Välkommen Zandra

Så glad jag är. För jag har helt plötsligt blivit med en arbetskamrat. Det var inte planerat alls, men det ena ledde till det andra och nu praktiserar Zandra hos mig i tre månader.


Zandra är utbildad florist och vi upptäckte snabbt att vi delar samma smak. Hon har inte lyckats hitta något jobb efter sin mammaledighet, och det vill jag hjälpa henne med. Hon fick sin söta Hedda direkt efter skolan och hann inte jobba något - inget drömläge direkt när alla arbetsgivare vill ha en med arbetslivserfarenhet. Vi bor i samma by och vi träffades i samband vår växtmarknad. Driftig som hon är så undrade hon om inte jag behövde hjälp. Och visst gör jag det :)

Hos mig på Blomsterverkstan kommer hon jobba med allt vad en bloggande, blomsterbindande, stylande, ensamföretagande fotograf och författare gör. Onsdagar är hennes bloggdag, så håll utskick - hon har gjort en underbar höstdekoration som ni får ta del av. Med tips hur man gör!

Så roligt att ha en jobbakompis igen, kommer säkert lära en massa av henne också. Varmt välkommen Zandra!