11 april, 2012

Nordiska Trädgårdar


Torsdag och fredag finns jag på Nordiska trädgårdar! Du hittar mig på Allers Trädgårds monter (A12:24). Kom och säg hej vetja!

På torsdag eftermiddag är jag med och snyggar till en täppa. En tävling på mässan där Gunnel Carlsson, John Taylor, Peter Gaunitz och jag dekorerar och planterar på var sin täppa. Alla har tillgång till samma material. Huu, spännande, att jag ska alltid vara så äventyrlig och tacka ja till allt :)  Nä, det ska bli riktigt skoj. Läs mer här.


Our old green house back in 2006 when it was still standing...


I'm off to Stockholm and garden fair Nordiska Trädgårdar. I'll be making arrangements on Aller Trädgårds booth. Come and say hi!

Hugs,
Minna :)

21 kommentarer:

Norrfrids Eija sa...

Vilken vacker bild Minna, den får mitt hjärta klappa!
Hoppas du får riktigt många besök i montern, önskar jag kunde besöka mässan men så blir det inte i år tyvärr!
Eija

Ranunkel i rabatten sa...

jag kommer! Så fint!

Merja sa...

Så snyggt!! Tyvärr missar jag hela mässan...jobbar hela helgen:(
Ha det bra på mässan!

le bianche margherite sa...

Che meraviglia!
Un abbraccio
donata

elsascottage sa...

Hi,

wow, what a romantic picture!
Love it!

Hugs,
Simone :-)

ChiPPy!-SHaBBy! sa...

Just LoVe this picture... Have fun at the Garden Fair...
Jeanine Burkhardt - USA

Corinne. sa...

C'est toujours un vrai plaisir de venir faire un petit tour sur votre blog !!
Très beau tout cela
Amitié
corinne

polkadotpeticoat sa...

Good luck , I love your special gardening space!

reniferek sa...

:)

Anne C sa...

SÅ utrolig mye flott du har her i bloggen din!!

Anne C sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Rosalie sa...

Ein Bild so ganz nach meinem Geschmack. Herrlich!
Ganz liebe Rosaliegrüße ∙∙♥♥∙∙

Lise Halager sa...

Opdagede din side i går...
Så skønne billeder og så mange fantastiske idéer. Sad og hæklede et enkelt påskeæg i aftes, og lavede et indlæg med henvisning til din side i dag.
Jeg glæder mig meget til at følge din side fremover.

Kærlige hilsner fra Lise

Roberta sa...

Hope you are getting lots of inspiration at the Faire! xo

messan sa...

Underbar bild! Där önskar jag att jag var med:).
Kram

LurdeLinhas sa...

Good Luck!
You work is amazing and your pictures very romantic !:)

Åsa sa...

hoppas att du hade det bra idag på mässan, jag önskar att jag hade kunnat besöka dig men jag missar mässan detta år
kram Åsa

Alicia sa...

ME ENCANTA ESTE RINCON.....
SALUDITOS

lawyers nova scotia sa...

One should also look at the fees charged and only go for the one that is manageable and affordable for the victim, but without affecting the quality of the lawyer.

Barbara Mugnai sa...

So fascinating! Congratulation!
warm regards from Italy
Barbara

iqstorage ftp server sa...

Most FTP site hosting companies have plans that will cover your needs including the amount of storage and the number of remote users you'll require. If they don't have a published plan that meets your need it's a good idea to simply ask them. They may be able to put one together for you.