09 februari, 2010

Våren kommer... * The Spring will come...


Det kanske inte känns så just nu, men våren kommer - jag själv tycker det är fortfarande härligt med vinter o snö, men vågar inte visa några vinterbilder...tror de flesta suckar efter våren nu... :)
.
Här är lite vårinspiration - och en påminnelse att delta i tävlingen. Jag lottar ut 2 +1 biljetter (ett pris med två biljetter, ett pris med en biljett) nu på fredag (12.2).
Kram, Minna :)
I personally love having winter & snow, but assume that many of you are ready for spring - that's why I don't dare to show any wintershots :) ... only spring colours!

31 kommentarer:

linnea-maria sa...

Vilka underbara färger i bilden. Här är det bara vitt vitt och kallt. /linnea-maria

fröken knopp sa...

Underbar bild!! O nu vill vi ha vår!!!!

Här har vi i alla fall lite vår inomhus..ljuvligt!!

Varma Kramar Elin

Nordingården sa...

Herregud Minna, dina bilder är inte utav denna världen, så vansinnigt vackert med det blå! Mari.

KarenSue sa...

I do love the snow but I don't live in it. Thank you for the beautiful spring inspiration!

Maliva`s verden sa...

Fantastiske bilder her hos deg...lagt deg på min bloggliste, slik at jeg kan følge deg videre. Takk for titten og fin dag til deg fra Maliva

Hulda sa...

Dette var helt skjønt!! Så herlig med de små fiolene i den gamle kassen. Vakkert, vakkert. :) Ja, jeg lengter også til våren, nå går det stadig den veien. :)

ale sa...

qué linda imagen!!!! how beautifull this view!!!!!...colours are always joy and life!!!enchanting to visit your blog!!!!besos from buenos aires!!

Vintage House sa...

Det var ljuvliga bilder:) man blir så glad. Det är verkligen en stor längtan till vår här i bloggvärlden. kram sandra

Sonia sa...

Oh so beautiful! I love the voilas in the drawer...so pretty and springy!

Happy Tuesday!

Randi sa...

Men Minna, vad du är hänsynsfull! Du har helt rätt - nu får det vara nog med vinterbilder - trots att de är vackra. Jag protesterar också idag med en bild från Cannes. Någonstans måste man ju sätta stopp för den här vintern.
Kram
Randi

sanne sa...

Har aldig längtat så mycket efter våren, vet inte riktigt varför men jag misstänker att det har att göra med all snö som har fallit. Så fortsätt gärna visa vårbilder, Minna. Min själ behöver det :)
Sanne/kungkarusell.se

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

nyyydleige bilder bar evackert..
klemklem

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Ljuvlig bild, lovar vår! :o)
Ha en fin dag,
Lydia

Anna-P sa...

Ja nu längtar man efter lite vårfärger och vårblommor. Det har du helt rätt i. Kikade lite på dina tidigare inlägg om bröllop och påsk, Det är så vackert allt du gör så man smäller av!
Ha det bra./ Anna

Marilyn sa...

With all the snow we have here on the east coast of US, it is hard to believe spring will ever come. Thank you for the reminder. The flowers are beautiful

ulrika sa...

Nu längtar vi till våren eller hur och alla vår blommor, men de första tevnen är här.

lottens vita och gröna sa...

ohhhhhhhhh jag mysryser sååå vackert! hoppas vi ses på mässan, ohhh vad jag längtar efter sin bok!!!!
må såå gott minna, varmkram lotten

Sofia och Marie sa...

Håller med! Vilka fina bilder du tar! Såg dina bilder i 101 nya idéer - underbara! Grattis till ett fint reportage.
Kram/Marie

ciasbutik sa...

Hej, tycker att du har en fantastiskt fin blogg. Har länkat den från min egen www.ciasbutikblogg.se Hoppas att det är ok.

Ha en bra dag, Cia

Lilith sa...

Nog känns våren allt lite avlägsen när det fortfarande är full vinter och termometern visar på -8. Men snart, snart... Blir det takdropp och hopp omk våren, för den kommer! :)

Trädgårdsmakaren sa...

(råkade skriva i ett inlägg längre ner, men det var hä jag trodde att jag var då, om du hänger med;-)

VIlken fin bild du har i dagens inlägg. Precis så tycker jag våren är - liten, men obändigt färgglad.

Hillevissan

guild-rez sa...

Just count the days..
Spring is around the corner!!
Lovely pictures,
kram Gisela

Blomsterverkstad sa...

tack alla snälla för era söta kommentarer - det verkar som om jag hade rätt - de flesta av er vill ha VÅR!!! stor kram från färsk lager av snö :)

Hemmets ljuva stunder sa...

Hej Hej!

Vilken härlig underbar blogg du har
Jag längtar till våren så man kan köpa lite fler blommor!

Lisa

Jeanettes hus sa...

Hej vännen,

Längtar blir än större då jag ser dina vackra vårbilder.

Hoppas jag är med i utlottningen.
Kommer i vilket fall som helst ändå att besöka mässan och hälsa på dig.

Ha det gott!
Kramisar Jeanette

LantlivsAnette sa...

Åhhh så fina bilder..du är ju så proffsig !! Tack snälla, söta du för den fina kommentaren inne hos mig, det värmde så gott..jag hoppas ju att min bok ska föra mig ut på nya äventyr, som du..som till och med får vara med på Tv !!!
Ha det gott
Kraaam Anette

Callian, Antik & Brocante sa...

Jaaa! Jag lääängtar! Pratade precis med vänner i Frankrike, och där blommar mimosan och rosmarinen har små fina blålila blommor....Ahhhh!

Med hopp om vår
/Sussi

New Me sa...

Längtan om vår har aldrig varit större än i år, känns det som....Snö, snö, snö så långt ögat når! Dina vackra vårbilder får mig att tina upp inombords! Låt våren komma snart!
Snöiga vårhälsningar Maria

Janne sa...

Fantastiske vårbilder:)

*Ulrike* sa...

We just got snow last week, 6-8 inches, so I had to show snow photos! We just don't see that here in the south. Love the spring photos though cause I am tired of looking at brown leaves on brown trees!
Ulrike

陽春麵Star sa...

cool!i love it!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,情色,日本a片,美女,成人圖片區