24 juli, 2012

New book: Signature weddings




Blev tillfrågad i våras om jag ville vara med i att göra en bröllopsbok. Amerikanska Jenny Doh/Cresendoh är en superkreativ och produktiv kvinna som gjort ett tiotal böcker redan. Hennes nya bok "Signature Weddings" handlar alltså om bröllop. Och vi är några stycken med olika stilar som bidrar med innehåll - min del heter Organic weddings. Vilken ära att bli tillfrågad!

Oh så roligt det är att låta fantasin komma igång. Blomsterpyssla och fota är alltså vad jag gör mest just nu. Och älskar det!

Njut i värmen!
Minna :)


10 kommentarer:

Puumuli sa...

Oj, så trevligt det låter och grattis att du får vara med! Dina bilder är alltid så fina - ser dem i finska tidningar väldigt ofta. Ha en skön fortsättning med projektet och hoppas att ni får njuta av trevlgt sommarväder!

Kram
Sari från Puumuli

Atelier Kari sa...

Gratulerer! Så flott å få være med på et slikt bokprosjekt. Lykke til og fortsatt god sommer!

Eefies day sa...

What a great thing to do..making a book and then use your imagination with all organic materials...so nice to do!!
I wish you lots of luck to make beautiful pictures...

Have a nice week,
♥Eefie

tindra lite mera sa...

Hej!
Låter helt fantastiskt roligt och inspirerande,förstår ju att du blev tillfrågad för du är ju så duktig och är själv en inspirationskälla!
Lycka till!
Kram Katarina

re.do sa...

Åh, vilken ära! Men jag förstår ju varför du blev tillfrågad :)

Lilja's Corner sa...

Lyckliga du! :)

Frida på trendenser. sa...

Vilket härligt tema! Jag bjuder på några bilder från mitt bröllop idag, som faktiskt är lite på samma tema som ditt. Ska bli spännande att se din bok sen.

Frida på trendenser. sa...

Vilket härligt tema! Jag bjuder på några bilder från mitt bröllop idag, som faktiskt är lite på samma tema som ditt. Ska bli spännande att se din bok sen.

Carolin sa...

Hej Minna! Jag är så glad att jag hittade din blogg för dina bilder gör mig så inspirerad. Jag vill också gratulera dig till ditt nya jobb med bröllopsboken! :) Så roligt, bröllop är något av det roligaste man kan göra tycker jag för det är ju alltid lika positivt! Boken måste jag läsa när den går att köpa. Kram! / Carolin

beglaubigte übersetzung sa...

Grattis, det blir spännande att se.