Fredagsbuketten (of the year?)


Hej alla fina blomstervänner! 

Det finns buketter och buketter. Den här buketten som Ollie och Kristian på Gullvivans i Lidingö gjorde till en kund slår det mesta. Inte att jag skulle kunna ha en sån här hemma, men tänk känslan att få göra en. Lyckan att ha en kund som ger en fria händer till att skapa något magiskt.



Med den här buketten vill jag alltså önska er en härlig helg. 

Innan jag släpper er så vill jag dock tipsa om:

⇾Veckans vackraste hus (hjärtklappning och svaga knän)

⇾Veckans låtfynd (!)

⇾Veckans finaste höstkrans (från 2011 men jättevacker och nu vill jag plantera en viss blomma i trädgården...)

⇾Veckans floristfavorit (vilket erbjudande)

⇾Veckans matrecept (upptäckte nyligen, går att variera i oändlighet)

Så. Nu är jag färdig för idag. Tack för att just du tittade förbi idag, så glad!