Tusen trädgårdar 3.7


Äntligen är det dags igen. Tusentals trädgårdsentusiaster (vet faktiskt inte hur många som är med på riktigt) öppnar portarna till sina oaser runt om i Sverige.

Kolla på tradgardsriket.se och hitta de öppna trädgårdarna nära dig. Jag tycker det är så kul att folk öppnar sina dörrar och visar hur de gjort. Speciellt nu efter Englandsresan... jag bara längtar efter att gå runt och förundras och inspireras av det andra skapat.

Har inte prickat in några ställen att besöka eftersom jag inte är säker på var jag kommer att befinna mig riktigt, men i Södra Sandby finns många fina som jag kan rekommendera, till exempel Däldens. Lena har, förutom alldeles underbar trädgård, även en butik och det finns många fynd där till helgen. Mer info om Däldens hittar du här.




Maria på Almbacken har öppet också, så fint!


Hoppas ni hinner besöka några trädgårdar, få idéer och träffa likasinnade.
Kram!