13 april, 2011

Vackra vårblommor * Beautiful Spring Flowers

Vackraste bilder hittar du här.


Om jag behöver en stunds flykt från verkligheten, då klickar jag mig till Randi Måhls blogg Rosor och tistlar. Hon tar de finaste bilderna.

Känns inte som att jag ska säga mer, bilden får tala för sig själv.

/Minna :) - tillbaks till kastrullerna, idag ska vi ha fiskgratäng!

If I need a moment for myself then I escape to Randi Måhl's world of photography. She captures the most beautiful images. See for your self...here.


/Minna :)  -  back to the kitchen..today we're having fish au gratin!

2 kommentarer:

Almbacken sa...

Välkommen till min blogg och tack för din gulliga kommentar. Jag blev jätteglad!

Jag bor strax utanför Lund och besök är alltid välkommet:), men jag vill allt hinna fixa fixa en hel del först:)

Jag tittar ofta in hos dig och du är en sann inspirationskälla.

Varma hälsningar,
Maria

Lilla Blanka sa...

Hej goa Minna!

Tack för din hälsning och omtanke! *stor kram*

Åh ja Randis bilder är helt outstanding, såå vackra och konstnärliga. ♥

Vad roligt att du gillar kannan och att du tänker på mig *rodnar*.

Tack för din fina blogg (har förresten självklart röstat på dig i Isabellas bloggpris), vi är ju nominerade i var sin kategori och det känns så hedrande tycker jag.
Jasg kanske skulle lägga en rösta-på-mig-knapp på min blogg också, men är lite dum för jag skäms för att be att folk skall rösta på mig.

Största kramen
Mia