22 oktober, 2008

Vin ett exklusivt lapptäcke!


Det verkar som om ni gillar tävlingar och lotterier : ) Vet ni vad, idag har jag den bästaste av bästa give-away presenten. Lisa från Klinta donerade det här underbara lapptäcket för en dubbelsäng (254 x 280 cm, värde 3.495 kr) som en vinst på lotteriet som ni är varmt välkomna att delta i! Detaljer och mer bilder på lapptäcket hittar ni här.
.
Regler för att delta:
Besök Klintas butik och välj lapptäcket du gillar bäst. Berätta det i en kommentar här.
.
Vill du dubbla dina vinstchanser:
Bloggare: Kopiera bilden ovan och länka till det här inlägget från din sida. Lägg ytterligare en kommentar här när länken är på plats.
.
Icke-bloggare: Skriv i kommentarer en annan vara från Klintas butik som du gillar.
.
Sista deltagningdag 30 okt. Lottningen äger rum på Klinta fredagen den 31 okt, kl 14. Varmt välkomna att se om det står ditt namn på vinstlotten! Vinnaren meddelas här på sidan samma dag.
.
Lycka till, hoppas turen är på just din sida!
.
Lapptäcket postas till vinnaren från Klinta v45. Ev vinstskatt betalas av vinnaren.
****************************************************************************
I've noticed that you like lotteries and give ways : ) And you know what, today I've got the best best best give away ever. Lisa from Klinta donated this marvellous dubble bed quilt (254 x 280 cm, worth 3.495 SEK) as give away to you my dear friends! All the details about the quilt and more pictures can be seen here.
.
Here is how to participate:

Visit Klintas shop and choose the quilt you like the best. Write down your favorite here on the comments!
.
How to dubble your changes:

Bloggers - Link to this lottery by linking the image above to this post. Leave a comment/mail me here after linking.
.
Non-bloggers - name another favorite from Klinta's shop.
.
Best of luck!
.
Last day of the entry 30th Oct. The drawing will take place Friday, 31st Oct, 2pm at Klinta. Welcome to see if we draw your name!!! Name of the winer will be announced here the same day.
.
The quilt will be shipped from Klinta week 45. Ev taxes will be paid by the winner.

225 kommentarer:

1 – 200 av 225   Nyare›   Senaste»
Roslagsdrömmar sa...

Vilken rolig tävling! Jag gillar lapptäcket Matilda Blå jätte mycket! Det skulle passa super bra i vårt New England inspirerande sovrum : )

Kram Maria

Lotta sa...

Hej,
givetvis önskar jag vara med om att vinna ett fint lapptäcke. Tyckte om alla, men Kirsten är en av favoriterna och även Olivia.
Länkar.
kram Lotta

Fru Skrot - Rouva Romu sa...

Så kul med tävlingar - jag är fötsås med!! Mitt favorit är AMANDA PASTELL. Hoppas den blir min, jag nämligen måste skaffa ett läpptäck snart...

Anonym sa...

Svårt att välja mellan vackra täcken..Kirsten skulle passa till vårt sovrum, kanske tom på väggen som blickfång bakom huvudänden på sängen. Jag gillar också Blå Matilda- en riktig "ren" marin känsla i den!
På Klintas nätbutik hiitade jag också en dörrklocka i gjutjärn...suck! Den skulle jag vilja ha till vårt blekgula funkishus!
Håller båda tummarna...hårt!
/Linda
lindadschluter@yahoo.se

Lina sa...

Min favorit är Lilian mörk! Jag älskar lapptäcke och jag har ett med rosa och blommigt och det känns ganska somrigt. Hade varit fint med lite vintrigare... Ha en bra dag!

Lina sa...

Nu är den länkad!

Kari sa...

Jeg likte veldig godt Matilda Blå. :-)
Det er jo omtrent umulig og velge bare en fin ting fra nettbutikken. Byrå i mahogny ville vært supert på et pysselrom. Til blomster må jo en
Vas med mesh være perfekt.
Klem fra Kari

Long Island sa...

Jag tykker mest om EMILY.
Tiina

Inredningsgalen sa...

Helt klart Olivia, så fint!! Kul att jag hittade hennes butik, det blev som en liten bonus. Här fanns det mycket jag skulle kunna tänka mig!

Ramme alvor sa...

Hei. Da er oppdrag utført, bilde og link og alt. Og best likar eg nok Lisa. Eg er og vert ein romatikar :)

Britt

Hjärtat Mitt sa...

Jag har länkat och gillar mest Kirsten. Men jag skulle helst vilja vinna ett enkelöverkast :)

Kram Mari i Marieholm

Nihal sa...

Hi there,
What a generous way to offer such a nice giveaway!
I was viewing all of those amazing quilts, and undecided to choose one because each one of them is a product dedicated precious time and love.
As I'm asked I would pick called ''Lisa'' Quilt, here is its link:
http://www.klinta.org/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=38&Itemid=44

What I'm thrilled with it is the 'details' in Lisa. As I always believe that details are where the beauty is hidden.

Thanks again for giving this opportunity to win.

Howdy from Istanbul:)

~N at CrossRoads

Lotte sa...

De är så fina alla. Men skulle jag vara tvungen att välja så skulle jag nog ta Olivia.

Joa sa...

Hello! My favorite is the Kristen quilt, and my second favorite is the Matilda Bla quilt. :)

linéa sa...

Fantastiska lapptäcken allihopa!
Min favorit är Lisa täcket, romantiskt, rosa och med härliga budskap på.
Jag skulle bli överlycklig med det fina täcket på min säng!
Kram
Liene

Skatan sa...

Holy Smoke vilken tävling!

Den vill jag inte missa :)

Mag måste säga att jag föll för "Olivia" då jag är grön, grön, grön...och lär inte komma ifrån det i första taget!

Nu skall jag länka med bilden!

Ha en fin dag.

Kram,

Anna

linéa sa...

Jag har lagt upp bilden och länkat på min blogg!
Välkommen på besök.
Kram
igen
:-)

Lotte sa...

Kom på att jag glömde säga att jag länkar från min hemsida.

Sara och Sten sa...

Vi älskar Lillian Klar. Har också tittat på den "live" i Lisas butik. Har ni nariga händer? Köp då handkrämen Gardeners Hand Therapy. Man får fantastiskt mjuka händer. /Hälsar Sara och Sten i Stehag

Annalunda sa...

Det var ingen dålig tävling! Tyvärr gick det inte för tillfället att komma in på lapptäckssidan men Amanda pastell är jättefint! Underbara lapptäcken liksom allt annat på Klinta - Lisa är en trevlig bloggvän också!
Roligt att hiotta hit till dig också - ska titta runt och återkommer säkert! :) Länkar till tävlingen förstås!

Kram Annie

heidi sa...

Jeg simpelthen elsker Lisas lappeteppe med de duse fargene varierte mønster og små ordtak! Linken er også på plass..

Lenis sa...

Jag vill absolut vara med i utlottningen! Jag länkar dessutom från min blogg!

Lenis sa...

Glömde ju att jag skulle tala om vilket täcke jag tyckte var vackrast!
Jag gillar Lillian klar bäst!

Lotta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lotta sa...

Lets's try this again... Wrong language at the first post.

Thank you for a great chance to win a beautiful quilt. I like Matilda röd best.

Thank you also for a lovely blog! Please visit us anytime.

Love,
Lotta

Lisa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lotta sa...

Vilka underbara lapptäcken!!! Att välja ETT är näst intill omöjligt men Matilda Blå gillar jag jättemycket.

Har länkat till tävlingen på min blogg.

Lilla Blanka sa...

Hej Minna!

Otroligt vänligt gjort av Lisa att skänka bort ett lapptäcke så här..!

Kom just från hennes blogg och nu var jag tillbaks en sväng i butiken och kollade lapptäckena..och det är ju stört omöjligt att välja :)

Tycker det som är vinsttäcket (Kristin) är jättevackert och även Emily..följt en hårsmån senare av både Matilda och Amanda..ja, men måste jag välja ett så blir det nog Kristin..det ser ut som ett "ur-lapptäcke" på nåt vis, det gillar jag!

Kram
Mia

Granne med Selma sa...

Vilken service! *kram*

Jag vill så gärna vara med och tävla om lapptäcket. Vet du - jag har själv sytt massor av lapptäcken. Det skulle kunna bli ett roligt inlägg om det inne hos mig kom jag just på...

Självklart så länkar jag!
Kram Sussie

Mian sa...

Tävlingar är ju alltid roligt! Mitt val stod mellan Kirsten och Lisa. Till slut blev det ändå Lisa, förmodligen eftersom jag längtar efter att göra om mitt sovrum i ljusa färger. Lisa alltså!

Mian sa...

Nu har jag även länkat till utlottningen!

Leva som jag sa...

Underbar tävling!! Matilda blå är min favorit. TÄnk att få bädda med det, så ljuvligt och fantastiskt!
kramar Malin

Leva som jag sa...

Jag har länkat till tävlingen i min blogg också!!
Ha en fin kväll
kramar Malin

lottens vita och gröna sa...

guuuuu så vackert minna, vilen kalas tävling! länkar säå klart så man får lotten*2'mmmm kirsten är favvo

kram lotten...

Eddan sa...

Vilken supertävling du ordnat!!
Jag kunde verkligen tänka mig ALLA lapptäcken som fanns på Klinta
;-). Rent spontant så fastnade jag först för Matilda Röd - antar att det är tack vare den annalkande julen. Det skulle vara superfint att pryda sängkammaren med i juletid. Kirsten var också jättefint, ett året runtöverkast.
Jag har länkat i min blogg och håller både tummar och tår att jag har turen på min sida ;-).
MVH Anette

Roslagsdrömmar sa...

Nu har jag även länkat till tävlingen! Gillar som sagt lapptäcket Matilda blå jätte mycket : )

Kram Maria

Pia..... sa...

Hej.. oj så fina täcken ..ville ha alla..Men OLIVIA får nog bli favoriten..så då kör jag på det..samt att jag länkar oxå..fast det är nog i grevens tid..PIA

Pia..... sa...

Och nu har jag länkat samt lagt upp bild..PIA

marie sa...

Men oj vilken fantastisk tävling och fint pris! Jag vet precis vilket lapptäcke som jag skulle vilja ha. Matilda röd...tänk så fint det skulle vara på soffan till jul! Annars tycker jag också om Lilian mörk som var väldigt fin i färgerna. Nää..tänk om jag kunde få vinna, oj vad kul det skulle vara! Hoppas, jag håller tummarna!!!
Marie minlillaveranda

marie sa...

Nu har jag länkat till den fina tävlingen på min sida!Hoppas! Tänk vad gulligt av Klinta att skänka ett så vackert arbete.
Marie minlillaveranda

alidas sommaräng sa...

Oj vilka fina lapptäcken , alla nästan lika vackra men min favorit är helt klart Emily som skulle passa perfekt i vårt nya sovrum.Hoppas på tur ! Länkar absolut till min sida. Kramar Laila

PolarBearCreations sa...

Hi,
wow ,what a great give-away!
I really like the Lisa quilt, the colors and all the details. I just can't read swedish. :0) Was able to figure out one of the sayings though.. (when I was a kid we spend our summer holidays on Gotland for 7 years in a row. I loved it!!!)
The other quilt I really like is the Amanda Terracotta. Beautiful color combination!
Thank you and greetings from Florida!
Susanne

Hanna Gammon sa...

Hey Minna!

I love the Emily quilt!

ANNIKA sa...

vilka fina täcken ,svårt att välja alla är ju fina på sitt sätt.
Tror att olivia blir favvo följt av kirsten.
Andra produkter jag gillar är dörrmattorna och zinkhjärtana.
gustafsson.57@hotmail.com

Anne sa...

Vilken vinst!
Favorit lapptäcke är nog Amanda terracotta.
En annan favoritprodukt är den stora zinklådan med lock.

abackman66 at hotmail punkt com

Tårtsmulan sa...

Jag har alltid önskat mig ett eget lapptäcke och vill jättegärna vara med och tävla om ett. Lapptäckena var alla så fina men jag väljer nog LILLIAN MÖRK.
Jag har länkat, på höger sida i min blogg, hit.

Ha det så bra,
kram!

My Lovely Things sa...

Hej!!
Jag vill jätte gärna vara med på utlottningen..
Om jag vinner så vill ja jätte gärna ha Lapptäcket OLIVIA!!

Nu tar jag och länkar..kram anna

My Lovely Things sa...

Hej!1
Nu har kjag länkat till utlottningen..Ligger i min höger spalt..
ha det så bra..
kram anna

Vaniljdröm sa...

Ååååå, jag vill vara med.
AMANDA PASTELL är alldeles ljuvligt!
Håller tummarna och länkar från min blogg.

Anonym sa...

Hej, Klintan Klar är min favorit och som icke-bloggare valde jag också annat from butiken jag tyckte mest och den är definitivt from trädgården_Fågelbad med kärleksfåglar.

Hälsär: IpuKris@gmail.com

Fritt ur hjärtat sa...

Klart jag vill vinna ett laptäcke! Olivia är min absoluta favorit.

Kristiina Lehtonen sa...

Hi, liked all of them.Amanda terracotta was the very best. Also the Klintan Klar was sooo nice. But surely I would love to have the terracotta in my bed.

Thank you for your lovely lottery!

Kristiina

Fritt ur hjärtat sa...

jag gillar fortfarande Olivia bäst;-) Har länkat och visar foto på min sida, hoppas, hoppas, hoppas.

Anonym sa...

Hej! Vilka fantastiskt vackra och fina saker. Jag vet att min lilla tjej som alltid vill att vi ska åka på picknick skulle älska den röda teservisen till barn. Själv älskar jag den stora vita lyktan, men dottern får som vanligt gå i första hand :-)

Hälsningar Ulrika

Anonym sa...

Oj, så många härliga lapptäcken!
Min favorit är Kirsten. Jag gillar de dova färgerna. En annan favorit i butiken är kandelabern i gjutjärn - helt underbar!
Maria
maria.wanche@spray.se

Fru Skrot - Rouva Romu sa...

Jag har också länkat!

Anonym sa...

Klinta Kryddor och Grönt var verkligen en härlig ny bekantskap.
Föll pladask för det stora härliga lapptäcket OLIVIA. Mjukt grönt- och vitrutigt med en sober brytning av en randig kant. Hög "vill-ha-faktor" på det!
Letade vidare och hittade små underfundiga tygdjur som benäms som "RÄDDISAR". Söta, tokiga, lite underliga och mycket älskvärda kompisar till barnen.
Själv ska jag önska mig Body Butter från CRABTREE&EVELYN med citrongräs och socker. Doftar som rent och samtidigt sött och hembakat. En riktig lyxartikel att må bra i.
Vänliga hälsningar
Angelika Looft

risulintu sa...

Wow! So nice lottery and so fine quilts. I prefer Kirsten.

Anonym sa...

Vilket härligt brickbord ..... supernice!
dalafan69@hotmail.com

Anonym sa...

Amanda terracotta.
Nice colors!
Love from Greece EFI

Maria sa...

Hej! Såklart så är jag med och tävlar om ett sådant underbart lapptäcke från Klinta. Jag valde mellan Emily och Kirsten, och bestämde mig för att det är KIRSTEN jag gillar mest!
Jag har lagt in en känk i högerspalten på min blogg!

Anonym sa...

Hei,
todella kauniita kaikki, mutta suosikiksi valikoitui Lisa2.
-Heini-

Lindesnäs-Annika sa...

Hej,
klart man vill va med i utlottningen. Jag har varit i Lisas butik och sett alla lapptäckena. Dom är helt underbara. Min favorit är Lilian Mörk.

Lindesnäs-Annika sa...

Hej igen,
nu är det länkat från min blogg och jag länkade lite till Lisa också, för jag tycker projektet med lapptäckena kan få lite uppmärksamhet. Tack för en trevlig blogg.

Anonym sa...

Hej, jag vill gärna vara med i tävlingen! Allramest gillar jag Lilian klar!
Skulle gärna beställa hem besticklådan också...
Mycket fint, ny burik för mig.
Hoppas på stor tur!
Hälsn. Åsa
myrran_65@live.se

tusnelda sa...

Jag tycker om Amanda Terracotta aftersom det passar bäst in i färgsättningen i vårt sovrum. Fågelholkel Multiholk Gul är helt underbar och ser precis ut som mina föräldras hus och skulle passa dem perfekt.
Hälsn.Rosita
Rosita.Stobbe@hotmail.com

Mia sa...

Åh vilka UNDERBARA lapptäcken! Ett sådan som jag önskar att jag hade klarat att sy!
Butiken verkar ju supermysig också, jag tänker ha vägarna förbi där när jag åker söderut nästa gång!
För mig är Kirsten nog det som är vackrast, tillsammans med Lisa.
VIlket jobb det ligger bakom och vilket fantastiskt initiativ med välfärdsprojekten!

*Katinkainen* sa...

Heippanen Minna!!!=O)
Minun mieleeni oli Lillian mörk!!!
On siinä ollut peitossa väsäämistä!!!
Peukut ja varpaat pystyssä huhuilen onnen perään~eihän sitä koskaan tiedä,josko sitä olisi piakkoin onnellinen voittaja ja erihienon peiton omistaja!!!=O)
Vastauksia lukiessa oli hauska huomata
kuinka paljon erilaisia makuja onkaan!!!!

Mia sa...

Och nu så har jag länkat till tävlingen också!!

http://winyan.bloggagratis.se/2008/10/23/1048420-vinn-en-quilt/

Anonym sa...

Hej! Vilken trevlig överraskning! Butiken är ny för mig och jag hittade genast flera saker jag skulle kunna tänka mig att köpa :-) Jag vill självklart vara med i utlottningen av täcket, min favorit var Matilda röd (så där när julen är i antågande ;-)). En annan produkt jag gillade var den stora röda fina julduken 150*300. Superfiiin!
Hälsningar:
susanna.back@hotmail.com

Cecilia Brink sa...

Hej!
Jättekul tävling!
Jag gillar KIRSTEN bäst, den där känslan av att det är gamla skjortor som fått nytt liv.
/Cecilia

Mercedes sa...

Oh , My!! What a great opportunity with this kind girl!!! I love especially Amanda Terracota, browns are my favourites although I like the white and red Matilda Rod ( nice name for a quilt ) I hope I am a lucky girl and can enjoy that faboulous and warm quilt.
Best wishes from Spain and thanks for sharing this opportunity in your blog.

Jennyshemochharmoni sa...

självklart vill jag vara med i din tävling! Jag gillar OLIVIA skarpt!

Johanna sa...

Vilken TÄVLING!! LILIAN KLAR är min favorit, jag tänker på strand och sommar.../ Johanna

Johanna sa...

Hej, Nu är det länkat och klart./ Johanna

Anonym sa...

Hej!!=)
Brukar vanligtvis inte kommentera i bloggarna - trots att jag dagligen läst din & andra favvobloggar i snart 1 1/2 år. Men nu kunde jag bara inte låta bli! Så fantastiskt fina lapptäcken! Fullkomligt älskade täcket som kallades "Kristen"!! Det hade den där underbara gammeldags känslan - I LOVE IT!! Fick mig att tänka på "Lilla Huset på prärien".=)
Tack för en underbar blogg!
Hälsn. MariaB

Anonym sa...

Min favorit er Lillian klar, det har det været lige siden jeg opdagede Klintas side for nogle måneder siden.

Og ellers kunne jeg tænke mig kronerne i zink til lys. De er rigtigt fine synes jeg.

Jette/Danmark

Anonym sa...

Hej,
Vilket handarbete, helt otroligt. Skulle gärna vilja vinna Olivia. Hittade även en trevlig äppelhängare till trädgården, så fåglarna kan sitta fint och äta äpple.
Hälsningar Doris/Svedala

Anonym sa...

Såklart att jag vill vara med i denna underbara tävling! Jag tycker absolut bäst om just det täcket som är med i utlottningen, Kirsten. Det är sååå vackert! Är också förälskad i dörrkläppen med en ängel på.

Kram linda
linda.norberg@telia.com

Malin/Vita hjärtan sa...

Hej!
Vill jättegärna vara med och tävla om den vackra vinsten. Min favorit är Matilda röd helt klart.
Jag länkar såklart också.
Hoppas du har en trevlig helg!
Kram Malin

Malin/Vita hjärtan sa...

Nu är länken på plats i min blogg också! Kram Malin

Anonym sa...

Hej, smygromantinker som jag är föll jag för lapptäckena Lisa 2 eller Lisa 4 - det är svårt att välja när alla är så fina.

De andra varorna i Klintas butik lockade också, min favorit var muggarna med päron o annat på - de skulle nog gå ihop med mina Botanical Garden från Portmerion, köpta i Portmerion, Wales.


Kram/Mia

Elzie sa...

Alla är lika vackra tycker jag så det var svårt att välja. Men Amanda var nog min favorit i alla fall.
Hoppas du får en bra helg.
Kram Elzie

Kallholmen sa...

Jag älskar Kirsten.
Såg alla fina täcken på FORMEX.
Är gärna med på lotteri..
Faktiskt första gången i bloggvärlden.
Carolina

Adoridarling sa...

Jag vill absolut vara med och tävla om ett lapptäcke, tycker att allihopa var otroligt fina, men Kirsten påminner mig om hemma: härbren, kurbits, moraklockor, gamla virkade filtar,leksandsstolar, dalahästar och folkdräkter. Därför blir naturligtvis Kirsten min favorit!

Adoridarling sa...

Och nu har jag länkat!

Lizzan sa...

Vill gärna vara med och tävla om lapptäcket. Min favorit är Amanda Terracota. Återkommer när jag länkat i min blogg. Kram Lizzan

Anonym sa...

Åh så vackra lapptäcken, Kirsten är min favorit, och bland övriga varor i butiken föll jag direkt för det vackra vita brickbordet, tänk att ha det därhemma.Mmmmm...

Anonym sa...

Oj oj vilka vackra lapptäcken! Det är svårt att välja vilket som är finast men Amanda terrakotta är nog min favorit i alla fall.
Marschallhållare klot var en annan grej jag gillade på hennes sida.
Tänk om jag skulle vinna, vilken födelsedagspresent, 31 oktober fyller jag 47 år :)
Kram Siv
min mejladress: sivatstonanpunktse

risulintu sa...

I also added a link to this post in my blog. Have a nice weekend :)

Mrs W sa...

Verkligen vackra, vilket hantverk. Jag tycker mkt om det svart vit rutiga Olivia det skulle jag vilja vinna

Lilla huset på prärien sa...

Mmm... vilken dröm, tänk att få vinna så vackert täcke!! Olivia gillar jag :)

Kram Jenny

Lilla huset på prärien sa...

Länkar på min sida!

Miranda sa...

Hi,

what a wonderful give away. I prefer the Lilian mörk quilt.
All those little pieces becoming one big breathtaking piece of fabric which will keep you warm through coming winter.
Amazing!

Best Regards, Miranda/Holland

jessiina sa...

Hard to choose, but Amanda Terracota has so beautyful colours for this season - that's my choice!
Hälsningar från Finland!

Angel.Pearls sa...

Vill gärna vara med i tävlingen:Lapptäcket
Matilda -Blå är underbart vackert -det är min favorit!! Trevlig helg // Eva med Pärlbloggen AngelPearls

Angel.Pearls sa...

Lånat bild o länkat till höger i min blogg.

hemtrevnad sa...

Oj, vilka fina lapptäcken.Favorit är Lisa med ordspråk på. Jättegulligt!
På Klintas hemsida hittade jag äppelhängare till mina vänner, fåglarna.

pirre sa...

Oj, så många fina att välja på, men lillian "mörk" är den snyggaste :O)

aronja sa...

Lisa was most beautiful..

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej!
Men så kul att hitta nya bloggare :)
Och nu hade du dessutom en tävling, vilket vackert täcke!Matilda blå skulle passa alldeles utmärkt på min soffa i torpet. Har länkat till dig nu.

Kramar till dig
Viveka

allt o inget med jeanette sa...

Hej!
Kul med en ny tävling!
Jag är med!!
Olivia tycker jag är finast!
/Jeanette

allt o inget med jeanette sa...

Hej!
Kul med en ny tävling!
Jag är med!!
Olivia tycker jag är finast!
/Jeanette

allt o inget med jeanette sa...

Nu har jag länkat!
Hoppas jag vinner!
Jeanette

Frida sa...

Vad roligt med en tävling till!Mitt favorit är Lisa på den stora bilden. Det är så fint hoppas jag vinner det. Jag har länkat!
Kram Frida

Sara Maria sa...

Hejsan. Vad glad jag är att jag hittat hit. Jag tycker nog mest om amanda pastell, men alla är ju sååå fina. Nu håller jag tummarna för att det blir jag som vinner. Har länkat till dej i min blogg.

MiaMaria sa...

Hej!

Vem villl inte vara med och tävla och vinna något så vackert....

Jag tycker att Lillian Klar är så vackert och en av mina favoriter...om man måste välja.

Länkar till tävlingen också...

Och nu är det bara att hålla tummarna......

MiaMaria

C De-sign sa...

Hej Visst vore det som en DRÖM.... att vinna ett av dessa underbara lapptäcken! Jag har valt "Lillian Klar"......
och så länkar jag från min blogg...
bara att hålla tummarna nu!
Kram fr C

C De-sign sa...

Nu har jag länkat till tävlingen på min sida!!! Kram fr C

smultrongården sa...

Kirsten är min stora favorit efter långt tittande på alla andra. Helt underbart täcke!! Har aldrig varit m på nån bloggtävling innan så nu håller jag tummarna.

Har också länkat hit, förstås vill man ju ha dubbelchans!

Underbar inspirerande blogg du har.

Jag är så nyfiken hur du har gjort med bloggen. Jag kan absolut tänka mig att betala för att se. Kära nån - smakar det så kostar det. Eller hur? Och summan kan nog alla stå ut med...
Spännande att se hur du tänker göra!
Kramar Eva på Smultrongården

ripley sa...

Men oh vilken fin utlottning. Jag vill såklart vara med. Om jag skulle ha den stora turen att vinna nåt så vackert skulle jag vilja ha en Matilda röd. Skyndar mig nu att länka från min blogg.

ripley sa...

Nu har jag länkat.

Körsbärsgården sa...

Godkväll Minna!
Jag vill gärna vara med och tävla om det fina lapptäcket! Min lapptäcks-favorit är Kirsten, det påminner om farmors ett gammalt lapptäcke. Klinta har många fina varor men något jag känner mer för än mycket annat är de fina trädgårds-redskapen i kolstål. Så fina! :)
Kvällshälsning från Karin.

summersundays-jw sa...

Hope it's ok for me to enter. I love quilts & have several in my collection. Would love to add one of these beautiful ones. My favorite is Emily. Thanks for the opportunity. Jan

susanne sa...

Kul med tävling.Emily, föll jag för. Det sågverkligen ut som et gammalt amerikanskt lapptäcke.Kram Susanne

Anna Stilla sa...

Hej!

Ett sådant lapptäcke vill man inte bli utan. Så jag vill gärna vara med i utlottningen.
Lillian Klar tycker jag om! För att fördubbla mina chanser (och det behövs när det är så många som vill ha lapptäcket) har jag länkat från min blogg.

Nu håller jag tummarna.
Anna

Alviken sa...

De är så vackra allihop...men Emily är nog min favorit! Ska länka till tävlingen!
Kram Maria

Alviken sa...

Länken är på plats!

Anonym sa...

Hej ! Jag vill gärna vara med i utlottningen av lapptäcket. Min favorit är Emily. Det var jättefint. Min dotter heter Emmelie så det passar ju extra bra då. Jag föll pladask för dom fina fågelholkarna som finns på sidan också. Och äppelhjärtat !!! Det skulle passa bra i min trädgård.
Mvh
Pernilla
ia_pernilla@hotmail.com

My little Home sa...

Vilken underbar vinst!! Självklart vill jag ta chansen att vinna ett ljuvligt lapptäcke:-)

Det var svårt att välja eftersom alla lapptäckena var så vackra.... Men eftersom jag är väldigt förtjust i rött, vitt och blått så föll jag till sist för "Emily" som verkligen skulle passa in i mitt hem!!

Tänker genast länka så jag fördubblar min vinstchans!!

Kram

Anonym sa...

Vilken tävling! Min absoluta favorit var lapptäcket Amanda terracotta. Sen skulle kandelabern i gjutjärn passa bra hemma hos mig också!

My little Home sa...

Nu har jag länkat till inlägget om tävlingen för att fördubbla min vinstchans:-)

Oh, tänk att ha turen och lyckan att vinna ett sådant vackert lapptäcke!!

Kram igen

Annika sa...

Hejsan!!! Blev tipsad av Lisa att det fanns chans att vinna ett täcke.... Täcket jag fallit för är ju Kirsten..... har redan handlat ett av Lisa, ett litet, och vill ju jättegärna kompletera med ett stort.... att jag föll just för detta täcke är just att färger är mitt allt... gillar att inreda färgrikt o måla i dova lite mörkare färger... täcket passar perfekt på min bruna kökssoffa.... nu ska jag ta o länka så mina chanser ökar...:) Kram Annika

Designe sa...

Hej! Vill gärna vinna ett lapptäcke och i så fall Lilian Klar! Jag har länkat med bild på min blogg! Kram :)

Wilda Stenlyckan sa...

Hejsan!

Hittade hit via MiaMarias blogg Vitt hus med vita knutar. Vill ju självklart vara med och tävla om det fina lapptäcket!!

Matilda röd är min favorit!

Kram Sara

Wilda Stenlyckan sa...

Nu har jag länkat på min blogg också!

Kram Sara

Hemma hos Lorei sa...

Oj vad vackra! Inte konstigt att så många tävlar. Men jag chansar iaf.....
Lapptäcket Lisa var nog det vackraste jag sett, så det vill jag ha.

// Linda

Ina sa...

Jag verkligen älskade Matilda Blå. Och chansar på att vinna då den tös som är stjärnfrälst och även är påtänkt att få detta lapptäcke (om jag har turen att finna) - hon fyller år just den 30/10.....

och jag länkar självlart!
kram ina

Ina sa...

och nu så är det länkat och klart!

Hemma hos Lorei sa...

Nu har du även fått ett eget inlägg.
http://lorei.se/blogg/2008/10/27/nnu-en-tvling/

Vit Spets sa...

Hej!
Kul med tävling... gillar kirsten & olivia... båda skulle passa så fint i vårt hem.

//Siv

Vit Spets sa...

Hej igen!

Nu har jag länkat oxå = dubbla vinstchanser :)
Ha det
//siv

Anonym sa...

Hej!
Jag tycker att lapptäcket Lillian klar är vackert. Tycker om när det är många färger, man blir glad.
Lådan bulbs & seeds skulle jag inte heller ha något emot att ha, det fanns mycket fint på Klintas sida.
Hälsningar
från Lena Z

Anonym sa...

Matilda röd, tack!
Jättefina lapptäcken att picknicka på.

Livet i träsket sa...

Jag vill gärna vinna Lilian mörk!

Livet i träsket sa...

Jag har länkat också!

Golden&Vitt sa...

Åh jisses så vackra lapptäcken. Visst vill jag vara med och tävla.
Olivia är min favvo fast alla är uunderbart vackra.
Ha en bra dag/ annika från haparanda

Malmkakan sa...

Jag vinner gärna ett exclusivt täcke. Länkar naturligtvis till tävlignen från min blogg

Anonym sa...

Vilka fina täcken. har tittat på dom förut.jättesvårt att välja,men en favorit är Lilian mörk.Tänk om man har sån tur så man vinner.
Kram Margareta M

Anonym sa...

Jag fick en känsla av söndag när jag fick se Matilda blå.Det beror på att när jag var liten var jag mycket hos min mormor och hon hade ett sängöverkast som påminde om Matilda blå,det använde hon bara på söndagarna.Det blev en känlsla av vilodagen.På sommaren tog hon alltid in blommor som hon plockat, både vilda och odlade och satte i vas med ett nät på för att blommorna skulle stå fint liknande Vas med mesh.Ida behöver vi kanske också påminna oss om vilodagen.Jag hoppas att vinna och känna vilodagen.Hälsningar Irene
irene.sohman@telia.com

Anonym sa...

Vilka fina lapptäcken. Jag tycker alla var otroligt vackra men Lisa är den som stämmer mest överens med mig. Roligt med små texter i täcket eftersom jag själv älskar kalligrafi.

Anonym sa...

Vilka fina lapptäcken. Jag tycker alla var otroligt vackra men Lisa är den som stämmer mest överens med mig och nyrenoverade stugan i Lysekil. Roligt med små texter i täcket eftersom jag själv älskar kalligrafi.

:) Linda

liholm_72@hotmail.com

leopardia sa...

det var ju jättesvårt, men kirsten och amanda pastell är nog mina favoriter...

leopardia sa...

och så kommer länken;

http://leopardia.blogg.se/2008/october/vinn-lapptacke-hos-blomsterverkstad.html

Tonje sa...

For noen nydelig lappetepper hun lager...og for noen nydelige gaver du har i din tevling.

Jeg så lappeteppet Lisa og det var det jeg likte aller best,det som var så ekstra vakkert i det var fargekombisjonene og de vakre budskapene som det var dekorert med.

Lisa sa...

ÅÅ vilken underbar tävling!!
jag gillar lapptäcket Lisa :-D

önskar att jag hade tålamodet att sy min ett eget täcke, men det finns ej!

Anonym sa...

Hej!
Den avlånga järnkrukan (90 cm) som är så vackert rostig på bilden skapar ha-begär hos mig.

Lapptäckena är fantastiska!

Hälsningar
Johanna Hallberg

Anonym sa...

Hej. Vilken fantastisk tävling!Jag skulle välja Lapptäcket Olivia,Min 15-årige son skulle få ha det i sin vackra stora mahognysäng!På Klintas nätbutik finns dörrmattan jag alltid har längtat efter, i gjutjärn, den stora modellen. Skulle pessa underbart till mitt gamla sekelskifteshus.Jag håller tummarna!/Gunsan
gbergroth@hotmail.com

Lilla E sa...

Så mycket fint!
Förutom det underbara lapptäcket Amanda Pastell så fanns det mycket fint i gjutjärn som tex. gjutjärnskorgen.

/Elinor
andersson_elinor@hotmail.com

Anonym sa...

hej!
Vilken underbar tävling. Jag gillade täcket Amanda terracotta bäst och eftersom jag inte är bloggare så nämner jag även den underbara besticklådan.
Kram Lena

Cornelias Cottage sa...

Lilian mörk, tack om jag vinner!

Länkar till tävlingen från min blogg =)

Tuula sa...

Hello, I like the Matilda Blå very much. Blue is my favourite colour in bedroom and in my cottage, too.

Anneli sa...

hej!

Olivia skulle jag vilja vinna om jag har den turen,hade gärna länkat till min egen blogg men jag är så ny så jag vet inte hur man gör .

Mvh Anneli

Anonym sa...

Alla lapptäcken är vackra men det vackraste är MATILDA BLÅ. Det skulle passa perfekt i mitt sovrum.
susanne.wikstrom@edu.borlange.se

Anonym sa...

Hej!
Jag skulle gärna vilja ha den handgjorda mahognybyrån! Den är jättefin!
Hälsningar
susanne.wikstrom@edu.borlange.se

♥ mamman i huset... ♥ sa...

Vilken makalös tävling! Kirsten var nog finast av de fina!

♥ mamman i huset... ♥ sa...

Kirsten som sagt. Och nu har jag länkat!

Assishantverk sa...

Jag gillade Matilda Blå

Anonym sa...

Oh, Matilda röd är ju väldigt fint. Skulle passa som handsken i mitt sovrum. Rött, vitt , grönt, svart och grått är mitt hem; det borde bli fint, eller hur?
Arild

Anonym sa...

Älskar lapptäcken! Men vad svårt att välja... vilket lyxproblem! Väljer Kirsten.
När jag tittade runt i nätbutiken hittade jag dörrmattor i gjutjärn jag bara måste ha en! Nu står en sådan med på önskelistan till jul!
Kram Sofia

Therese sa...

Jag har blått i mitt sovrum så Matilda blå är en stor favorit, men alla är otroligt fina handarbeten och inredningsdetaljer som lyfter ett hem... Gillade Klintans webbutik skarpt, ska ta en extra titt på julsortimentet.

Therese sa...

Och jag har naturligtvis även länkat på min blogg och lagt in bilden, för jag vill så gärna förgylla mitt hem med ett lapptäcke :-) http://lurans.blogg.se/2008/october/en-drom-kan-ga-i-uppfyllelse.html

Anonym sa...

Hej! Naturligtvis vill jag vara med och tävla och OM jag skulle vinna skulle ju inte ett Lisa lapptäcke sitta helt fel! :) Jag är en icke bloggare så jag hittade mycket annat fint också men Gamlegårdens keramik bakskålar får också gå på önskelistan i år! :)

/Daniela

frisky frog sa...

Vilka vackra täcken! Klart att man vill vara med. Jag tycker Lillian klar är finast.

frisky frog sa...

Nu är tävlingen länkad till min sida.

Maria sa...

Vilken generös tävling! Jag vill gärna vinna Kirsten täcket.

Anonym sa...

Hej! Det var en ren slump att jag hamnade här men vilka fina täcken. Jag gillade Matilda blå bäst - så vackert! Hittade dessutom massor av vackra saker på hemsidan, bla en sexkantig zinklykta to die for :) Jag håller tummarna!

/Fia (fiabelge@hotmail.com)

Anonym sa...

gillar tävlingar! Tycker mycket om lapptäcket Lillian mörk. Härligt! Fastnade även för kronorna i zink. Jättefina!

Elin

Anonym sa...

Vilken underbar tävling och lapptäckena är ljuvliga. Jag skulle vilja ha Lisa romantiskt, rosa och de fina budskapen på. Hoppas på vinst./Susanne
susannefahlberg@hotmail.com

Anonym sa...

Vad kul! Älskar lapptäcket Lisa med fina budskap på den skulle jag vilja vinna. Tycker mycket om Gamlegårdens keramik de har där också./Susanne
susannefahlberg@hotmail.com

Tessa sa...

Åhh vilken rolig tävling, jag gillar lapptäcket LISA mest eftersom det var så personligt på något vis :-) Jag länkar också från blogg!

Malin Elonsson sa...

Helt underbara täcken, fastnade direkt för Lillian Klar!

Malin Elonsson sa...

Här lagt en länk i min blogg nu :)

kristina sa...

Jag fastnade för Lilian, mörk. Jag har länkat till min blogg, men har inte fått accept på någon bild.
Hälsningar
kristina-lakris.blogspot.com

Anonym sa...

Hej !

Vilken tur och lycka om man skulle vinna ett så fint lapptäcke!

Jag gillade Kirsten mest. Lillian mörk är ju också jättefin och hela butiken var ju full av fina saker verkligen.

Mvh Helena Stenberg.

Nunne sa...

Dette var noe til funn!
At jeg fant dette akkurat før fristen gikk ut!

Amanda Terracotta er det som passer best hos meg, men jeg syns alle var utrolig fine. Så jeg ville hoppa i taket uansett hvilket jeg vant.
Gleder meg til å se hvem som vinner...
Hilsen fra Nunne.

Tina på Peppar och Vanilj sa...

Vilken underbar tävling! Jag gillar Olivia bäst, enkelt och snyggt! (dessutom har jag en egen 11årig Olivia :D)

Ha detgott! Tina

Tina på Peppar och Vanilj sa...

Nu har jag länkat hit med den fina bilden inne hos mig på Peppar och Vanilj!

Ha det gott! Tina

Emma sa...

Hallo
jag bara blev helt förälskad i Lisa-täcket, älskar så ordspråk o ljusa färger.
Försökte sätta in det på min blogg men trög som man är fattade jag inte hur man gör, hihi. kram emma

Anonym sa...

Vilken härlig butik och vilka fantastiska lapptäcken. Jag gillar Lillian klar allra bäst och jag blev väldigt förälskad i de gröna krackelerade blomkrukorna.
hälsningar Pernilla Östlund
(pernilla@hasseo.net)

Anonym sa...

Dette var artig!
Fant så mye fint på butikken, alt fra dørrknackare til golvmatter og saftkanner, at jeg vet neimen ikke hva jeg ville valgt OM jeg vant.. Men vinne gjør jeg jo aldri...

Men det er vel en mulighet for at jeg er ett av navnene i trekningen.
Lykke til!
Hilsen Tove
mail: gunnlaug.gjersvik@dcpost.no

Nunne sa...

Klart du har fått plas spå bloggen min, med link til siden din!
Hilsen fra Nunne...

MiA sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med. Jag tycker mest om Matilda röd.

Ha en skön kväll!
MiA

MiA sa...

Hej igen!
Nu finns länken på plats på min sida. Nu håller jag tummarna :)

MiA

Ingela la la sa...

Jag är gärna med och tävlar. Jag tycker om Matilda blå, jättefint!

Ingela la la sa...

Nu har jag länkat på min sida. Till vänster i bloggen.

Åsa sa...

Hej hittat hit först nu! Vilka fina lapptäcken man kan vinna! Svårt att bestämma 1... Men Matilda blå skulle nog passa mitt sovrum bäst. Så nu får jag hoppa på tur! //Åsa

Anonym sa...

I've just stopped by thanks to the suggestion of Benita from Chez Larsson blog, and added you in my favorites immediately. Thanks for writing in English so we who doesn't speak Swedish can understand what you write about - although the photos are so beautiful that need no "translations".
My favourite quilt is LILLIAN KLAR, but they are all so beautiful.

Greetings from Croatia!
Tajana

Åsa sa...

Nu har jag länkat!! //Åsa

Anonym sa...

Halkade hit från annan blogg, oj vilken lockande utlottning! :) Glider in här lite anonymt och hoppas på oväntad tur på fredag...

Av lapptäckena fastnade jag för Olivia, det är nåt med det där rutmönstret och nyanserna.

I nätbutiken fanns det ju massor med härliga saker, svårt att välja ut bara en! I valet och kvalet mellan måste-ha-saker som är för stora för mitt lilla hem, och sånt som skulle göra goda vänner superduperglada så blir jag till slut lite ego och valet faller på de ljuvliga bakskålarna från Gamlegårdens keramik.

Håller tummarna gör
Isabell
isol1974@yahoo.se

Vitudden sa...

Hejsan!

Matilda Blå skulle passa perfekt hemmahos mig :-) Jag länkar på högersidan på min sida.
http://www.vitudden.blogspot.com/

Sara sa...

Åhhh! Jag störtgillar verkligen Matilda röd och blå, så enkelt men ändå praktfullt! En annan sak som verkligen känns rätt så här i höstmörkret är den stora, mattsvarta kandelabern, man blir lätt shoppingsugen!

En dröm i verkligheten sa...

Min favorit är Lilian Mörk. När jag ser den tänker jag på mysiga höstkvällar i soffan med en bra bok och en stor kopp te medan det regnar och är kallt ute. Jag tycker om lapptäcken de utstrålar något rustikt och det ger mig en känsla av trygghet. Tyvärr äger jag inget lapptäcke och hoppas att få göra det snart!

En dröm i verkligheten sa...

Nu är det länkat också :)

Anonym sa...

Hi there! Found you through Chez Larson!!! I just love quilts and one from Sweden would be a dream come true! What a Lucky and Happy winner you will have!
My two favorites are
Amanda Terracotta and
the Red Matilda
So beautiful, it was hard to choose two!
Martha

Elizabeth sa...

How generous, and what beautiful quilts! Emily is my favorite. Thank you for the opportunity! Best, Lizzy

alisseraeshops sa...

I found you via Benita's blog!

They are all very pretty, but I can't pick all of them.

First Favorite: Olivia
Second Favorite: Matilda Bla

welcome sa...

Matilda Bla is my favorite quilt - lovely, fresh, simple and well designed.
Melanie

vonnie sa...

My favorite quilt is "Kirsten" which is the name of our oldest grandchild!.....she is 8 years old and is so proud (as are we) of her lovely name!!

Lill sa...

Hei:)
OLIVIA er min favoritt:)) Bare helt nydelig det:)) Det ville passe perfekt her hemma. Så morro med tevling
Ha en flott dag.
Kram Lill

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 225   Nyare› Senaste»