03 december, 2014

Julkransar


Hej ni fina!
Hoppas ni får en chans att vara kreativa och har massa härliga julförberedelser på gång.
Här hos mig tillverkas det kransar och annat julfint i dagarna ända.

Jag finns på tidningen Sköna Hem - kom och kolla där vet ja :) Klicka här.

******
Hello darlings! 
Here we're making Christmas, mostly lovely wreaths. Hope you also get a change to get creative. 
I'm blogging at Sköna Hem,  Swedish interior magazine, please come and visit :) You'll find me here.

3 kommentarer:

17-17 sa...

Welcome back Minna, I'm glad see you and your new work!
hugs
Magda

Ann Kåge sa...

Så kul att du skriver på "din" blogg och hoppas nu att kommentaren går fram för jag vet inte hur man kommenterar på den andra bloggen. Tittar in ofta och följer dig med nya huset och ditt arbete och njuter av av det fina du bjuder på. Önskar dig en fin adventstid.
Kram Ann

Blomsterverkstad sa...

Hej Ann! Så härligt att höra att du följt mig till Sköna Hem. Saknar min egen blogg då och då, känns att det är många som inte hittat till det nya stället. Kanske jag får kolla in även här lite oftare :) Stor julekram!
Minna :)