24 oktober, 2012

Vinn biljetter till "Älska mat" -mässan!



Tävlingen är avslutad!


Idag lottar jag ut fyra (4) biljetter till "Älska mat"-mässan som äger rum i helgen 26-28.10 på Slagthuset  i Malmö. 

Skriv en kommentar om vilken av de sex områden som intresserar dig mest, se bilderna ovan: 
  1. mat på scenen
  2. dryckesprovningar
  3. tävling - produkter
  4. laga nordiskt med Tareq och gäster
  5. bar med Skånska drycker
  6. kocktävlingen (där jag är med i juryn och bedömer dekorationer o dukning)
Samt så klart din mailadress så jag kan kontakta dig om du blir den lyckliga vinnaren.

Vinnaren dras imorgon kl 16.

Här kan du läsa mer om mässan.

Lycka till!
********************************
2012-10-25 Updatering

Vinnarna av biljetter till Älska Mat -mässan är:
ooops, det var ingen populär tävling, det är lite svårt med lokala aktiviteter ibland. 


c_dagsberg@live.se

Sofia
landerod4068@telia.com

Lotta
lotta.birgersson@aries.vokby.se

Susie

susieikoket@yahoo.se

Stor lycka till!


9 kommentarer:

Blomsterverkstad sa...

Testing testing

Skumpa och Spaljé sa...

å jag vill vinna, tänkte ta med min man på utflykt....

Bar med Skånska drycker, låter som intressant tema, älskar närproducerat, kan köra flera mil för goda drycker och mat.....

Många kramar Helena på Skumpa & Spaljé.

Skumpa och Spaljé sa...

Lägger en lott till min man...hoppas det går

Dryckesprovningar är ett tama som tilltalar han, är en munskänk som gillar goda viner.

Mvh Mikael

Lotta sa...

Laga nordiskt, låter mkt intressant tycker jag och jag tycker man kan få in det under bereppet närodlat också ( med tanke på allt som importeras från stora världen långt bort) Om jag skulle ha turen att vinna vill jag ge biljetten till min dotter som bor i Ystad och som är mkt road av matlagning!( jag har 45 mil till Malmö)
Kul med en sån här tävling! Ha en bra kväll.
Lotta
lotta.birgersson@aries.vokby.se

Anonym sa...

Eftersom jag älskar mat och fin dukning, står det och väger mellan laga nordisk mat och kocktävlingen. Måste jag välja blir det kocktävlingen- där finns förhoppningsvis båda:)

Trevlig tävling!
Mvh
Sofia
landerod4068@telia.com

Anonym sa...

Jag skulle nog testat kocktävlingen! Min sambo o våra vänner skulle få följa med! Alltid roligt med nya tips och idéer, både inom matlagning o dukning!

Med vänlig hälsning, Åsa holgersson
Holgerssonasa@hotmail.com

Anonym sa...

Kocktävlingen! Alltid fascinerande att titta på!

Hälsningar
Susie

susieikoket@yahoo.se

Anonym sa...

Hej jag skulle älska att vinna en biljett till älska mat mässan!

jag hade varit mest intresserad av att se när det lagas mat på scenen. är en hängiven matlagare som alltid söker nya inspirationskällor såväl, doft som smak!

cajhun@live.se

Anonym sa...

Hej jag vill bjuda min man på Älska mat mässan för att se Tina Nordström laga mat på scenen. Han är lite förälskad i henne :)Fast han Älskar mig :)

c_dagsberg@live.se