20 mars, 2012

Tulips in a basket


Instead of a traditional glass vase, fill a basket with tulips. At the moment they are very affordable, at least here in Sweden. I filled two big glasses with water & tulips and placed in this basket that hangs on the wall. Quite lovely if you ask me :)

Thank you for all the orders for my book. I'll get back to all of you individually during today and tomorrow. If you live outside of Sweden and want to order my book "Dekorera vackert" read more here.

Beautiful and happy Tuesday to you all!
Minna :)

7 kommentarer:

Tezz sa...

The tulips are beautiful! And I agree, it's nice to put them in a basket. Gives a natural feeling :)

ANETTESHUS sa...

Dekorativt og flott!! Elsker å putte blomster i kurver :)

Ha en fin dag!

KLEM KLEM

Fiffiga Systrar sa...

superfint!! tulpaner kan aldrig bli för många! kram emelie och elin

Lo sa...

Jättefint! Tulpaner är mina favoriter på våren!
Lo

tindra lite mera sa...

Vilken vårig härlig bukett och i en korg superfint!

Pethra på Inredningsbloggen sa...

Oops, jag beställade Dina böcker, men så när jag kom till kassan glömde jag bort att använda rabattkoden. ;) Det gör ingenting, jag vill bara säga att jag ser fram emot att äga Dina böcker och kunna bläddra bland Dina bilder IRL också. Du har skänkt mig många skönhetsupplevelser genom Dina bilder! Tack!

Pethra på Inredningsbloggen sa...

beställde, inte beställade... ;)