15 augusti, 2012

Butik Linnea och blomsterinspiration



Jag säger bara ...Vill du få en superdos av må bra - åk till den här vackra inspirerande butiken!!! Butik Linnea finns i Helsingborg (Maria Park) beläget i en fantastiskt växthus - och granne med en härlig café/restaurang Linnea Trädgård och en plantskola med både ute- och inneväxter och egenodlade grönsaker.

Idag ska jag till ovannämnda stället och  inspirera journalister på ett blomsterevent ordnat av Blomsterfrämjandet. Massor med härliga sensommarblommor och vackra fyndiga planteringar. Håll tummarna, lite nervöst är det alltid :)

Kram, Minna :)








8 kommentarer:

Stenmur & Gärdsgård sa...

Ser helt underbart ut i den butiken...

Låter som en helt fantastiskt och spännande dag!

Alltid så kul att kika in här och att få frossa i allt fint :-)

Kram Malin

Annakarin Nyberg sa...

Lycka till idag Minna! Du är en stjärna :)

Annakarin

EuroFlorist ombud sa...

Vackra och inspirerande bilder :)
Glad sommar

GardenGirl sa...

<3
deb

Zarah sa...

Tack för mycket inspiration idag! Jag blev helt proppfull av tankar och idéer och ville kila förbi och ge dig en stor eloge!

Har också en hel bunt foton på dig, och jag testar med att skicka en länk med några av favoriterna från dagen till din emailadress. (Om det är något foto jag absolut inte får visa, så bara tjoa, så ska jag naturligtvis respektera det!)

Återigen: varmt tack för all inspiration! :)

Gabriella sa...

Härlig inspiration, åh!

översättningsbyråer sa...

Så underbara Bilder - du ger mig verkligen en massa inspiration.

Joyforhome sa...

En sån salig blandning av ögongodis här va! :)