01 april, 2013

Bloggandet fortsätter... på en ny adress

ny adress: http://blogg.skonahem.com/blomsterverkstad


Som jag berättat tidigare, kommer jag att flytta över bloggen till Sköna Hem. Och det imorgon!

Ingenting kommer att bli annorlunda. Förutom adressen. Och tätare uppdateringar - nytt inlägg varje dag. Idéerna, inspirationen, kunskaper, trixen, tipsen, instruktionerna och vackra bilderna behåller vi.

Ses där hoppas jag. Kopiera adressen och uppdatera i din länklista. Stor kram, Minna :)

http://blogg.skonahem.com/blomsterverkstad


Uppdatering:

Vill du slippa att leta rätt på min blogg varje gång, kan du klicka dig vidare hit och börja följa den nya bloggen. Då får du alla nya inlägg samlade och/eller notismail då jag gör nya inlägg.



2 kommentarer:

Inco sa...

Complimenti per il tuo blog...
Tutto è meraviglioso..riesci a trasformare qualsiasi cosa in bellezza.
I fiori in particolare li amo.
Buona serata.
incoronata

Timemimi 當代迷你倉 sa...

訂倉葵芳商務中心租賃葵涌服務器中國便宜域名寄存防毒軟體儲存荃灣信箱域名主機代管價格