09 april, 2015

Det här är jag

Hej ni fina!

Jag som har rantat runt bland olika bloggar (bloggade först här, sedan ett par år på Sköna Hem och nu tillbaka här på min egen blogg igen) har troligtvis förvirrat många av er gamla läsare. Och inte haft vett att berätta mer om mig själv till de nya som hittat hit (bland annat du Victoria :) )Well, den här artikeln passar bra som en liten sammanfattning om vem jag är och vad jag gör. Euroflorist -tidningen kom ut alldeles nyligen och för mig som en självlärd blomsterälskare är det är en stor ära att få vara med.

Foton i artikeln har jag tagit, även på mig själv :) Texten skrev duktiga Johan Björklund

p.s. hoppas det går att läsa, zooma zooma zooma :)





7 kommentarer:

Finaste mattan sa...

Nu ska vi läsa! : )

Meta sa...

Det var roligt att läsa..
Så är det ofta man skriver om vad man gör men inte vem man är. Både bra och kanske lite önskvärt.
Önskar dig en fin fredag
kram Meta

Anonym sa...

Säger som föregående : trevligt att läsa 🌸

kendi modaniz sa...

çok güzel gerçekten

kadın giyim,uzun elbise,uzun abiye,bayan kıyafet, uzun tunik,elbise,

bayan ceket,takı aksesuar,kolye,otantik kolye,uzun etek,sexi iç giyim,sexi çamaşır,

yüzük,fantezi iç çamaşır,takı,gümüş küpe,uzun tunik,fantezi kıyafetler, bayan gömlek,mini etek,

bayan ceket,takı aksesuar,kolye,otantik kolye,etek,uzun tunik,uzun triko,

yüzük,fantezi iç giyim,

Victoria sa...

Vad roligt att läsa den fina artikeln :) Underbart att få arbeta med sitt intresse. Du är verkligen jätteduktig och en inspirationskälla :) //Victoria

Anne sa...

Så fint, jeg synes bloggen din er så inspirerende. Og takket være deg bestemte jeg meg for å revurdere penséer, og de er jo så skjønne.

Om du planlegger en tur til Chelsea Flower Show i mai så må du si ifra slik at fansen kanskje kan møte deg 'in person' ;)

Anne

Fanny sa...

Roligt att läsa om hur din karriär inom det hela började.
Roligt att få jobba med det man tycker så mkt om, du inspirerar mig verkligen. Man kanske skulle våga satsa på de man vill mer än man gör?!