25 maj, 2011

Tack igen och igen!

Blomsterverkstad -vinnare i Isabellas Blogpris 2011


Idag vill jag tacka er igen! För att ni finns och orkar ta er hit - men också för att så många av er har röstat på mig på tidningen Isabellas Bloggtävling. Jag vann visst i kategoring trädgård :)

Tusen tack mina vänner - det känns härligt att ni tycker att min blogg var värd att vinna - speciellt när det var så många andra finfina bloggar med.

Kramar,
Minna :)  - som fortsätter att tanka goda krafter, bland annat härifrån.

15 kommentarer:

C. Tvillingmamma sa...

Grattis väl förtjänat!

Trädgårdsmakare Hillevissan sa...

Grattis Minna, jag tänkte nästan att segern var din ända från början:-) Det var ändå roligt och ärofyllt att få vara med i denna utvalda skara, och hoppet är det sista jag förlorar!

kramkram H.

Trädgårdsmakare Hillevissan sa...

... oops.. slant...
Och ett väldigt välförtjänt och hedersamt förstapris till din underbara blogg!

Vita Falkens Lantliv sa...

Ett stort Grattis!!!!!!!!!!!

Kram Susanne

PRINCESSGREENEYE SHABBYCHIC & VINTAGEDREAMS sa...

GAnz grosses Kompliment zu diesem wirklich schoenen und inspirierenden Blog und Glueckwunsch auch von mir - ich verfolge ihn sehr gerne und bin ueber die kreativen Ideen immer wieder begeistert.
Jacqueline

Hildas hem - Sofia sa...

Stort grattis! :)

Kram Sofia

Miriam@Fjällhem sa...

Va kul :) Grattis!!

susanne sa...

grattis!
susanne

godastunder-tokigaidéer sa...

Ett stort grattis till er, jag säger som Hillevi attt det var ju solklart med en så inspirerande blogg. Super grattis.

Anna

kullervilla sa...

Jätte GRATTIS
kramiz//kullervilla

Lilla huset på prärien sa...

Åh vad roligt!! Jag röstade på dig :) Stort grattis önskar jag!

Kram Jenny

Åsa sa...

super grattis o du är absolut en värdig vinnare med din inspirationsblogg :)
kram Åsa

slottsträdgårdsmästaren sa...

Stort Grattis till bloggpriset! Njut och mys nu! Ha en skön sommar!

♥Min Eden♥ sa...

Stort Grattis :D Väl värd vinnare!!
/nina

Kanel & Cayenne sa...

Stort Grattis Minna, det var mycket välförtjänt!