07 mars, 2011

Vårblommor i kruka * Spring flowers in pots

Vårblomstips i senaste Allers



Ingen trädgårdsmässa för mig i helgen, däremot massa trädgårdsarbete. Elmer, 3 år och jag har bl a klippt pil och byggt staket. I solsken (men med full vinterutstyrsel, vinden var iskall).

Fortsätter att frossa i vårbilder, då vet jag att det finns hopp :)  I senaste Allers kan ni se mer av mina vårblommor från förra året.

Kram, klem och hugs,
Minna :)

Photo from last year spring flowers, the article is out now in Swedish Allers.
Hugs,
Minna :)

11 kommentarer:

Spirande grönt - sa...

Helt ljuvlig bild!

Go´kväll,
Rebecca

Charlotta sa...

En mycket inspirerande blogg. Nu när jag också blivit med blogg kan jag följa din! Jag var på mässan i helgen och det finns bilder på bloggen. Tänka sig inte bara blommor förenar oss. Jag har också en Elmer, finns inte så många av den sorten! Ser framemot att följa din blogg!

Gilda sa...

Your picture is fabulous. Just looking at it I seem to feel the warm spring sun. Have a wonderful week.
Hugs Gilda

Rachel Noelle sa...

So pretty!!! ;) Hugs,Rachel

French Farmhouse 425
www.shabbyfrenchforme.blogspot.com

Théa & Linnéa sa...

Hej!
Så jättefin kruka! Här satt vi i växthuset och åt söndagslunch. Där blev det varmt tack vare att vinden inte kom åt. Längtar efter trädgårdsarbete...
Må så gott
/Karin

Tina sa...

Låter underbar att vara ute och fixa i trädgården!
Otroligt vacker kruka, längtar!!!

Solhatten - Isas Trädgård sa...

Älskar din blogg och allt vackert du bjuder på !! Underbart vacker kruka !
I helgen gick det för första gången i vår att efter skottande komma in i växthuset ... ett säkert vårtecken !
Ha det så gott !
/Isa

Jeanettes hus sa...

Hej vännen,

Så vacker vår bild, som jag längtar.
Håller med att solen är härlig men vinden svinkall!!!!!!
Men bara att ljuset kommer gör att själen får liv igen.

Ge Elmer en grattis kram från "tanten" som brukar hälsa på.
Huset i Löberöd var inget för oss.

Kramisar Jeanette

Martin & the Magpie sa...

that photo is beautiful..it is also sunny here but like you it is freezing when outside. Everything on your blog is lovely, thank you for sharing it all!!xx

majra1 sa...

Åh tänk när man får börja fixa i trädgården!! Vilken lycka! Härligt foto som vanligt. :)

Mari

Bohemian sa...

I just love your Floral Vignettes!

Dawn... The Bohemian