19 oktober, 2011

Norrfrids Eija






En härlig blogg som jag besöker ofta är Norrfrid. Skriven av Eija, kreativa fembarnsmamman uppe i norr. Den här bilden på hennes blogg får mig alltid på glatt humör.

Nu har Eija börjat sälja sina alster, butiken Norrfrid Design hittar du här. Jag beställde bums ett fårskinn.




Heja alla kreativa som vågar!!!

Kram,
Minna :)


Fantastic feel good blog from northern Sweden - Norrfrid. Written by Eija, mother of five. She's really creative and always ongoing crafts projects. Last week she opened a webshop selling her work. I ordered the most beautiful sheepskin. Check out the shop here.


Yey to all creative and brave craftswomen and- men who dare to do their thing!


Hugs,
Minna :)

8 kommentarer:

guild-rez sa...

Just visited the blog...very interesting and unique items. I really liked the stencilled pattern.
Kram Gisela.

LissenTo sa...

Vad kul, med människor som vågar realisera sina idéer.

Ha en fin dag. // Lissen

Norrfrids Eija sa...

Minna vilken överraskning! Tusen och åter tusen tack och nu tror jag att jag behöver slå några kullerbyttor av lycka!
Pusi ja hali!
Eija

All Seasons sa...

Thank you for visite my blog, Minna.

Have a nice day ☼
X Patricia

C. Tvillingmamma sa...

Håller med,heja alla som vågar vara kreativa :) Plockade upp nya 101idéer idag. Jäklar Minna (om du ursäktar språket) grymt fina jobb! Så inspirerande,tappade nästan bort mig lite i mina idéer när jag ser dina! ;) Keep it up,i´ll see you at the top :)

Anna-Malin sa...

tack för fina ord hos mig.

ett mail är på väg.
hoppas få iväg det ikväll :)

kram
anna-malin

Liou sa...

interesante

Coach Factory Outlet sa...

Plockade upp nya 101idéer idag. Jäklar Minna (om du ursäktar språket) grymt fina jobb!