11 februari, 2012

Vinnaren av "Dekorera vackert" vecka 2

Ledsen, ledsen, ledsen att ni fick vänta tills idag lördag på utlottningen. Själva lottningsproceduren blev minst sagt enorm med alla er som nu är med.

Jag är ingen administrativ geni - och måste verkligen hålla tungan rätt i mun för att det ska bli rätt... Ni har alla era lotter i mössan och de gäller fram tills boksläppet i mars. Alla nya deltagare är välkomna och era nya lotter läggs i mössan varje vecka.

Alltså - har du en (eller flera) lotter behöver du inte göra ngt mer än hålla tummarna varje fredag.

Och nu till saken.... GRATTIS Accleja Carro - Carolina - bloggaren på Trädgårdstankar. Du vann veckans lottning, och min nya bok "Dekorera vackert" postas till dig så snart den kommer från tryckeriet.

9 kommentarer:

jennie... sa...

Detta kan man ju inte missa jag vill verkligen ha chansen att vinna din fina bok.
Ska länka din bild till min blogg å ska försöka mig på att kommentera på facebook Så gärna tre lotter TACK !!
Jennie

Marias Hörna - Njut av livet ♥ sa...

Grattis till vinnaren.
Ha nu en fin fin helg. Kram Maria

Acchleja-Carro sa...

Hurra!!! Jag blev jätteglad!
Ser verkligen fram emot att hitta din fina bok i min brevlåda!
Ha det fint! /Caroline

Eli crea shabby sa...

I like this blog
Elisa from Italy

heather @ new house, new home, new life sa...

The photography on your blog is amazing. I love reading it!

Tiger sa...

Grattis till vinnaren! Jag fortsätter att hålla tummarna ett tag till... ;-)

Soliga vinterhälsningar
Elisabet

Sussi.Sussinghurst sa...

hvor er Carolina heldig, tillykke. Men vi andre er også heldige, vi kan jo købe os et eksemplar af den, tror jeg, skønne bog.

Linda sa...

Da krysser jeg fingrene hver fredag:) Om ikke får jeg kjøpe den når den kommer:)Gratulerer til ukens vinner:)

Katarina Axelsson sa...

Hej kära Minna!
Jag vill gärna vinna
din bok för att få inspiration
till att göra en ny kreation
av blommor och annat som växer i vår jord
för att dekorera mitt bord!

Mvh Katarina!