12 maj, 2016

Hemma hos mig



Nu är den visst ute, Hus och Hem med reportage från Trädgårdsgatan :) Där bor jag med familj - och det är alltid lite märkligt att se sitt hem i en tidning. Hela elva sidor om olika vrån här hemma.



Och här är vårt hus. Älskar det och känslan att komma hem är alltid lika oslagbar.


Detta gömmer sig bakom huset. En underbar förmiddagsoas med sol. Och svalkande skugga på eftermiddagen om det skulle behövas. Här inne ska jag ha en kurs imon, ska bli så kul. Åtta stycken förskolefröknar som ska bli florister för en förmiddag....

Vi gjorde reportaget tillsammans med en god vän, dona.nu stylisten Pernilla Nilsson, och ni måste kika in till henne med, hon är så kreativ! Klicket här tar dig till henne.


Jag säger kram och fortsätter att förbereda morgondagens blomsterkurs!







4 kommentarer:

Inger sa...

Måste genast köpa tidningen, det känns så trivsamt och kreativt ut på bilderna du visar.
Bilder som berör gillar jag!
En fråga, vad är det för träd i vänstra hörnet, rosa tulpaner runt trädet, i ditt tidigare inlägg om korgstolar?
Har nu lämnat villalivet för lägenhet, men har en stor terass och vill gärna ha ett träd.
Trevlig pingsthelg till dig!

Meta sa...

Ser då så härligt ut hos dig spännande nu måste jag ha den tidningen
Ha det gott och lycka till på kursen
kram meta

Bonjade sa...

Love these summer images.

Fine weekend

Blomsterverkstad sa...

Inger, tusen tack för dina snälla ord. Det är ett silverpäron. Passar bra i stor kruka också, då växer den inte så stor heller. Terrassliv är fantastiskt härligt det med. All lycka till! Kram!