Paloma

Mara sa...

Congratulations to the three lucky winner!!! and thank you Minna for your always gorgeous pictures!!
Have a nice day!

Ullis sa...

Tack så himla mycket, Minna!
Jag mailar dej min adress.

Änglarnas hus sa...

Grattis till vinnarna!..

Jag kommer absolut försöka få tag i boken ..den verkar vara heelt underbar!!

Kramis sanne..

Madame C sa...

Grattis till vinnarna och glad påsk. Får väl köpa boken helt enkelt;)

Louise sa...

Grattis till vinnarna, det är en fin bok!

myflower sa...

Ciao Minna, I follow your beautiful blog from Italy (lake of Como,in north Italy).I'm a garden design with hobby in flower and vegetal decorations and watercolour painting.
I LOVE your ideas !!!
I created my new blog (just since to weeks!!!) and I hope you'll visit it! CIAO CIAO !
www.ilgiardinosfumato.blogspot.com

Valentina_s sa...

your blog is very nice!
very interesting
love
xoxo
follow me on
http://www.bloglovin.com/en/blog/1432188/factory-style

naomemandeflores sa...

This was a really great giveaway!

Lena Kristina sa...

Hej!

Vilken underbar bok du har givit ut. Jag njuter i fulla drag av att bläddra iden, massor av inspiration = me like!

Ha en härlig påsk!

Kram Lena

GRACILIS sa...

Kikar in och önskar dig en glad påsk. Kram Agnetha

Sally och jag sa...

Vill bara titta in och gratulera till din fina, vackra och inpirerande bok!

Önskar dig en riktigt glad påsk.
Kramar från
Sally och jag

flo sa...

I just discover your blog and it's great... So ideas...
Thanks for all...
I will come ofen and for the moment I continue my visite..
(Sorry for my english...)

Ljuva Drömmar sa...

Grattis till vinnarna!
Nu när jag inte hade turen med mig så får det bli en tur till närmsta butik för jag vill gärna ha ett eget ex.

Önskar dig en underbar påsk!
Kramar Maria