25 april, 2012

Coola brudar!







Jag tycker det är bara så fantastiskt. Mina driftiga bloggvänner Trendenser Frida, Underbara Clara Clara och Annakarin Nyberg har tagit fram ett föreläsningskoncept som skall peppa och inspirera andra som vill starta företag med nätet som utgångspunkt.
Till grund för samarbetet ligger Annakarins kommande bok Digitalt entreprenörskap där även jag medverkar. Under föredraget diskuterar de tre vad det kan innebära att skapa förutsättningar för ett företagande på nätet.
Way to go girls! 
Här kan ni läsa en artikel om Clara & Annakarin i Svenskt Näringsliv - som sagt... Way to go girls!
Och way to go till alla er där ute också - vad ni än hittar på där ute för att göra det bästa möjliga av era liv! Ni kan!
Minna :)

5 kommentarer:

HannasHörna sa...

Hej hej!

Jag skulle verkligen vilja lyssna på dessa tjejer. Ska genast titta in deras schema. Tack för tipset!

Margareta sa...

Det finns certifiering av olika verksamheter och dessa tjejer borde få certifikat för sitt kvalitets-bloggande och för att de jobbar med att driva upp bloggandet till en högre nivå.

toko baju online sa...

Thanks lot for this useful article, nice post

Pysselprinsessan själv... sa...

Jag var och lyssnade på dem igår på universitetet och de var verkligen inspirerande!! Jag ska försöka ta till mig några av deras tips när det gäller min egen blogg Ting från Gammelgården. Du har verkligen vackra bilder på din blogg och det är ju något som de tipsade om. :)
Bästa hälsningar/ Maria

Annakarin Nyberg sa...

Minna!

Tack-tack för uppmärksamheten! Generösa du...

Önskar en fin kväll!


Annakarin