25 februari, 2012

Vinnare av "Dekorera vackert" vecka 4

Alltså, det är helt horribelt som tiden bara flyger. Jag lottade ut förra veckans bok precis igår... eller så känns det i alla fall... Mindfullness tjatas det om både här o där, och jag verkligen försöker att leva i nuet... men ändå så rasar tiden fram. Hur gör ni andra? Vad är ditt bästa "stoppa tiden" -trix?

Och så till ämnet... *trumvirvel*... veckans vinnare av boken är Susanne L G! (ingen blogg). Hypersupermegagrattis till dig!!! Mail är på väg till dig!

Helgkram!
Minna :)

4 kommentarer:

Susanne L G sa...

Tusen tack för denna glada överraskning! :)

Lisa Stevens sa...

Hej Minna! Bästa tipset för att fånga dagen kommer från mig:
Lägg inte upp för många planer utan ta dagen som den kommer och greppa istället spontana chanser till upplevelser som de kommer. Träffa vänner ofta! Älska ofta! Och sist men absolut inte inte minst: Le ofta! Att le mot människor ger oanat stora effekter!
Kram Lisa

House number 11 sa...

Oj, oj, oj vad jag är glad att jag hittade din blogg! Underbart!
Jag håller helt med Lisa ang hur man kan fånga dagen. Pausa och andas, reflektera!

Fortsatt trevlig söndag!

Orvalho e Geada sa...

Nice post!
Visit my blog: http://www.orvalhoegeada.blogspot.com