20 april, 2011

Påskigt värre * Even more Easter

Påsklåda 2011

Jag blev helt insnöad i ägg nu när påskjobben har avlöst varandra. Var tvungen att fylla en påsklåda, i år igen. Förra årets är lite mer avskalad, i år måste jag ha färg, kolla själv påsklåda 2010 här. Lantlifs Anette har också gjort en påsklåda, se hennes finfina låda här.

Är det fler som har påsklådor att visa, lämna gärna en länk i kommentarer! Delad glädje är dubbel glädje :)

Och snart är det påsklov - jag ska inleda och fira det med ett frissabesök som snällaste Jeanette har ordnat till mig (kan det vara därför att jag har klippt mig själv de senaste två gångerna...)

Glada hälsningar,
Minna :)

Another Easter box, done many Easter features and got all carried away with the egg-theme... :)
Anette from Lantlif has also put together one, check out her box here.


Happy hugs,
Minna :)

16 kommentarer:

Skumpa och Spaljé sa...

Vilken fin låda, Glad påsk på dig Minna.

Kram Helena.

Vintage House sa...

Helt underbar påsklåda....
kram kram
sandra

Zink & vita ting sa...

Otroligt vacker påsklåda!
Ögonfröjd i påsktider!
Kram Mimmi

Skatan sa...

Ha-ha kära du!

Klippa sig själv? Det vet jag det mesta om...

Gissar att det vore mer fördelaktig om man vore lång så att inte alla gick och tittade ned på skallen...

Önskar en fin påsk!

Annakarin

flowersandhome sa...

This is gorgeous! Love the all-over-egg theme!!!
Bye,
Marian

Marie sa...

Underbar påsklåda Minna, riktigt härligt ögongodis!!!!!

Glad Påsk!
Kram Marie

Puumuli sa...

Så vackert!

Ha en trevlig påsk!

Kram
Sari från Puumuli

gustavianvintage.se sa...

Hej Minna,
Jag blir alltid så glad av att gå in på din underbara Blomsterverkstad.
Blev full i skratt när jag läste att även du klipper ditt hår själv ibland.
Ha en trevlig Påsk.
Massor av Påskkramar
Marie

Berit sa...

Jag önskar dig en underbar Påsk !!

Rebeccas DIY sa...

Detta är en så underbar påskdekoration, att samla vackra ting får dem att tillsammans bli ännu vackrare!

Lilith sa...

Vad kul med påsklådor! Det är något jag inte skulle ha kommit att tänka på själv.
Glad påsk! :)

Tina - www.Vintage-Blog.dk sa...

Helt fantastisk påskeæske du har kreeret der - smuk og unik.
Håber du får en skøn påske - klem Tina

Of Spring and Summer sa...

Hej Minna!
Jag har ingen påsklåda men jag har lite påskskålar med olika ägg. Hoppas det också går bra!
Önskar dig en trevlig Påsk!!
Kram Ingrid

Karinas inspiration.... sa...

Sååå jättefint!!! Härligt med lila till de grå naturtonerna!
Jättefin inspirerande blomblogg:)

vicki sa...

Love the egg filled box! The purple hyacinth adds the perfect touch of color! Your friend's box is lovely also- all done in whites. Beauteous!!
Vicki

Barb sa...

You certainly have an eye for photography!! Gorgeous pictures,
thanks for sharing.
Barb in Texas