Hello från New York



Är i NYC den här veckan. Kvalitetstid med syster, mamma och moster. 

En stad som bjuder på mycket av allt. Jag älskar att vara här och kunde lätt tänka mig att bo här en längre tid, typ ett år. Vilket äventyr det hade varit! 
Visar bara olika vyer, vi ska snart iväg igen. 


Vi bor i Nolita. North of Little Italy. Hyrt en lägenhet via Airbnb. Funkar superbra! 

Varmt och skönt än så länge. Rätt molnigt och det ska börja regna snart.


Min telefon har krånglat så klart och jag har inte kunnat ta hälften av bilderna jag velat (svårt även när man inte är själv) Men lite är bättre än inget. Bilden ovan är från en utrotningshotad liten allmän trädgård här i närheten. 

High line är inne just nu och fullproppat med folk. Tar lite av upplevelsen, men rekommenderas varmt ändå. 2,3 km lång promenad. 




Hej härifrån, njut av dagarna var ni än är!