Trädgårdsläget


Tog dessa bilder i början på veckan, lite har det nog hänt sen dess. Det är rasande fart på vissa blommor just nu. Härligt!


Hyacint


Julros 'Double Ellen'



Så här långt har syrenen kommit i mitt Skåne.


Clematis 'Klara', fullt med knoppar. Tulpan till höger, växer minst en cm om dagen.



Älskar hornviol, den har spridit sig jättemycket i rabatterna. Älskar den och har inte hjärta att dra upp dem.


Stäppsalvia, som jag var helst säker på var död har kommit upp, jippii. Löjtnanshjärtan växer också så det knakar.



Pensel klarar jag inte mig utan.


Underbart arrangemang jag fick från Anna på bokreleasen. Tack ännu en gång!


Fullproppad verktygslåda.


Scilla är vår!!!




Fritillarias andra år. Älskar dem!


Mynta sviker aldrig. 



Körsbärskvistar i växthuset.


Full bloom!

Ha en underbar helg vänner!