25 februari, 2016

Vinn en biljett till trädgårdsmässan


Hej i stugorna! 

Jag har nöjet att lotta ut fyra (4) stycken biljetter till Vår Trädgård -mässan här i Malmö nästa vecka (3-6.3).

Allt du behöver att göra för att delta är att kommentera nedan varför du vill gå på mässan. Du kan också skicka ett mail om du vill till minna@blomsterverkstad.com. Eller lämna en kommentar på facebook eller på instagram

Inspiration? 
Inköp? 
Träffa kompisar? 
Hitta nyheter? 
Prata med proffs? 

Jag meddelar vinnarna söndagen den 28.2.

Jag lottar ut två biljettpaket, dvs entrebiljett (värde 140kr) x 2 så du som vinnare kan glädja även en kompis. Perfekt vårpresent :)

Lycka till!


12 kommentarer:

Marie sa...

Jag har haft två trädgårdar. De väckte min trädgårdspassion och kreativa glädje att skapa m växter. Av olika skäl har jag ingen haft sen -98 och passionen satte jag i en vrå i hjärtat.
Senaste året har en glädjefylld längtan vuxit sig så stark att jag bestämt mig för att göra verklighet av drömmen om trädgård igen. En dag på Trädgårdsmässan är kanske precis vad som ger passionen den näring som behövs för att trädgården med hus (som jag vet står någonstans o väntar)visar sig :) Marie

AnnA sa...

Hej Minna!
Som jag skrev på FB har jag redan planerat in ett besök på vårmässan, och då skall jag leta rätt på dig, för att säga hej!
Maken och jag brukar åka till vårmässan dels för den lokala närheten och för att vi brukar träffa på mängder med trevligt folk både från trädgårds- och villa mässan. Alltid finns det någon trevlig föreläsning att lyssnas på med, och ja, annat smått och gott att ha med i bagaget hem. Visserligen finns det också en del negativa kommentarer om att trädgårdsinnehållet minskat på vårmässan genom åren, men för min del brukar jag vara rätt så nöjd och upprymd av vår på kvällen när vi åker hem, efter en heldag på mässan.
Ha det gott, så syns vi där!
Hälsn
AnnA

Jessica Lotorn sa...

Hej,
Vi har nyligen byggt ett hus (sedan 1,5 år tillbaks) och håller på att skapa en trädgård. Vi har dock bara hunnit rulla ut gräs och plantera några träd och tujor och än så länge är vår trädgård väldigt opersonlig.
Vi har liksom fastnat och saknar idéer.
Att få besöka Trädgårdsmässan känns som en fantastisk möjlighet för inspiration.

Hälsningar Jessica Lotorn

Göran Lindvall sa...

Hej Minna

Vår perfekta trädgård tar åratal att införskaffa sig. Färger och årstider skall gå hand i hand. Men där ligger mycket planering bakom en komplett trädgård.
Hoppas förresten att du får vägarna förbi Brahevägen 11 till våren här allt börjar slå ut.
Men självklart vill man få mer inspiration och en besök på mässan i Malmö kan väl aldrig bli fel?

Hör av dig med min vinst:)

//Göran Lindvall

Annica sa...

Jag vill dit för att träffa proffsen och få lite tips och idéer på vad man kan göra i sin trädgård. :P

bloodsband@live.se

Anette Persson sa...

Skulle vilja överraska min mamma med biljetter till mässan då hon fyller 72år 10 mars och hennes största intresse är blommor och grönsaker. Hon har trädgård och växthus där hemma som hon skulle behöva ha lite tips och idéer om. Mamma hade blivit jätteglad och vi hade fått en heldag tillsammans på mässan. Tack på förhand Anette Persson
nettanp@hotmail.com

Anette Persson sa...

Skulle vilja överraska min mamma med biljetter till mässan då hon fyller 72år 10 mars och hennes största intresse är blommor och grönsaker. Hon har trädgård och växthus där hemma som hon skulle behöva ha lite tips och idéer om. Mamma hade blivit jätteglad och vi hade fått en heldag tillsammans på mässan. Tack på förhand Anette Persson
nettanp@hotmail.com

Margot Andersson sa...

Vill gärna besöka med min sonhustru som äntligen skaffat den trädgård hon länge längtat efter De bor strax utanför Malmö och jag lite längre norrut så det skulle bli ett kärt besök för oss alla Hoppas på tur �� Margot Andersson Margot@boberga.se

Therése Havljung sa...

Jag vill besöka mässan för att få inspiration till vår trädgård. Känns som om man aldrig får rätt på den. Hade varit riktigt roligt att även kunna ta med min syster eller brors sambo som har samma intresse som jag.

Amanda sa...

Älskar mässor! Man får så ycket inspiration till hela livet av dem! Så vill dit för inspiration och känna att våren verkligen är påväg!

amandanyman96@hotmail.com

Anonym sa...

Vill gärna ge bort biljetter till mässan till min moster och hennes man. De har ställt upp till max under tiden min mamma har varit sjuk. De har lagt all sin tid på att hjälpa mig och min mamma och har helt försummat både sig själva, sitt hus och sin vackra trädgård som de byggt upp under förra sommaren. Önskar att de får åka till mässan och finna ny inspiration och glädje att se naturen och livet spira igen.

Anette sa...

Å, jag skulle vilja gå! Sjukskriven för diverse stressrelaterat...Tänk vad härligt med lite trädgårdsfärgring!!!