22 mars, 2012

Pansies

Cheers from a springy green house!

7 kommentarer:

Vivi sa...

Stemor er så flott!

Ønsker deg en fortsatt fin dag.

nordingården sa...

Bara så vackert!!! Den färgen gillar jag bäst men en liten ljusguling har fått flytta hem till mej i dag. Vackra bilder som vanligt Minna!!

Vårhälsningar från Dalom.

GardenGirl sa...

awww pansies ;)

Marita sa...

kikar in här för första gången men kommer garanterat på nytt igen.
jag har inget vidare gröna fingrar men tycker om att pyssla i trädgården och försöka mig på olika växter. De vackras bilderna i din blogg gör att jag ännu mer längtar till våren och att snön ska smälta, så jag kan vara ute och pyssla.
tack för inspirationen!
~Marita~

Villa Vildnis Vintage sa...

ØJ den er så smuk den chokolade-farvede :)

Linda sa...

Vakker stemor:) Jeg er så glad fo rmine der de står ute og gir farge til hagen:)

Puumuli sa...

Så härliga penséerna är! jag har ännu inte hittat dem i butiken men snart är de väl här...

Ha en skön helg!

Kram
Sari från Puumuli

PS. Läste just om din artikel i Koti Puutarha - vackra vårkastruller!