29 september, 2015

Styla och dekorera - men i vilken färg?

Hej vänner! Dags att tycka till. Förvirrade blomstertant har svårt att bestämma sig. Här ser ni min nya boks omslag. Eller ett av dem ska det bli, men frågan är vilken..?! Har redan frågat på Facebook och på Instagram, men än har jag inte bestämt mig. Eller jag bestämmer ju inte själv, förlaget kommer att säga sitt så klart. 
Men, nu är det fritt fram att tycka till ...ROSA eller BRUN



Här är alltså den ROSA





och här den BRUNA

Vilken tycker du är snyggare?





9 kommentarer:

Lotta sa...

Jag tycker absolut brun! Det gör sig så fint mot det gröna och känns mer harmoniskt! Blir verkligen nyfiken på boken. Ha en fin kväll! /Lotta

Anonym sa...


Helt klart ROSA !! Annars flyter allt ihop ! Man måste "haja" till lite i ett omslag annars tittar man bara vidare,,,,,

Sheegwa sa...

Jag tycker Rosa! Det bruna blev för entonigt.
Lycka till med utgivningen!

Lise-Lotte sa...

For what it's worth I think the first one, the pink - maybe because flowers are pink?
Good luck- they are both lovely!
Lise-Lotte

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Duktiga du! SÅ roligt med din nya bok! Oh, så svårt att råda gällande omslagen. Båda är fina.
Kram

Lene sa...

Brun

Nordic Soul sa...

Rosa - den brune blir veldig ensformig slik at man ikke ser ordene, bare en blokk med tekst (om du forstår hva jeg mener!)

Ha en fin dag :)

Inger sa...

Mitt val är rosa.
spännande med en ny bok, ser väldigt fin ut.
Enjoy!

Isas Trädgård sa...

Så spännande Minna med en ny bok - den ser jag fram mot !
Jag tycker den bruna där den rosa raden med texten "med kransar, buketter och arrangemang" framträder. I det översta förslaget uppfattar ögat den rosa raden "STYLA" vilket kan vara vad som helst. I det understa förstår man direkt vad din bok handlar om och blir intresserad.
Lycka till med valet och boken !
Ha det så gott !
Kram/Isa