Ut och föreviga våren!


Eller leta och leta, nu behöver man inte leta så värst mycket längre. Det blommar lite överallt, och en solig helg ska det bli. Jippiiii! 

Fotograferade dessa igår på Ulriksdal där jag höll kurs i foto och sociala medier för trädgårdsdesigner. Vilken underbar dag! Att ta bilder och lära sig att använda sin kamera är nånting som inte går på en dag och jag hade gärna hängt ihop med det härliga gänget flera dagar till för att förmedla allt jag har lärt mig under åren. (Och lära mig mer om trädgårdsdesign, så kul att lära känna en hel drös med supertrevliga proffs.)

Kommer definitivt satsa ännu mer på att hålla kurser i ämnet. Tankarna snurrar för fullt och Niklas (min särsambo) och jag har bestämt redan att hålla en kurshelg i sommar. Han fotograferar också, så kul att göra saker tillsammans.

Hoppas ni får en underbar helg mina vänner! 

Om ni är i Stockholm, missa inte Trädgårdsmässan i Kista i helgen.