04 oktober, 2011

Köpa kransmaterial * Material for wreath making









Min favoroitleverantör av material till kransar och annat fint är utan tvekan Idémakeriet (finns det andra som säljer floristtillbehör???). Gerda har varit mammaledig ett tag, men nu är hennes nätbutik öppen igen! Jubel!

Förutom ljuvligheter bjuder hon på fri frakt hela oktober.

Idémakeriets nätbutik hittar du här. (adressen är tillfällig, butiken däremot inte :)

Tisdagstrevligheter!
Minna :)

My favorite webshop supplying florist material and other beautiful decorating stuff is Idémakeriet. Owner Gerda has been on maternity leave for a while now - but now she's back. With a new shop. Check it out here.


Tuesday fun!
Minna :)

4 kommentarer:

Knopp och Blad sa...

Tack för en inspirerande blogg

Har du provat A Lot Decoration

Kram Kerstin

The Workshop sa...

Jag säljer också! :)

/Miriam

Coach Factory Outlet sa...

inspirerande blogg

Eva sa...

Jag har precis öppnat en e-butik med kranstillbehör. Kommer att lägga in nya fina produkter hela tiden samt lägga in bilder på olika kransar från både min egna tillverkning och från alla här ute som vill bidra med sina egna bilder. Alltid kul att kunna inspirera.
Vill du bidra med din bild? Mejla mig!
Kom gärna in och ta en titt www.kransmakaren.se.
Gilla oss på facebook eller anmäl er till vårt nyhetsbrev så att ni inte missar våra erbjudanden och nyheter.
Välkomna!