11 april, 2016

Bokmingel i Lund - varmt välkomna alla blomstervänner


Blomstervänner!

Jag och Lilla Fiskaregatans Trädgårdsbutik har nöjet att bjuds er till bokmingel för min nya bok "Styla och dekorera -med kransar, buketter och arrangemang" och blomsterinspiration nu på torsdag (14.4), kl 17-19.


Vi bjuder på bubbel och blomsterinspiration. Jag berättar om boken, och delar med mig tips främst om blomsterarrangemang, men även foto och styling. Och allt annat ni vill veta :)

Varmt välkomna! Anmäl dig och bjud med andra blomstervänner här! (anmälan inte obligatoriskt)

Kram,
Minna :)

4 kommentarer:

Meta sa...

Som vanligt för långt att åka. Tänk att allt roligt ska hända så långt bort.
Ha det bra och en fin kväll
Kram Meta

Yegane sa...

Vad roligt! Ska höra med min kollega om hon vill följa med mig, annars får jag komma själv :) Ha det bra. Kram

Blomsterverkstad sa...

Meta! Jag kommer till Stockholm den 28.4, till butiken Fat Cat på Söder - är det närmare för dig?

Blomsterverkstad sa...

Yegane! Ja, vad kul! Ses på torsdag! Kram!