25 september, 2011

Inspiring elsewhere


Inspiring at "Svenska Blomsterbloggar"




I dag hälsar jag på hos svenska blomsterbloggar. Kolla hela inlägget här.

Skön söndag till er alla, jag finslipar boken och känner mig rätt frustrerad... ni vet, har stirrat mig blind på bilderna och tycker inte någonting duger längre. Ska bli skönt att lämna över allt till redaktören min.

Kram,
Minna :)

Today I'm visiting Swedish flowersblogs and inspiring for fall decorating. Check it out here.


Wishing you nice Sunday. I myself are doing the last corrections to my book.. and feeling quite frustrated. You, I've been watching these images for too long now. Will be so lovely to pass the material over to my editor.


Hugs,
Minna :)

9 kommentarer:

Henrietta sa...

Luota ensimmäiseen fiilikseen, yleensä se on toimivin. Mitä enemmän miettiin sen vaikeemmalta kaikki tuntuu:) Toivottavasti kirjastasi saadaan myös englanninkielinen versio jollei suomenkielistä. Siitä tulee varmasti aivan ihana.

Johanna Stålros sa...

Bilden du visar är ljuvlig, du är nog lite väl hård mot dig själv! Kommer att bli en toppenbok. Njut av söndagen fina du. Kram Johanna

Anna sa...

Bilderna är säkert alldeles toppen fina, så lämna den ifrån dig till redaktören som sagt så vi andra får ta del av den:-)

Kram
Anna

toves sammensurium sa...

Ååå for et vakkert bilde!!!! Dette lover såååå bra:)
Så talentfull du er:)
Toveklem:)

Annika Christensen sa...

Hej Minna!

Det kommer att bli hur bra som helst Minna! Men jag känner igen mig precis. Man blir liksom trött på sig själv.
Men du behöver inte vara orolig du har säkert massor av fin fina bilder. Vilket förlag är det och när kommer den?
Kram från en som längtar efter boken
Annika

Katarina sa...

Beautiful blog, and great work. :)
Love the decoration with purple flowers.
Acctualy i love any flower decoration :)

Kalyan sa...

Simply beautifully captured shot... lovely!

Charlotta Ward sa...

Jag vet hur detta känns. Kallar det kreativ närblindhet! MAn ser inte längre det man ska se.. utan stirrar sig tom.
Snart kan du lämna över och sedan får dina ögon vila.

Håll ut!

KRAM

xx C

Coach Factory Outlet sa...

Man blir liksom trött på sig själv.