06 oktober, 2011

Blomsterverkstad's Newsletter


Sign up for Blomsterversktad's Newsletter here


Oh my, tänker ni, inte en till newsletter... (eller kanske inte, jag är helt överrumplad hur många som redan har anmält sig. Så så så roligt, tack!!!)

Låt mig berätta mer och varför.  Jag har fått mycket frågor om inte bara hur man gör arrangemang och dekorationer i detalj, men också om fotografering. Och eget företagande. Massa give aways har jag också på vänt, de kommer att köras delvis via nyhetsbrevet. Så, allt sånt och lite till kommer att avhandlas via newsletter. En förbjupning, bredning och med extra knorr - till dig som känner dig som en hardcore Blomsterverkstare.

I formuläret kan ni kryssa för svenskt eller engelskt brev, det innebär skillnader även i innehållet, eftersom vissa events, give aways och nyheter gäller bara för Sverige. Och tvärtom. Det är ok att kryssa för båda.

Som sagt, bara till er som mår bättre av mera Blomsterverkstad!

 Anmäl dig här.

I första brevet nästa vecka lottar vi ut en årsprenumeration av tidningen 101 idéer.

Varmt välkomna, Minna :)

Oh my, you're thinking, not another newsletter... (hmm, maybe you're not thinking so, I'm overwhelmed over the feedback so far)


But anyhow, let me tell you more. I've been getting loads of detailed questions about making decorations, taking photos, running a business etc. My blog feels not like the right place for all that, nor for all the give aways that are waiting. So, if you feel that you want more, deeper, broader and with that special twist, then you should consider for signing up. 


There will be two different newsletters, one for Swedish market (in Swedish) and another one internationally (in English). Choose the one that suits you. Or both.


So, if you are happier with more of Blomsterverkstad - sign up here.


Warm welcome, Minna :)





8 kommentarer:

tinajo sa...

Jag fyllde i detta bums - men det verkar dröja väldigt länge med mailet där man skulle klicka på bekräftelselänken?

tinajo sa...

NU kom den - tog närmare 5 minuter! :-) Den var nog bara ringrostig. :-)

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Hejsan Minna!
Jag har inte fått nog av Blomsterverkstaden, så jag tar gärna emot nyhetsbrev. Det går dock inte att fylla i formuläret hur jag än klickar. Du får mina uppgifter här istället:
jeppssons@telia.com
Lydia Jeppsson
www.lydiasgronafingrar.blogspot.com
svenska, tack.
Håll i hatten idag,
kram Lydia

All Seasons sa...

I've emailed you my details. I look forward to the first newsletter..

Have a nice evening
Patricia

Anonym sa...

I will be signing up! You were my inspiration to start my "little garden blog". Looking forward to all your tips!
Stacey
www.downtoearthdigs.wordpress.com

Norrfrids Eija sa...

Vill såklart få nyheter från dig, men formuläret tar inte min bloggadress. Hur ska jag göra?

azalean sa...

Vilken fin tanke av dig, att dela med dig av din kunskap. Jag ser framemot nyhetsbreven. Hoppas inloggningen fukade, de verkade så.
Kram Anita

Anonym sa...

hello,that's a gread idea - I'm looking forward for your first newsletter!! have a nice day - best wishes from switzerland andrea