12 april, 2011

Vinn Isabellas




Vinn en prenumeration på Isabellas.




Tävling, tävling! En prenumeration på tre (3) nummer av nya svenska Isabellas kan bli din!

Vill du vara med i utlottningen som sker på fredag den 15 april, skriv en kommentar här nedan alternativ maila mig.

Det pågår också en tävling om bästa bloggar om det är någon som missat. Min Blomsterverkstad har blivit nominerad i kategorin "Trädgård". Se de andra nominerade och röstar gör du här - och jag tackar ödmjukast alla sötingar som lagt sin röst på Blomsterverkstad :) Jag är så stolt över att ha blivit nominerad bland alla de andra underbara bloggar.







Rösta för bästa blogg här.


Så var det dags att hugga tag i dagens övningar. Först ska jag bara hämta min armbandsur från simhallen.   Panik när jag kom på att jag hade glömt min finaste 40-årspresent från min man där...vilka underbara ärliga människor det finns ...den var kvar efter 5 dagar (använder inte klocka varje dag, och kom därför på att den saknades först så sent).

Hej hopp, njut av regniga tisdagen!
Minna :)

53 kommentarer:

@nettes lilla blå sa...

Vill tävla om tidningarna =)

kan man läsa för många trädgårdstidningar i denna tid? Nej inte alls, tiden räcker inte till för allt man vill hinna, läsa påta, pyssla, greja m.m.

ha en fin dag

kramar @nette

Carolina E sa...

Jag har redan beställt en prenumeration på Isabellas men vet preciiis vem jag skulle ge min eventuella vinst...!

Har röstat på dig - och håller med om att konkurrensen är hård! Många fina bloggar finns det!

Hälsningar Carolina

Spirande grönt - sa...

Anmäler mig som frivillig för prenumeration:)

Ha en fin tisdag,
Rebecca

the shed sa...

Prövar gärna lyckan i din tävling!
Stod i Pressbyrån och kikade i tidningen igår..

Ha en bra dag!

Therese sa...

Jag vill också gärna vara med i utlottningen, har köpt det första nummret som jag gillade skarpt! Vill gärna fortsätta läsa och ta del av nästa nr och steg två i köksträdgårdsprojektet :-)

Kram Therese - Sockenvägens Söta

Jennica..... sa...

Hej hej, jag är gärna med i utlottningen av Isabellas! Har läst första numret som jag verkligen gillade.
Kram Jennica

Ida Johansson sa...

Åh vi flyttar till ett nytt hus nu med en stor trädgård & jag behöver all inspiration jag kan få! Då jag är 19 år har jag inte så stor erfarenhet, bara lite! ;) Detta skulle hjälpa mig en bit på vägen !

Har röstat på dig, du har en UNDERBAR blogg.!

Mvh Ida

Emma O sa...

Vad roligt att du blivit nominerad av Isabellas! Grattis! jag röstade på dig ;) kul att få lite inspiration till andra bloggar om mat och inredning också!

Allt gott!

/Emma

Therese sa...

Åh, min skrala studentekonomi tillåter tyvärr inga utsvävningar såsom tidningar - så att vinna tre vore ju himmelriket!

Therese sa...

Åh, min skrala studentekonomi tillåter tyvärr inga utsvävningar såsom tidningar - så att vinna tre vore ju himmelriket!

Sarasnaran sa...

Klart man vill vara med och tävla! :)
Och en röst är inklickad på Blomsterverkstan!

Jana sa...

Hallo, congratulation to choose you into best blogs. The magazin looks very good, win three is amazing.
Have a nice day
Jana

Sara sa...

Är gärna med och tävlar!

Kram
Sara

Miriam@Fjällhem sa...

Kul med tävling! Är gärna med :)

Randiga Tråden sa...

Nu har jag röstat på dig, för jag gillar bloggen, vill gärna vara med i tävlingen.

Vita Falkens Lantliv sa...

Du har en super fin blogg så inte konstigt du har blivit nominerad! Grattis till det!

Jag vill gärna vara med och prova lyckan om prenumerationen. Det är ju så roligt att få något i lådan som är annat än räkningar och reklam:)

Kram Susanne

En trädgård på gång. sa...

Önskar mej en prenumeration! // Anna

vert sa...

Hej hå- jag vill gärna vinna. Verkar vara en spännande tidning!

Anna Vattenkanna sa...

Jag stämmer in - vill gärna vara med i utlottningen av prenumerationen på tidningen.

Kram Anna Vattenkanna

C. Tvillingmamma sa...

Ja tack,ja tack! :)

Ekte Interiør sa...

Spännande! Jag är med och tävlar! :-)

Skatan sa...

Så har även jag röstat. Röstat rätt ;)

Och ja, jag vill gärna vara med i utlottningen av tidningen - TACK :)

Önskar en fin dag.

Annakarin

AC sa...

Jag anmäler mig till utlottningen av Isabellas. Kikade på den i affären och ångrade sen att jag ej köpte den...Så nu hoppas jag på tur att vinna den via dig =)
Mvh AnnaCarin

Svenska Blomsterbloggar sa...

Jag vill ju så klart vara med och tävla!

kram
Emelie

Susanna Lundh sa...

Verkar vara en supermysig tidning! Jag vill också tävla!
/Sanna

Lilith sa...

Vill gärna vara med och tävla, en prenumeration på den fina tidningen skulle sitta finfint!
Oj, vilken tur att du fick tillbaka din klocka! Hade inte alls varit roligt att bli av med den...
Ha det så bra!

Malin - I min trädgård, f.d. Hwita Villan sa...

Jag vill också vara med! Nu håller jag tummarna!

mig sa...

Klart man vill ha din tidning!!!

Agnes sa...

Blev så glad när ni startade tidningen i Sverige. Har köpt den danska versionen innan..LYCKA TILL och hoppas att det går bra i framtiden

Kram Agnes

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen av den fina tidningen.

Kram Teres

Maria ( Idekroken ) sa...

Jeg har blitt kjent med dette bladet gjennom min datter. Og nå er jeg også blitt glad i det, så jeg blir gjerne med :)

Klem fra meg

Uttan sa...

Vill gärna vara med och tävla om den fina tidningen.

Tusen Tack för all inspiration Jag får här på Din fina Blogg!!

Kram!

Brambleberry Cottage sa...

I'm so excited to have discovered your lovely blog in the newest Romantic Country magazine! I can't wait to come back, when I have the time to go through at my leisure and enjoy what's here.

Liz @ the Brambleberry Cottage
http://thebrambleberrycottage.blogspot.com/

Anonym sa...

Åh, jag stod och bläddrade i tidningen i affären häromdagen, men hade inte pengar till att köpa den just då. Den verkar fantastisk! Jag vill verkligen vinna en prenumeration! :)

/Karolina

Sara sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Är såld på allt som har med lantlig inredning, trädgård och fix att göra.

/Sara

Åsa sa...

Såklart vill jag vara med och tävla om en fin tidning. mvh Åsa

EmmaP sa...

jag är gärna med i utlottningen om tidningen som verkar trevlig

Gunilla Ström sa...

Hej!
Vill gärna vara med i utlottningen.
Verkar vara en inspirerande tidning.

Hälsningar Gunilla
gunilla.hem@gmail.com

Borta bra men hemma bäst sa...

Tjoho, äntligen finns Isabellas i svensk version. Jättemysig tidning, har köpt den i Danmark förut. Självklart vill jag vara med i utlottningen.

Har kikat in hos dig ett tag nu och vill passa på att tacka för en trevlig och inspirerande blogg:-)

/C

Anonym sa...

Klappat och klart,här kommer min önskan om en prenumeration ända upp till Umeå.

Ingela T sa...

Här kommer min önskan om en prenumeration över snö till tö och dig.

Skumpa och Spaljé sa...

Jag vill gärna vinna...

Kram Helena.

Katarina Johansson sa...

Hej!
Jag vill gärna vinna! Blev nyfiken på tidningen av ditt tidigare blogginlägg så jag köpte ett ex. Jättefin tidning!
Din blogg inspirerar...
Hälsar
Katarina

Nordingården sa...

Oj, denna utlottning vill jag inte missa! Isabellas verkar vara magasinet som har ALLT som jag brinner för!! Trädgård, mat, inredning ute & inne, vackra bilder, blommor och arrangemang och LIVSLUST!!

Så jag vill gärna vara mé!!

( pst, vilken vansinnig tur du hade som fick tillbaka din klocka, åh så glad man blir då!!)

Mari.

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Tidningar är en stor passion i mitt liv. Så självklart vill jag vara med i denna utlottning.

Hälsningar monica

Nina sa...

Hej!
Blir gärna med i din utlottning.
Inspirationstidningar till trädgården passar bra nu framåt.
Jag håller tummarna! ;)

Anna sa...

Hej,

Jag har läst den första tidningen och skulle vara väldigt glad om de följande trillade in i brevlådan:-)

//Anna

Livet på Vestergård sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen! Hoppas på tur :)
Kram Kicki

Anette sa...

Åh, jag skulle bli själaglad om jag vann! Jag går hemma sjukskriven och Isabellas skulle vara ett utmärkt sällskap! Tur att du hittade din klocka!

Meta sa...

Hej! Tänk vad min dotter skulle bli glad om jag vann prenumerationen på tidningen. Hon har själv inte råd just nu men ville gärna ha den.
Tack för att du delger oss alla med så fina inlägg i din blogg det är så kul att kika in till dig.
Kram meta

Madde sa...

Absolut, gärna tävla :) Du har en fin blogg med fina bilder, trevligt att titta in lite nu & då.

majra1 sa...

jag köpte deras första tidning för nån vecka sen och tycker den verkar bra.
Jag är gärna med och tävlar.

Mari

Karolina sa...

Hej,
det är en så inspirerande tidning. Jag villa vara med i tävlingen o vad kul att de har nominerat ditt blogg =) Jag ska gå o rösta på den =)

Lycka Till,
Karolina