Målarkul * Painting fun

Experimental painting


Wo-hoo vad jag har haft roligt idag! Som jag redan tidigare rapporterade på Facebook har jag gått lös på målarfärg idag. Jag skulle ju hitta på ngt till Ikeas Livet Hemma blogg där jag gästar inom kort. Och, hitta på...det gjorde jag med besked. Är helt kär i de nypimpade ljusstakarna. Mannen var tveksam, väntar med spänning tills ni får tycka till.

Blåser? Ja tack, tur jag inte ha peruk.
Klem för var och en,
Minna :)

Wo-hoo, what a fun day I've had today! As I reported earlier on Facebook, I've been painting the most that came to my way today. Original task was to come up with fun ideas to Ikeas blogg. I'll be guestblogging there shortly. And yes, I was creative; I'm totally in love with the newly pimped chandeliers. Hubby was not quite sure what to think, can't wait to hear your reactions.


Windy? Oh yes, lucky that I don't wear a wig :)
Hugs to each and everyone of you!
Minna :)