Nya äventyr - min fotostudio!

Vilka underbara påsklediga dagar. Hemmafix, trädgårdsfix, tid med familjen och skidåkning. Otippat men plötsligt händer det. Har inte åkt på tio år säkert, så det var definitivt på tiden. Vallåsen hade öppet för sista gången för säsongen, strålande sol och fina backar. Lite konstrunda och utefik på det (hittade detta underbara ställe, rekommenderar varmt när de öppnat igen till sommaren). En tiopoängarhelg helt enkelt. 

Tänkte visa vad jag håller på med vid sidan av blomsterfotograferandet. Att fota sådana här blommor är så kul, annorlunda och mycket livligare. Givande det med, fast på ett annat sätt. Sen jag började jobba som vikarie på högstadiet här i byn så har längtan efter att jobba med människor vuxit jättemycket. Då passar porträttfoto bättre än bra. 

Just nu har jag öppningserbjudande som inkluderar en timmes studiofotografering. Efter det väljer kunden de bästa fem bilderna som jag sedan redigerar  till tryckbar skick och levererar digitalt. Eller på print mot extra kostnad.

Tipsa gärna vidare, är man ny så är man :)

Kram och ha en härlig dag!