03 februari, 2010

Vinn biljetter till Nordiska Trädgårdar i Stockholm

Och idag var det tävlingsdags! Jag har glädjen att lotta ut ett antal biljetter till trädgårdsmässan Nordiska Trädgårdar som äger rum i Stockholm den 8-11 april. Lämna en kommentar och du är med i lottningen - enklare kan det knappast bli.

I år är vår härliga Skåne repseranterad på mässan med egen monter, läs mer här. På bilden Gunnel Carlsson, en välkänd trädgårdsfigur som är en av huvudfigurerna på den skånska montern.
.
Jag kommer också vara på mässan, vilket monter berättar jag senare (vet inte än för att vara ärlig). Nu äntligen kommer jag kanske träffa en del av er som bor där uppe - ska bli så roligt!!!
.
Alltså, skriv en kommentar och en gratisbiljett till dig och en kompis kan bli dina :)
.
Kram, Minna :)

88 kommentarer:

Nanna sa...

Då provar jag lyckan nu och håller tummarna!! Tittar ofta in här eftersom man alltid blir så inspirerad av de fina bilderna. En pärla i bloggdjungeln!!

Nanna

Skatan sa...

Hej Minna!

Ha-ha...jag missar inte en chans att få en ursäkt att möta våren söderöver. Så - självfallet vill jag vara med i utlottningen :)

Sköt om dig.

Anna

Nordingården sa...

Nej men vilken fantastisk utlottning!!! Jag vill självklart vara med!!! Men, jag jobbar så intensvit att jag vet inte om jag kan få ledigt för att gå men då får jag ta det bekymter då, om jag nu skulle ha tusern att vinna!

Toppenkul Minna! Mari.

Linruz sa...

Åh vad kul Minna. En tripp dit är redan inplanerad på Torsdagen. Men det skulle ju inte vara dumt att i stället för att betala inträde kunna shoppa lite extra om jag vann biljetter.
Håller trädgårdstummarna det hårdaste jag kan.... Kram kram Lina

Nordingården sa...

... ursäkta mina otroliga stavfel: )

Vit poesi sa...

Åh,jag vill vinna!
Kram Malin

Maisa sa...

Det här skulle ju passa bra för mig och min kompis! Vi är pä väg till mässan från Finlad och vad skulle vara finare än att få gratis biljetter! =)

Maisa

lottens vita och gröna sa...

hej minna, jaaaaaa jag vill vinna såklart ska jag dit!!! vad kul att äntligen få träffa dig minna!!!
varmkram lotten

Anonym sa...

ÅÅÅ, jag vill också vinna! Har aldig varit på en trädgårdsmässa men är SÅ sugen på våren och allt pysslande ute. Håller tummarna!

Lola P

Spirande grönt sa...

Gratisbiljett skulle inte vara fel:) Vill gärna vara med i utlottningen!

Jättefin blogg! Brukar kika in här ibland för att njuta av dina kreativa och vackra skapelser.

Rebecca

Emmily sa...

Hej Minna! Som trädgårdsingenjörsstuderande på Alnarp hade det varit underbart att få gå på den stora trädgårdsmässan i Älvsjö! Jag vill väldigt gärna åka dit, men som student är kassan som bekant skral. Därför hoppas jag att lite turpulver ska falla på mig och att jag vinner biljetten! Tack för en underbar blogg, jag har följt den länge! Mvh Emmily

Viktoria sa...

Oh vad roligt, jag pluggar just nu till florist och en tur dit skulle vara inspirerande....Håller tummarna,

//Maria

♥ Affi ♥ sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Håller tummar na hårt och hoppas på tur :-)
Kramar

Mia sa...

Ojoj, den här chansen får jag ju bara inte missa. Självklart håller jag tummarna, länkar hos mig också!

Kram Mia

haspet sa...

Detta var en ny blogg för mig. Jättefina bilder du visar. Självklart vill jag gärna vara med i denna utlottning. Kommer att titta in flera gånger.// Peter

haspet sa...

Glömde ju säga att jag hittade dig via trädgårdsbloggar.nu. // Peter (igen)

helena sa...

Hejsan
Du har verkligen en toppensida. Och bara tanken på att få träffa kvinnan bakom bloggen på mässan gör mig glad. Det skulle vara en ära att träffa en så duktig och kreativ kvinna som dig. Allt gott
Helena

Monica R sa...

Även jag lämnar in min lapp till dragningen:-)
Jag hoppas jag vinner, vore en skön avkoppling efter skilsmässa och flytt. tar mej nog inte dit annars, blir för stort hål i plånboken just nu..

håller tummarna:-)

Sofia och Marie sa...

Vilket fint erbjudande! Vill så klart vara med och tävla om turen.
Kram från Marie - Systrarna -

Anonym sa...

Vill vara med och vinna biljetter så jag kan ta med min mamma för det är hon värld efter allt hon har ställt upp för min familj så nu är det verkligen hennes tur att bli ompysslad
Ulrika
ulrika.f@telia.com

fröken knopp sa...

Hej Minna..

Vem vill missa chansen att träffa dig?? Inte jag..:)

En lott är min..hihi...

varma kramar Elin

Magdalena sa...

Hej Minna, visst vill jag kunna njuta av alla fantastiska ting och växter som presenteras på mässan!
Kram
Magdalena7Color Sepia

Jeanettes hus sa...

Oj så roligt!

Jag hoppas att fru Fortuna är med mig, vore så roligt att besöka mässan.
Har aldrig varit där.

Så roligt att Du skall vara med däruppe. Kommer du att lansera din bok eller........

Lycka till!
Kramisar Jeanette

Lilla huset på prärien sa...

Oj vad härligt! Det får jag ju bara inte missa. Det är fantastiskt att gå på trädgårdsmässorna tycker jag. Även om jag inte är ett stort proffs själv :)

Hade varit kul att träffa dig också juh!

Kram Jenny

Kite Designer sa...

Jag vill också vinna biljetten! Fast även om jag inte vinner hos Dig nu så dyker jag upp jag där ändå! :-) Ha det så bra! B

Fru C sa...

Oh tänk om man hade lite tur nån endaste gång! I så fall skulle jag önska att turen är med mig nu!

simchieinspires sa...

Oj! vad spännande! och det är i Stockholm.

Gud! vad glad jag blir---LOL. Hoppas på ngn tur för en gångskull.

Ha en skön kväll.

/R

Théa & Linnéa sa...

Det vore härligt att åka dit, har provat mässan i Örebro ett par år men det vore kul att prova på en större variant. Håller tummarna...
/Karin

Anonym sa...

Å, tänk om man hade turen med sig och vinna ngr biljetter...det skulle vara så kul att få lite insperation och skapar lust efter det snöiga vinter o pigga upp sig nu när jag är en arbetsökande Florist. Älskar din blogg och har följt den sedan du startade den.

Hoppa på turen och önskar dig en härlig vår!/ Maria i Östergötland

Carolina sa...

Jag tar en lott och håller mina inte särskilt gröna tummar!

Tack för en inspirerande blogg!

MissStorm sa...

Så roligt det låter med trädgårdsmässa! Det har jag aldrig varit på. Jag vill gärna vara med och tävla!

eni sa...

jag provar lyckan,
tusen tack

Eleka sa...

Jag skulle jättegärna aka dit, även fran Estland :) Haller tummarna.

Helena sa...

Hej!

Nu vill jag också finna lyckan att komma till Stockholm, om jag vinner skall jag överraska min väninna som går och drömmer om vad hon skall hitta på nu när hon går hemma och är en arbetslös florist och vårt intresse är också trädgård, alltså blommor i alla möjliga kombinationer.

Helena.

Anonym sa...

Eva Johansson

Vore kul att vinna då jag ej kunnat gå på mässsan på flera år.

Så lite kan ge så mycket glädje.
inspiration och hopp om ett friskare liv.
Tacksamt

mvh

Eva Johansson/vitlinje@hotmail.com

Anita sa...

Kan jeg være med??
Jeg vil veldig gjerne til Stockholm på Trägårdsmässan...Setter meg på et fly, hvis jeg er den heldige....

Anita

Galleri Hönshuset sa...

Hej

oh vilken underbar utlottning, självklart vill jag vara med =)

ha det gott. Kram Pirre

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Hej,
denna chans vill jag verkligen inte missa! Vilken härlig vinst - inspiration till tusen inför sommarens trädgårdsexperiment! Nu så håller jag ALLA tummar för mig, hälsningar Monica blogg Betongkrukan

H A N N A S - F O R M sa...

Hej Minna!!!

ÅÅh, den mässan skulle jag mer än gärna vilja gå på...och det vore jättekul att få träffas.

STOR KRAM
Hanna

Anonym sa...

Hei!

Vastailen näin suomeksi, että blogisi on upea ja liput messuille olisi mukava voittaa.

anu Salosta

Anna sa...

Detta låter som en heltrevlig tillställning för mig som älskar blommor! Är gärna med i en utlottning!

Vit och pastell sa...

Oooo, den mässan är redan inskriven i kalendern. Tänk att få vinna en lott- vad lycklig jag skulle bli!

Vårkramar,
Mia

Anonym sa...

Hei,
Olisipa hienoa voittaa! Kiitos ihanasta blogista. Se tuo iloa ja kauneutta päiviini.

Karoliina Hgin pitäjän kirkonkylästä

AnnaLena sa...

lämnar ett avtryck och hoppas på tur .....

idag känns det faktiskt lite vårlikt i luften trots all snö som kommit solen skiner och fåglarna kvittrar dom är likatappra som vi :)

AnnaLena
afridolfsson@hotmail.com

blomsterboden i skanör marie sa...

Hoppas på tur denna gång, det skulle vara hur härligt som helst. Då kan man ju passa på att besöka syrran å kolla in hennes nya lya=)
Håller ALLA tummarna.
kramkram marie

Mollys Hus sa...

Har träffat en ny man i mitt liv som oxå är intresserad av trädgård och det skulle vara så kul att få åka tillsammans med honom till mässan :)

SollenkrokaBy sa...

Hej hej!
Jag vill gärna vara med i utlottningen av trädgårdsmässebiljetter!
Spännande!

Ceci sa...

Jag vill absolut vara med på utlottningen. Jag och en väninna har precis beställt tågbiljetter upp till Stockholm för vår första trädgårdsmässa! Ska bli sååå kul!

Jessica sa...

Oh, jag hoppas på tur för min del då! Jag vill jättegärna vinna biljetterna..

Anonym sa...

Hej Minna!! Nu har jag precis satt bevakning på din bok =) Din bok kommer aldrig att säljas i inredningsbutiker??? Den hade ju passat s fint i min butik (hemma Hos Emla i Lund) Kram till dig Emla

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med! Gillar din blogg, läser den med glädje.

/Sara H

Mario`s Verden sa...

Så tur at du har utloddning av inngangsbiletter.
Jeg har bestilt flybiletter fra Oslo og gleder meg til en flott dag på messen.
Hilsen Mari

Anonym sa...

Det hade ju varit fantastiskt roligt!!

Sara sa...

I år har jag lovat mig själv att jag ska ta mig tid och åka på mässan så nu hoppas jag på lite tur också!!! tack för en inspirerande blogg....

AnnCha sa...

Hej!
Jag bara älskar din underbara blogg och blir lycklig av dina fantastiska bilder!
Självklart vill jag också vara med och tävla om biljetter. Har aldrig varit på trädgårdsmässan tidigare, men det är lite av en dröm att få åka dit. Vinner jag så skulle jag ta med min syster som är minst lika trädgårdstokig som jag.
Håller tummarna!
Hälsn AnnCharlotte

Lena Kristina sa...

Vilken trevlig utlottning. Trädgårdsbiljetter tävlar jag gääärna om

Kram Lena

Anonym sa...

är gärna med och tävlar, gillar din blogg och dina kreationer fantastiskt mycket

Anna Linda

no47-mia sa...

Oj vad många! Men, jag prövar å vara med jag med..

Kram på dig!
Mia

Anonym sa...

som nybliven husägare behöver jag/vi all inspiration vi kan få. undrar vad som döljer sig under snön...
/L otta

Lilith sa...

Vore jättekul att besöka mässan och Stockholm, så självklart är jag med i utlottningen!

Maria sa...

Åh så härligt att redan börja tänka på trädgårdsmässor! Jag vill jättegärna vara med i utlottningen om biljetterna, de skulle sitta bra i min studentekonomi.

Vänliga hälsningar
Maria

Madde sa...

Naturligtvis vill jag vara med att tävla om biljetter till trädgårdsmässan. Det finns tyvärr inte speciellt mycket av den varan där jag bor, så det skulle vara jättekul att kunna få ett oantastligt argument att ta sig iväg. :)

Lina sa...

Åh så trevligt! Det vill jag ju absolut vara med på!!

//Paula sa...

Inte missar jag chansen heller:)
I övrigt vill jag passa på att tacka för en otroligt fin och inspirerande blogg!!

Maria fra Idekroken sa...

Ååh jeg håper jeg ikke kom for sent. Jeg vil gjerne delta.
Er innom bloggen din for første gang, og ble helt betatt ;)

Du er også velkommen inn til meg :)

Klemmer fra meg

Pilgården-Susanne sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen!
Kram Susanne

Helene sa...

Hej!
Oj, vilken chans! Den vill jag inte missa utan deltar gärna i din utlottning om biljetter och vet precis vem jag skulle bjuda med mig. Håller alla tummarna!
Kram, Helene

Växthusmadam sa...

Jag lottar ju själv ut biljetter till mässan, men jag har ju ingen själv så jag provar lyckan hos dig!!
Hälsningar från Växthusmadam

Chatarina sa...

Det vill jag ju inte missa, har varit på mässan några gånger, är en härlig start o inspiration för våren.
Kram Chatarina

Anonym sa...

Oh vad bra att kunna vinna biljett till mässan. Jag hade tänkt mig att gå i år, brukar inte gå på mässor varje år det är inte alltid så mycket nytt då.

Ser verkligen fram mot mässan i år.
Hälsning Meta

Vaktmästarn sa...

Jag väntar på besked om en efterlängtad anställning inom det "gröna" området. Vilken inspiration det skulle ge att få åka på trädgårdsmässa då!

Linnéa sa...

ååå jag har aldrig gått på mässan tidigare, skulle vara så kul... Så jag håller tummarna för mig själv :)

VILLA MOA sa...

Vilken härlig tävling, drömmer verkligen om grönska och och få börja plantera i vår nya trädgård. Att gå på mässan vore toppen att få lite inspiration och tips om lyckade styling.

Älskar verkligen dina arrangemang, du är jätte duktig!
Kram Nettan

Älfgärdet sa...

Oj, oj, oj! Vår trädgårdsförening anordnar en bussresa dit & nog skulle det vara så kul att vinna inträdesbiljetter! Jag gillar också snön & vintern :) tids nog får vi säkert vår ;).
//Madeleine

Eva sa...

Den mässan vill man ju inte missa. Tänk om man kan vinna en biljett hos dig, det vore ju toppen.

Kram Eva

bakom berget sa...

Åhhh, va roligt det skulle vara att vinna! Hoppas, hoppas...
Trädgårdsmässa..hur kul är inte det?? Hej från Åsa.

Körsbärsgården sa...

Jag vill gärna var med i utlottningen och håller tummarna för att turen ska vara på min sida!

Vänliga vinterhälsningar från Karin i Körsbärsgården.

kolonidagar sa...

Just nu känns det helt overkligt att det kommer en ny trädgårdssäsong men när den väl är här vill jag börja den på Nordiska trädgårdar. Om jag vann skulle jag ta med mig någon av mina kolonivänner, vi har pratat länge om att göra en trädgårdsresa till Stockholm, kanske blir det dags nu?

Anonym sa...

Hei!

Olisi ihanaa voittaa liput...Nauttia keväisestä Tukholmasta ja messujen kukkaloistosta!
Kiitos Minna inspiroivasta blogista,

Sirpa Salosta

Anonym sa...

What a beautiful site. It is inspiring to see what is being done in other places. I hope I get the chance to see some of it in person!

Dvina sa...

In the middle of winter it is necessary to remember the spring. Thank you for your site. I hope I can come and see the gardens when the snow melts.

Anna-Karin sa...

Självfallet vill jag vara med i denna utlottning. Har aldrig varit på trädgårdsmässa men skulle så gärna vilja åka dit. Hoppas det blir min tur i år. Stort tack för en inspirerande blogg

anki sa...

givetvis tar jag chansen
när den ges! ;)

trädgårdsmäsan missar jag aldrig.!

HL sa...

Jag vill gärna vinna biljeter! De pengar jag då sparar räcker till många fröpåsar eller annat vårligt, somrigt och blommigt!

Kristina sa...

Ojoj, det vore ju kanon att få gå på trädgårdsmässan helt gratis. Risken är att det inte blir av annars. Vill gärna se de senaste trenderna i trädgårdssverige. Eftersom jag är landskapsarkitekt känns det viktigt att vara lite uppdaterad, men att bli färdig i krisdrabbade Sverige har gjort att jag i dagsläget inte badar i vare sig pengar eller jobb. Skulle jag vinna skulle jag ta med en kompis i samma situation!

Anna sa...

Jaaaaaaaaaaaaaa, jag vill gärna vinna biljetter till underbara trädgårdsmässan :D

//Anna

Fredrik sa...

JA det vore ju kul att vinna en biljet och kunna gå på mässan

KarinH sa...

Would love to win - but guess the fact that I stay in South Africa will dismiss me. Have fun anyway. Always love popping into your blog.