26 september, 2011

Det bästa i mitt liv! * The best in my life!







Idag vill jag hylla det bästaste av bästa i mitt liv - min älskade familj! De vackraste blommorna! Tack för att ni finns och ger mening för mitt liv!

Evig kärlek!
Mamma-kone-Minna (jag är ju gift med en dansk fru=kone)


Today I want to celebrate the best of the best in my life - my beloved family! The most beautiful flowers ever! Thank you for beeing there and giving a meaning for my life!


Love forever!
Mom-wife-Minna :)

12 kommentarer:

C. Tvillingmamma sa...

<3

Jennifer sa...

and what a beautiful garden you have been blessed with, Jennifer

Irene sa...

Ihana perhe!

Madame C sa...

Hej Minna,
Vilket fint inlägg idag, Minna:) Ljuvligt och annorlunda...

Åh, vad glad jag skulle bli om dina vägar gick åt mitt håll någon gång i framtiden:)

Kram!

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Familjen är bäst! Å viktigast. VIlka fina bilder på dina vackra blommor :-))

Helgen var helt fantastisk. Hösten när den är som bäst. Sol, värme och tid...

Kram
Charlotte

Vitt hus med svarta knutar sa...

Familjen är den mest värdefulla skatten i världen!

Kram,
Regina

Anonym sa...

Parabens Minna, tua família é linda
Vejo teu blog todos os dias.Gosto
das diferenças dos nossos países.
Eu moro no Brasil.Meu nome é Eugenia.Abraço

Frida sa...

Fint inlägg. Som värmer. Man glömmer bort dem ibland, de som står nära och alltid ställer upp.

stef sa...

Thank you very much for your comment on my blog Minna .
Summer was great, I had a lot of people in my guest-house !!
I enjoy so much to do this new job !!
I think like you : family is the most important thing of life, and your family is beautil, congratulations .
Bonne journée,
Stefania de "Lè Kyauwtchat "

softearthart sa...

Family is just so special, cheers from New Zealand, Marie

Ann-Mari sa...

Vackert!
En liten kuriosa till din signatur: kone betyder maskin på finska, vilket ju inte är speciellt lyriskt, men i Finland används det dessutom som en ytterst positivt komplimang till en duktig och skicklig person :-)
ha det fint,
Ann-Mari

Charlotta Ward sa...

Gud så fina dom är Minna! UNDERBARA kort med så mycket kärlek. Jag blir varm i hela hjärtat av det här inlägget.

KRAMAR
Charlotta