16 mars, 2010

TackTakKiitosThankyouMerciGrazieDanke

Av Pernilla Nilsson/Dona och Minna Mercke Schmidt Foto: Minna Mercke Schmidt


Tack tack och ännu en gång tack! Inte visste jag att boken skulle mottages så innerligt varmt. Som jag skriver i början av boken så skulle det inte blivit någon bok utan er bloggvänner. När ni läser i boken ska ni alltså tänka att ni har varit med att ta fram det hela!!!
På bilden vårinspiration från senaste Allt i Hemmet. Ett jobb härliga Pernilla och jag gjorde förra våren, snacka om lökfrossa.
Än finns det tid att delta i lottningen om tre böcker.
Kram, Minna :)
Thank you so much my dear friends! I had no clue that my book would receive such a warm welcome. As I write in the beginning of the book - there would have not been a book without you my blogfriends. So, when you read it, don't forget that you're one of the miracle makers behing the book.
The photo is from latest Allt i Hemmet magazine. Pernilla and I had a bulb-party last spring - and the result can be seen in that magazine.
You can still participate on the book-give away I'm hosting.
Hugs, Minna :)


21 kommentarer:

Nordingården sa...

Jamen du är också ngt alldeles extra Minna, med bilder utöver det vanliga!!

Bara denna bild av dig och Pernilla, så livsglad och vacker!!

Mari.

Helt Enkelt sa...

tusen tusen tack för dina rara ord...det gör mig så glad!

nu hittade ju jag hit, till din underbara värld...å så vackert...

varma hälsningar

anna-malin

Helt Enkelt sa...

oj, jag glömde skriva att jag länkar också...hoppas det går bra!!

Linruz sa...

Dn där fantastiska löktallriken satt jag och beundrade i tidningen.
Kram Lina

Fyra årstider ♥ Fotoblogg sa...

Så underbart inspirerande!
Kram Lotta

Tigris Predikantan sa...

Tjusigt!
:)

haspet sa...

Vilken härlig lökfrossa. Verkligen vackert. // Peter

Marilyn sa...

Your blog has to be one of the most beautiful ones in blogland.
Each time I visit it just takes my breath away. So many pretty things to look at and dream about.
Marilyn

Mors værelse sa...

Å, jeg har bestilt boken din og håper den kommer snart....gleder meg..:)

C. Tvillingmamma sa...

Grattis igen till din fina bok! och wow vilken fin bild!

*Ulrike* sa...

Wow, what a great idea! Very colorful and ready for spring!

red ticking sa...

congratulations! i would love a copy of your book... how may i purchase one??? xx

wendy sa...

your blog is so inspirational i love the pictures of your bulbs simply devine.....i would love to enter your giveaway for your beautiful book thank you!!!

A home far away sa...

Det ser verkligen ut att vara en helt underbar bok och massor av fina foton!! Grattis!

Ha en fin dag!
Kram Gunilla i Singapore

Bonjade sa...

Such lovely easter decoration....
Love it. You must be so proud a book!!!! Incredable.
Nice evening

Karin A sa...

Vet inte om jag har grattat men boken verkar helt underbar. Fin bild!

Kram Karin

Cilla sa...

Boken är verkligen underbar. Jag köpte den ju av dig på mässan i Malmö.

Kram Cilla♥

greenme sa...

hi friends .. I like this article very helpful for me,,,,
what about link exchange..??

Poppins sa...

Oj, oj, vilken vacker bild! Du är otrolig med din kamera. Jag som älskar färger blir hänförd.
kramar från Poppins

Romantiska Hem sa...

Åh så ljuva bilder!

Villa König sa...

Oh this picture is sooo fantastic!!! Like your blog!!! I would like to buy your book, but I can't get it in Germany. Do you know whether it would be sold in Amazon one day? Have a great weekend! Hugs Yvonne