16 mars, 2012

Idag är alla vinnare! Specialpris till blomstervänner!

Först drar vi sista vinnaren av "Dekorera vackert".... trumvirvel..... och hon heter Ina och driver bloggen Liljer och konvaller!!! Massor med grattiskramar till Ina! Mail är på väg till dig...

********************

Men alla ni andra kära vänner,  nu ska vi inte hänga läpp för det! Bara för att alla ska få möjlighet att få sitt eget ex av boken, har vi specialdealat med Bokus och ordnat rabatt till er kära vänner!



Beställ alltså ditt eget ex av boken "Dekorera vackert" med en specialrabatt till mina underbaraste läsare här. Ange koder dekorera vid kassan och du betalar endast 99 kr (ordinarie pris 119kr).

Erbjudandet gäller till den 13 april 2012.

Happy shopping!

12 kommentarer:

Valentina sa...

я люблю вас, вы заряжаете. спасибо.V&
книгу конечно купить я просто не смогу, но надеюсь когда-нибудь это случится, улыбки.

Villa Vildnis Vintage sa...

Ser ud til at være en lækker bog og tillykke til vinderen! :o)

hilsen
Pernille

liljer og konvaller sa...

Jaaa....!!! Den bog har jeg glædet mig til længe. Og tænk at jeg så skulle være så heldig at vinde den!! :-)) Det må være min lykkedag idag.
Jeg takker og bukker for præmien!
Klem fra Ina

Annette sa...

Tollen Blog hast Du, bleieb jetzt gerne hier. LG Annette

Mias Trädgård sa...

Tack, vilken bra deal! Ska genast gå in och shoppa på Bokus, för den boken vill jag verkligen ha och jag behöver nog några andra böcker samtidigt! Lycka till med försäljningen av den och ha en fin helg, Minna! :) Mia

barbrok sa...

Tusen tack för den fina boken som låg och väntade på mig då jag nu kommit hem från en tripp runt landet!!
Jättefin var den och massor av tips jag kommer att använda mig av!!!
Nästa blogginlägg kommer att visa den.
Massor av kramar
Barbro

Johanna sa...

Vilket toppenerbjudande Minna!
Jag ska direkt gå in och shoppa på Bokus,<3-ligt TACK :-)

Varm hälsning Johanna

Linda sa...

Jeg vil ha:) Jeg går inn og bestiller direkt:) Takker for tilbudet:)

Aquilejans sa...

Vilken härlig bok!
Ha en härlig fortsatt lördagkväll!
Mvh Malena

Sofia sa...

Men så gulligt!
Japp, jag har varit inne och beställt en!!!
Kraaaam Sofia

Tina sa...

Beställt var dä ja=) Nu väntar vi bara på lite mer värme så man kan gosa ner sig med en filt å en stor kopp kaffe i pergolan å bara njuta!
Hadä bäst!
Jordråttan

Anna Hedström Lindqvist sa...

Äntligen, Minna, har jag fått tummarna loss...
Jag köpte SkåneMagasinet i affären och nu har jag beställt båda dina böcker på Bokus!!! Jag tänkte pynta med dessa tre på vardagsrumsbordet så att alla (inklusive mig själv) inspireras att läsa dina tips istället för att titta på burken! Kram från Anna