12 januari, 2012

Att så frö




Se vad jag fick på posten idag! Ett alldeles alldeles härligt brev och ett litet paket - med det vackraste smycket i. Jag har ju kört min egen stödgala till nystartade företagare som varit i behov av reklam i form av "Blomsterverkstad supports small businesses". Gratis reklam här på bloggen helt enkelt. Ett av företagen var Prahlin. Och titta så gulligt av dem - de har gjort ett smycke som tack. "Så frö" står det på bladen. Och på kortet står det: "Minna. För din generositet. För att du är en osjälvisk fröspridare. Detta är vårat sätt att säga tack..Erika och AnnaLena".

Så glad jag blev! Både för den underbara tacken (även om jag faktiskt inte förväntar mig ngt), och inte minst för att jag har möjlighet att hjälpa. Just för tillfället har jag knappt tid att uppdatera bloggen, men ny supportrunda kommer!

Gör någon glad idag!
Kram,
Minna :)




11 kommentarer:

Helens trädgård sa...

Men så roligt att få en sådan vacker överaskning i brevlådan.
Snällt gjort både av dig och av tjejerna på företaget.

Men visst är det roligt ifall man kan göra reklam för några småföretag ifall man kan.

Önskar dig en fin torsdag!

Hem och Lycka sa...

Fint gjort av er båda! Kram Mia

Ninette sa...

Så härligt! Vilket jättefint smycke, och fint initiativ från din sida!

SueBee sa...

How nice!!!

Madame Petite sa...

Fantastiskt vackert! Vilken underbar överraskning! Följer din blogg sen en tid, men har nog aldrig skrivit något... tycker du visar så mycket fint! Sån härlig inspiration här hos dig... och vackra bilder!

Kram från Jenny

Atelier Kari sa...

Så flott!

ljnilsson82@hotmail.com sa...

Hej! Som jag letat efter en blogg som din, med inspiration för arrangemang och blommor!Äntligen! Jag är inte florist, men jag gör mycket arrangemang själv, efter vad årstiderna har att bjuda! Ta gärna en titt in på min blogg som jag just startat! http://www.ny-gammal.blogspot.com ! Ha en fin dag! Mvh Linda

Barcelona chair sa...

Thanks for exciting blog post! I really liked reading it, you are a good writer. I actually added your blog to my favorites and will look forward for something new.

Eames chair sa...

I am impressed with these blog. I want to thank you for this informative blog. I enjoyed each aspect of it and I will be waiting for the new updates.

Eames lounge chair sa...

This information is really amazing and informative .thanks a lot for sharing it :-) I m desperately looking forward for the next post from you..

Happy Gunhild sa...

Så himla fint tänkt tycker jag! Heja dig! Du är en stor människa :) Generös är grejen :)