31 oktober, 2012

Höstfärger





Lite mer höstfärger innan det är över för säsongen... Jag försöker vara ute så mycket som möjligt och suga i mig alla färger. Och frisk luft så klart :)  Är på detox* för fjärde dagen och känner att livet utan socker, vetemjöl, rött kött, kaffe, alkohol och mejeriprodukter men med gott om sömn och vila, mycket friskt luft och fågelsång, massage, bastu och varma bad  - allt gör mig gott. Verkligen! Jag coachas av Charlotta från bloggen "Space for inspiration" och här kan du läsa om hennes detox-inlägg.

*egentligen kör jag en mjukare variant av en detox, som vi kallar för elimination diet, vissa saker som anses göra mer skada än nytta har tagits bort från matsedeln.

Kram!
Minna :)




10 kommentarer:

Isas Trädgård sa...

Hej Minna !

Så vackert med höstfärgerna och dina vackra kransar !
Härligt med utrensning och påfyllnad ... det låter helt underbart med massage, frisk luft och fågelsång !!
Själv kör jag mycket med yoga och mina allergier utesluter vetemjöl, mjölk, kaffe och ägg, fisk och soya ( de tre sista hade man ju önskat att man tålde !)

Lycka till med detoxen och NJUT av allt det härliga !
Kram/Isa

Hildas hem - Sofia sa...

Underbara bilder! Hösten är verkligen vacker. Det är synd bara att det är en så kort och intensiv period med alla fina färger. Så det gäller att njuta :)

Jag önskar dig en härlig dag!
Kram Sofia

Anstahe sa...

Piękne kolory i piękna jesień. Po raz któryś dziękuję za inspiracje.

Lilith sa...

Så vackert och så mysigt det ser ut!
Blev lite nyfiken på detoxen, provade en gång en sådan kur som bara var blää.
Ha det så bra! :)

Jo sa...

beautiful :)

Gabriella sa...

Vilka härliga höstfärger, åh!
Lycka till med detoxen!

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

vilka ljuvliga höstbilder du bjuder på.

Här har den fina hösten abrupt stannat av och istället har vintern börjat göra sig påmind.

Vad duktig du är som detoxar :-)

Kram
Charlotte

Åsa sa...

Vilka underbara bilder och jag kan bara hålla med att hösten är vacker i alla sina färger.... Lycka till med detoxen, det är något jag tänkt pröva men jag har aldrig kommit tillskott.
Kram Åsa

la petite perle sa...

fina härliga höstbilder att njuta av :)
.la petite perle

vitadrömmarobusigabarn sa...

Härliga bilder så fint!
Kram Tina!!!